beauty & lifestyle blog

niedziela, 13 lutego 2011

Zamienianie się jest fajne :)))

Jak wiecie, całkiem niedawno sprawiłam sobie dużą, kolorową paletę marki Stila, nie rozglądałam się więc za niczym innym. Ale nadarzyła się okazja, dzięki której w drodze wymianki z Anką Franką weszłam w posiadanie kolejnej paletki :)))

Urban Decay, Eyeshadow Ammo Shadow Box


(Zdjęcie: www.urbandecay.com)

Cienie Urban Decay od dawna chodziły mi po głowie, ale jakoś nigdy nie zdecydowałam się na zakup. Wiadomo, utrudniony dostęp i cena ... Ammo składa się z zaledwie 10 kolorów, a w regularnej ofercie kosztuje około 40 dolarów. Ale ta jakość! Nie dawała mi spokoju. Marka przecież z niej słynie. Tym bardziej ucieszyłam się, że doszło do wymianki. Paletka nie jest co prawda nowa, ale właśnie taki był nasz deal :)


Cienie są nasycone, o miękkiej, kremowej wręcz konsystencji, dzięki czemu łatwo się rozcierają, łącząc się ze sobą na powiece w niemal niewidoczny sposób. Po prostu bajecznie proste w aplikacji. No i trwałe, zwłaszcza położone na bazę. W zależności od odcienia dają satynowe bądź brokatowe wykończenie, co pozwala wyczarować zarówno delikatny look dzienny, jak i mocniejszy, roziskrzony wieczorowy. W tym konkretnym zestawie brakuje mi jedynie jakiejś szarości, wydaje mi się, że paletka uzupełniona o ten kolor byłaby bardziej uniwersalna. Mimo tej niewielkiej niedogodności i tak jestem bardzo zadowolona. Kto by nie był? Zamienianie się jest fajne! :DDD



40 komentarzy :

  1. oooo... zazdroszcze, cudna paletka... i taka okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a tak przy okazji... pokazalabys makijaz na oczkach ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do siebie na wymianke ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cammie świetna paletka :D mi też marzy się paletka UD ale ponad 200 zł za paletkę to gruba przesada ;) i przyznaję Ci rację zamienianie jest fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No no robi wrażenie. Ale faktycznie przydałaby się szarość w tym zestawie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna paletka:) zgadza się wymienianie jest fajne:)

    zapraszam do mnie na bloga
    może znajdziesz coś ciekawego:)
    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Maus, rzeczywiście okazja, zbieg okoliczności w sumie :) Co do makijażu, to nie mam aż takich umiejętności, żeby się nimi chwalić, a nawet jakbym chciała coś pokazać, to teraz jestem cały czas sama i nie umiem sobie z ręki porządnych zdjęć zrobić :( Wiluś jakoś się do tego nie garnie ;)))

    Claudia, :)

    Renia, w przypadku UD niestety trzeba liczyć się ze sporym wydatkiem ...

    Martyna, dzięki :)

    Sayuri, prawda? Brakuje tego szarego, no! :)

    Stri-linga, mogę się tylko zgodzić :D

    Kobiecewariacje, mam nadzieję, że Anka jest tak samo zadowolona z wymianki jak ja :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. mam inną paletę UD i też jestem zachwycona jakością, cienie są bardzo trwałe i bardzo napigmentowane; ceny rzeczywiście powalają, ale czasem można okazyjnie trafić coś trochę taniej - widziałam ostatnio samą paletę bez mini kredek i bazy w baaaaardzo dobrej cenie na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna paletka :) zresztą za 40 dolarów to nie jest aż tak straaaaaasznie dużo, jak się np. popatrzy na paletkę-dziesiątkę z inglota - chociaż tam cienie trochę większe są chyba ;)

    może się skuszę na coś UD w londynie, chociaż ostatnio kusi mnie głównie wiosenna paleta smashboxa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Estello, jakoś nie miałabym chyba zaufania do allegro :)

