beauty & lifestyle blog

piątek, 28 stycznia 2011

Jaja jak berety, czyli tureckie czapeczki ;)))

(Obrazek. www.vexnet.net)

Dawno się razem nie śmialiśmy, co? Pora to nadrobić. Proponuję kolejną odsłonę referral fun :DDD

Otóż ktoś na przykład szukał na No to pięknie! informacji o płynie do czyszczenia jaj :D Domyślam się, że chodziło o beauty blender, ale rany, jak to brzmi! ;))) Chociaż jeszcze bardziej spodobało mi się dociekliwe pytanie: jak zrobić twarz w blenderze? :DDD

Ktoś inny z kolei próbował się dowiedzieć, jak wygląda torturowanie dziewczyn. Może ta sama osoba była też autorem pytania o tortury, jakich boją się kobiety? Osobliwe rozrywki ...

Szukano też odpowiedzi na pytanie, czy nos może rosnąć pod wpływem uderzenia :) No pewnie, zwłaszcza, jeśli cios był mocny i celny ;)))

Zdarzały się też intymne wyznania: Boję się malować rzęsy, czy komu komu, bo idę do domu? ...

... i ogłoszenia drobne :)))
kaptur kolczany do kupienia
gdzie tanio kupić futro we Lwowie?
czapka z borsuka


Jak już przy czapkach jesteśmy, to przytoczę całą serię haseł od czapy ;)))

hasełka o koniach
gra pieczenie ciast dla dorosłych
jak napisać "pięknie" po chińsku?
czego się boi Królowa Śniegu?


I na koniec mój zdecydowany faworyt, również z czapką w tle:

przetłumacz "macie ładne czapeczki" po turecku :DDD

18 komentarzy :

  1. hahaha, super:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonyme, mam ubaw niemal za każdym razem, kiedy zaglądam do statystyk :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre:D:D:D płyn do czyszczenia jaj powala:D;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie się znajduje taka opcja?;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Już znalazłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. April, tudzież "czyszczenie jajek", które też się przewijało :DDD

    Anonyme, widzę, że sobie sama poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie mnie rozbawiły, ale czyszczenie jaj rządzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Violl, widzę, że jesteście wyjątkowo zgodne co do tych jaj ;))) Mnie też rozśmieszają, ale jednak wolę tureckie czapeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahahahahaha boskie, poleglam :D Wiecej takich postow, normalnie you made my day :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Urban, z przyjemnością :DDD Piszę je dość regularnie, zajrzyj pod etykietę "Referral fun" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. łeeee a ja nie mogę tego u siebie znaleźć i nigdy nie wiedziałam o co z tym chodzi :))) help?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasia, statystyka -> źródła ruchu sieciowego -> wyszukiwane słowa kluczowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha ale sie usmialam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Moodlishko, cieszę się, że cię rozbawiłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie fair, dlaczego u Ciebie są zawsze takie jajcarskie tagi a u mnie wieje nudą :/ Ale fakt, internauci są pomysłowi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Katalino, to pewnie przez mój słowotok ;))) Potem różne kombinacje słów w dają takie kwiatki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Iwetka, przynajmniej jest się z czego pośmiać :D

    OdpowiedzUsuń