beauty & lifestyle blog

niedziela, 20 lutego 2011

Od przybytku głowa nie boli :)))

Od paru dni cieszę się nieco spóźnionym co prawda, ale fantastycznym prezentem urodzinowym. Przyobiecanym i wyczekanym :)))

NYX, Nude On Nude Natural Look Kit

Od razu w oczy rzuca się porządna, masywna kasetka.



W środku dziewięć kostek naturalnych beżów i brązów oraz lusterko.


Łatwo zauważyć, że zostały sprytnie skomponowane w trójkolorowe paski cieni matowych i satynowych.


Paski stanowią już w zasadzie gotowe kombinacje kolorystyczne, cienie idealnie ze sobą współgrają.


Spód kasetki kryje niespodziankę, dwie kremowe pomadki do ust i podręczne aplikatorki.


Dość neutralne odcienie pomadek dają gwarancję świetnego uzupełnienia makijażu oka.


Paletka jest zaskakująco malutka, przez co też niezwykle poręczna. Przypomina mi nieco stylistykę Givenchy, ale to chyba jakieś odległe echo. Kolorystycznie idealna, pasująca każdemu, wprost wymarzona do dziennego, lekkiego makijażu. Właśnie czegoś takiego było mi trzeba :))) A że to kolejna paletka w moich zbiorach? Kto by się przejmował? W końcu od przybytku głowa nie boli :)))

32 komentarze :

  1. To są dokładnie moje kolory! Cudeńko. Lubię paletki i im mniejsze i więcej w nich się mieści tym bardziej mnie ujmują :) Lubię takie zakamarki, że tu się coś wysuwa, a tam coś innego jest schowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu coraz częściej sięgam po takie naturalne kolory. Świetny zakup! Szkoda tylko, że tych satynowych jest więcej niż matowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna wlascicielka Nude
    On Nude :)
    Wlasnie dzieki niewielkim rozmiarom ta paletka jest idelana zeby zlapac ja w biegu do pracy,schowac w kieszen i pozniej dokonczyc makijaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosodrzewino, w takim razie ta z pewnością by cie usatysfakcjonowała :)))

    Katalino, to prezent :)

    Kamilanno, czasami kończę malować się w pracy, więc przypuszczam, że pewnie będzie tak, jak piszesz :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak z jakością? Cieni z NYX jeszcze nie miałam, więc ciekawa jestem Twojego zdania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mizz, ja wcześniej też nie miałam, a i tymi dopiero dziś po raz pierwszy się pomalowałam. Na bazie lumene trzymają się ładnie od rana, użyłam samych matów. Wydają się tylko dość luźno sprasowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. coś wspaniałego, świetne kolory i rozmiary, zazdroszcze ;)
    no i spóźnione wszystkiego najlepszego :)
    missdood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj w gronie posiadaczek ;)) Ciekawa jestem, czy Twoje zdanie na temat tych cieni zbiegnie się z moim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. MissDood, dziękuję :)

    Violl, jakie miłe powitanie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio oglądałam paletki nyxa w tk maxxie.. może się skuszę :) oczywiście milion neutralnych cieni w moim kuferku mnie nie powstrzyma! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anu, ja akurat takich neutrali nie miałam :)

    Simply_a_woman, a masz taką fajną koleżankę jak ja, która zechciałaby ci ją sprezentować? :ppp

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj patrzy ona, patrzy na mnie,tylko resztki rozsądku krzyczą, że mam multum cieni z czego rzecz jasna 90% leżyy... A przy okazji - jak tam testy Doktorka?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. łooo matko, jakie cudeńko! Ahhh zazdroszczam Ci Cammie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maqda, rzeczywiście pora, żebym porządnie go zrecenzowała :)

    Greatdee, przepraszam :ppp

    Idalia, doprawdy, takie maleństwo, a taka radocha :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna fajna paletka- faktycznie dobre rozwiązanie do torebki:> no i natural look:> uwielbiam:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj moje kolory... nie ma to jak kolejna paletka a co :)))
    Pozdrawiam ciepło ;)
    http://mamajusta1-mojezielonewzgorze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Brunette, Mamajusta, to takie bezpieczne kolorki, pasujące chyba każdemu :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczna jest ta paletka... ale kolory nie za bardzo moje :)) ...

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna! Tylko... czy jest mi potrzebna 5ta nudkowa paletka? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. No to teraz przydałoby się pokazać jakiś makijaż wykonany tymi kolorkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Maus, jest jeszcze Smokey Look Kit w takim kształcie :)

    Aliss, co to w ogóle za pytanie ?;ppp

    Dziuniek, żebym ja jeszcze umiała dobre zdjęcia sobie zrobić ... Ale luz, rozważam zakup dobrego aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o kolejna kusicielka Nyxa ;) Cammie bardzo fajna paletka :) dobrze, że mnie brązy nie ruszają :D

    OdpowiedzUsuń
  23. To chyba niebawem mozemy sie spodziewac pierwszych makijazy na blogu Cammie :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Renia, mówisz, jakby nyx tę jedną paletkę miał w ofercie :ppp

    Moodlishko, o ile się nie mylę, to już coś kiedyś wrzucałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niemozliwe czyzbym przeoczyla? :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne cienie, ciekawe jak się sprawdzą! Mam pytanko, jaki puder brązujący byś poleciła??

    OdpowiedzUsuń
  27. Julita, obawiam się, że ci nie pomogę ... Ja w ogóle nie używam bronzerów. Choć na tzw. wielkie wyjścia rozważam zakup całkiem matowego cool bronzera z elfa:
    http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~124.htm

    Owocnych poszukiwań!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa jestem Twoich opinii na temat samych cieni, pigmentacji i trwałości. Jest szansa, że coś się na ten temat pojawi? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Angel, jestem tak zachwycona tą paletką, że na pewno zrobię dużą recenzję. Tylko nie wiem kiedy. Ale tobie i tak w sobotę poopowiadam :DDD

    OdpowiedzUsuń