    Anu, w Ammo jest 10 cieni po 0,8 g każdy. Co do Inglota, to ma tę przewagę, że paletę można uzupełniać na raty, więc nie trzeba się liczyć z jednorazowym wydatkiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. zamiana super :D piękne kolorki ma ta paleta....ogólnie raczej same dobre rzeczy się o nich słyszy :) niech Ci dobrze służy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Panno Joanno, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aj cudo, i jeszcze piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw kolorow:)Przymierzalam sie do niej przez jakis czas ale koniec koncow nie zdecydowalam sie bo ostatnio bardzo rzadko siegam po cienie....
    Wymiany sa rewelacyjne bo przy tej okazji zyskuja na obie strony:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Yasminello, chyba tylko ta ciemna zieleń jakoś mi nie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :)) Kolory w Ammo co prawda nie moje, ale i tak zazdroszczę - głównie z powodu jakości ;) I niezmiennie śnię i marzę o Naked... (rodzice coś przebąkują o wycieczce do Londynu, może wtedy mi się uda? :D)

    a zdjęcia mejkapu chętnie Ci zrobię podczas wizyty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Violl, super pomysł :))) Zrobimy sobie taką sesję jak ostatnio :DDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna paletka;)
    Marzy mi się Naked ale niestety w PL nie są dostępne te kosmetyki(chyba że o czymś nie wiem) mam nadzieję że kiedyś będą i to niedługo;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ann, niestety nie są :(

    Mad, nie do końca wiem, co masz na myśli, ale się domyślam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kami... może kiedyś się znowu wymienimy ;) Ja mam Alicję z UD i faktycznie jakość super, ale kolory strasznie trudne w łączeniu (dość jaskrawe są)

    Ja Ci bardzo chętnie zrobię zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cammie, jak mozesz... :( marze o tej paletce juz chyba 2 lata, za kazdym razem jak jestem w Anglii chce ja kupic,ale zawsze cos stoi na przeszkodzie.. i zazdroszcze takiej fajnej wymianki, chociaz Ty pewnie tez duzo od siebie dalas ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Angel, wiesz, jak to jest, czasem chcesz sfotografować coś na gorąco ... Dziś na przykład usiłowałam zrobić zoom na usta i doopa :(

    Pilar, powiem tak: Anka na pewno stratna nie jest ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Udana wymianka, pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moodlishko, bardzo udana nawet :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cammie - zazdroszczę zdobyczy;) Wiem, że zamienianie jest fajne, ale... ja za bardzo lubię swoje kosmetyki i nie umiałabym się z żadnym rozstać:D Więc w moim przypadku odpada (nawet jeśli mam dwie takie same rzeczy, to wolę mieć zapas...). A co do dostępności UD w Polsce, to kilka razy zdarzyło mi się we wrocławskich Sephorach znaleźć cienie i bazę (ale to w czasie wyprzedaży, więc może to w ramach przeniesienia towarów z innych sklepów?). I jeszcze pytanko - trwałość, jak piszesz, bardzo dobra, ale czy mogłabyś napisać ile dokładnie się cienie utrzymują (jeśli już po próbach jesteś:))?

    OdpowiedzUsuń
  26. Barwy, a kto powiedział, że oddałam jakieś kosmetyki? ;)))

    Co do trwałości UD, to są niemal niezniszczalne, ale na bazie UD, na Lumene na przykład już nie jest tak fajnie. Ale w komplecie z PP trzymają się od szóstej rano do wieczora :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ubrań też nie oddam, ani kota, ani niczego - ja za bardzo lubię swoje rzeczy;) więc wymianki odpadają:) ale teraz mi smaka zrobiłaś i muszę też sobie UD paletkę sprawić, tym bardziej, ze trwałość, o której piszesz, powala...
    poszukiwania możemy uznać za rozpoczęte (jak tylko będzie korzystna cenowo paleta, będzie moja)

    OdpowiedzUsuń
  28. Barwy, nie oddałam ani ubrań, ani tym bardziej kota! :DDD
    Owocnych poszukiwań :***

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tez sobie robie sama zdjecia... lustrzanka do tego :] ... wiec jak sie chce ;)) ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem, jak wy te zdjęcia robicie z ręki ... Jak usiłuję sfotografować jakiś detal makijażu, zwykle wszystko jest rozmazane, mimo że używam trybu makro. Pewnie mam za słaby sprzęt ...

    OdpowiedzUsuń
  31. @cammie ja czasem mazne sobie coś w odcieniach zieleni.

    A doszła do ciebie paczuszka od reni?

    OdpowiedzUsuń
  32. Yasminello, jeszcze nie :( Przecież bym wam pokazała! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  33. tak się pytam bo Farizah już je dostała xD

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja ciągle czekam ... No tak, ja mieszkam na końcu świata ;)

    OdpowiedzUsuń