beauty & lifestyle blog

sobota, 12 lutego 2011

Uśmiech Mony Lisy :)

Oglądacie You Tube? Na pewno oglądacie :))) Kręcicie nawet własne filmy, wiem przecież :) Ja zdecydowanie wolę pisać, niż opowiadać, ale przyznaję, że jestem wiernym widzem wielu kanałów. Dziś pierwszy z serii postów, w których przedstawiać Wam będę moje ulubione kanały urodowe :))) Jestem przekonana, że części z Was będą one doskonale znane, ale pewnie nie wszystkim.

Na pierwszy ogień słodka Michelle Phan :))) KLIK



(Zdjęcie: www.ricebunny.xanga.com)

Michelle, makeup artist, w internecie znana także jako Rice Bunny, to Amerykanka wietnamskiego pochodzenia. Jej charakterystyczna azjatycka uroda, niezaprzeczalny talent i ciekawe pomysły przyciągają rzesze fanów na całym świecie. Kanał Michelle subskrybuje grubo ponad milion widzów, co czyni z niej jedną z najbardziej popularnych i rozpoznawalnych autorek.

Filmy Michelle odznaczają się profesjonalizmem i wysoką jakością. Zawsze są doskonale skadrowane i oświetlone. Ich znakiem rozpoznawczym jest głos płynący z offu, Michelle w trakcie nagrywania zwykle nie odzywa się ani słowem. Bardzo lubię tę formułę. Komentarz zza kadru i świetny montaż sprawiają, że filmy są dynamiczne, bez niepotrzebnych dłużyzn.

Niedawno kanał przeszedł pewną metamorfozę, Michelle zaprosiła do współpracy stylistkę i fryzjerkę, od czasu do czasu możemy więc oglądać też filmy z ich udziałem. Nie jestem szczerze mówiąc przekonana, czy była to dobra decyzja, bo nowym dziewczynom brakuje jednak charyzmy i uroku Michelle. Ale rozumiem intencje tego posunięcia, kanał miał się stać bardziej uniwersalny, kompleksowo obejmując tematykę szeroko rozumianego wyglądu. Pewnie wielu fanom to odpowiada, ja jednak zdecydowanie wolę filmy takie, jak ostatnia propozycja Michelle.



Na koniec wyznam, że pomijając talent Michelle, lubię ją także za tajemniczy, subtelny uśmiech, który nigdy nie schodzi z jej twarzy. Uśmiecha się do swoich widzów niczym Mona Lisa. Mona Lisa z You Tube, na miarę czasów :)))

22 komentarze :

  1. ja najbardziej lubie kanaly polskich dziewczyn :) ... wyjatkiem sa siostry Pixiwoo :) ... bo te uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie oglądam YouTube sama z siebie, dlatego tym bardziej podoba mi się Twoja nowa etykieta :) od razu wiadomo, gdzie warto zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cammie super :D dziewczyna ma talent i przepiękny uśmiech :D ja też mam kilka swoich ulubionych kanałów i najczęściej oglądam je na nocnych zmianach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Maus, o Pixiwoo też na pewno napiszę, bo regularnie oglądam :)))

    Violl, dobrze się zastanów, bo YT to kolejny pochłaniacz czasu ;)))

    Renia, też uważam, że jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że to właśnie od Michelle zaczęła się cała moja mania oglądania filmików urodowych :) Zupełnie przypadkiem trafiłam na jej filmik o czyszczeniu pędzli, tak mi się spodobało, że zaczęłam szukać innych kanałów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super dziewczyna o niesamowitym talencie no i olsniewajacej urodzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Talentu odmówić jej nie można, chociaż jak się ją obejrzy od deski do deski i poczyta niektóre wpisy dotyczące życia prywatnego, można odnieść wrażenie, że dziewczyna lubi się chwalić tym co ma, gdzie to nie jeździ i na co to może sobie pozwolić... To sprawia, że mam w odniesieniu do niej mieszane uczucia. Jednak, jak powiedziałam, talentu makijażowego ma aż nadto ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimie, ja też zaczynałam od filmów Michelle :)

    Agu, w dodatku takiej egzotycznej :)

    Katalino, mnie to jakoś nie razi. Ona funkcjonuje już w innym świecie ... Wiedziałaś, że od jakiegoś czasu pracuje dla Lancome?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tym też się pochwaliła :D heheh. Nawet wrzucała filmiki z backstage'a pokazów mody przy których pracowała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest to jeden z nielicznych kanalow YT na ktory zagladam regularnie,atutem jest Jej fantastyczny glos oraz sposob opowiadania-niestety nie kazdy ma taki talent wiec dlatego raczej nie przeszukuje YT.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę to zrozumieć ... Teraz dla niej wszelkie formy przekazu, w tym YT, to po prostu promowanie siebie jako marki "Michelle Phan". Hobby stało się zawodem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hexx, masz zupełną rację, pełno na YT śmieciowych kanałów ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm, mnie jakoś jej uroda nie powala... Jest ładna, ale nie budzi mojego zachwytu - i bynajmniej nie przemawia przeze mnie zazdrość ;) Ale talentu jej nie odmówię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Katarzyynko, oj tak :)

    Violl, mnie się podoba, ma wiele uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochanie, interesujący post. Nawet dla mnie :)
    Buziaki, B

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy sposob na filmik. Przyznam sie ze wczsniej nie widzialam zadnego jej filmiku a teraz przegladam i nie moge sie oderwac :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ha! Czyli jednak miałam rację, że nie wszyscy jeszcze o niej słyszeli. Tym bardziej mogą was zainteresować mniej popularne kanały :))) Co jakiś czas będę na pewno coś proponować.

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam do mnie :)

    http://miedzyslowamitutu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię filmiki Michelle Phan. Najbardziej urzekł mnie makeup inspirowany Lady Gagą w teledysku Bad Romance :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekoladko, wiele jej stylizacji jest według mnie genialna :)

    OdpowiedzUsuń