beauty & lifestyle blog

wtorek, 1 lutego 2011

Młodość nie wieczność ;)

Młodość nie wieczność, za mną kolejne urodziny :))) Nawet nie pytajcie które ;))) Na szczęście upływ czasu skutecznie osładzają urodzinowe prezenty, zwłaszcza te zupełnie niespodziewane :)))

Kilka dni temu, kompletnie się nie spodziewając, odebrałam wielką pakę, której nadawcą, jak się okazało, ponownie była Reniakicia. Pamiętacie, jak chwaliłam się Wam prezentem świątecznym od niej? KLIK Co prawda nie wiem, czym sobie zasłużyłam, ale tym razem dostałam prezent urodzinowy. A raczej całą masę prezentów. Popatrzcie, co znalazłam w środku :)

Od razu moją uwagę przykuła urocza Nawilżająca pomadka - błyszczyk polskiej marki Celia. Apetycznie pachnąca, miękka, odżywcza, w świetnym neutralnym kolorze :)


Zachwyciły mnie też mydła. Oszołamiająco pachnące libańskie mydło bursztynowe ...



... oraz zabawna mydlana figurka, z której na pewno nie zrobię użytku, bo szkoda by mi było tego pięknego kotka ;)))


Renia hojną ręką dorzuciła też sporo rozmaitych sampli :)


A żeby nie było nudno, prezenty urozmaiciła pastami paprykowymi przytarganymi z niedawnej wycieczki na Węgry :)))


Na koniec skomplementowała mnie takim oto obrazkiem :)))


Reni jeszcze raz dziękuję, a Was serdecznie zapraszam na jej raczkującego, ale obiecująco zapowiadającego się bloga Szminką po lustrze KLIK. Poczytacie tam przede wszystkim o niszowych markach naturalnych, których Renia jest znawczynią, ale nie tylko. Renia ma nosa do dobrych kosmetyków, ale ma też oko do niebanalnej biżuterii, mam nadzieję, że będzie nam ją pokazywać. A od czasu do czasu relacjonować te wszystkie arcyciekawe wydarzenia kulturalne, w których z prawdziwą pasją bierze udział. Zajrzyjcie do niej koniecznie :)))

31 komentarzy :

  1. Wszystkiego dobrego :) mam tą szminkę z Celii - jest bardzo fajna, bardziej jak błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta, tak, to było bardzo miłe :)))

    Estello, właśnie jest tak fajnie lekka, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez mila niespodzinka :)))
    I oczywiscie WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czy ja dobrze widze - zel pod prysznic o zapachu chili z pomarancza ? :D zarabista sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:))) 100 lat:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moodlishko, dziękuję! :*

    MissFreen, tak, chili z pomarańczą :))) Saszetka miała 10 ml, starczyło na dwie przyjemne kąpiele. Świetny, pobudzający, orzeźwiający zapach :) Zdziwił mnie trochę, bo nie ma nic wspólnego z popularną w innych żelach tego typu cytrusową nutą. W tym produkcie wyczuwałam raczej gorzkawy aromat pomarańczowej skórki :)

    April, Mizz, dzięki! :***

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepszego!!

    moge wiedziec jaki numer jest tej pomadki z celii ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Gonia, to 507 :)
    I dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego!:*

    super prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonyme, piękne dzięki! :)

    Renia :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. spełnienia wszystkich marzeń kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna ta szminka :)

    stooo lat Kami :*

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja przyłączam się do życzeń - wszystkiego najlepszego, Cammie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego Najlepszego :)))


    bursztynowe mydlo... to brzmi ciekawie... jak potestujesz to koniecznie napisz cos wiecej o nim :) ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego!!! spełnienia marzeń i wielu świetnych postów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pilar, Anahstasio, Maus, dziękuję, dziewczyny :*

    Maus, wedle życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brunette, wielkie dzięki! :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajnie! :)

    Wszystkiego najlepsiejszego :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Też już miałam okazję się przekonać (nie raz, nie dwa...), że Renia jest niesamowita :))

    Świetne prezenty. I jeszcze jeden urodzinowy buziak :* Co sobie będziemy żałować :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne prezenty... kotek uroczy :) Ciekawa jestem bardzo Twojej opinii na temat pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego :*

    A szmineczka ma bajeczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Urban, dziękuję! :***

    Violl, tylko jeden? ;))) Miałyśmy sobie nie żałować :DDD

    Angel, na pewno dam znać :)

    Yasminello, dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzenia juz składałam, nie mniej raz jeszcze serdecznie Cie pozdrawiam i cieplutko ściskam :***

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkiego najlepszego :):*
    pomadka ma bardzo fajny, naturalny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 100 Lat Kochana, świetna paczka :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam tę szminkę Celii - w pięknym ciepłym czerwonym kolorze. Zakochałam się od pierwszego użycia :) I jak wspaniale nawilża!

    OdpowiedzUsuń
  27. Katalino, Panno Joanno, Agnieszko, dziękuję! :***

    Kolorowy Kocie, masz rację, rzeczywiście pielęgnuje usta :)

    OdpowiedzUsuń