beauty & lifestyle blog

piątek, 25 marca 2011

Nic prostszego :)))

Idąc za ciosem, proponuję Wam kolejny post z serii Łap okazję!

Nie dalej jak przedwczoraj pisałam Wam o L'Occitane, a tymczasem od niezawodnej Annieee dowiedziałam się, że marka ta w najbliższy weekend (26-27 marca) włącza się w akcję magazynu In Style, dzięki której w wielu sieciach będziemy mogli zrobić zakupy nawet do 30% taniej! Wystarczy wyciąć odpowiedni kupon z kwietniowego numeru (w sprzedaży od 16 marca) i stawić się z nim w upatrzonym sklepie :))) Nic prostszego!



(Zdjęcie: www.instyle.pl)



Pełna lista sklepów biorących udział w akcji In Style TUTAJ. Imponująca, prawda?

Powodzenia w polowaniu na gazetę, bo coś czuję, że nakład rozchodzi się na pniu :))) Ale jeśli nie uda Wam się jej kupić, to jeszcze nic straconego, bo już 16 kwietnia podobną akcję organizuje magazyn Glamour :))) Szukajcie kwietniowego numeru (już w sprzedaży), w którym znajdziecie specjalną kartę rabatową upoważniającą do zakupów nawet z 50% zniżką!




(Zdjęcie: www.glamour.pl)

Pełna lista sklepów biorących udział w akcji Glamour TUTAJ. Robi wrażenie, czyż nie?


Nic, tylko robić zakupy :))) Udanych łowów!

18 komentarzy :

  1. posiadam oba ;)
    już nie mogę się doczekać, kiedy zrealizuję jakiś kuponik ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również posiadam oba :) Mam nadzieje, ze zakupy będą owocne, mam w planach płaszcz wiosenny, może jakieś buty....:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malootka, Agi, wychodzi na to, że tylko ja, jak ostatnia sierota, jeszcze się nie zaopatrzyłam ... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa no i wlasnie :) chcialam Cie zaprosic do siebie, na moje pierwsze rozdanie, ktore zrobilam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jutro lecę na zakupy z In Style! :)
    Już nie mogę się doczekać, bo dawno nic nie kupowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ;D Uwielbiam te kupony z In Style ;D
    PS: jak co zrobiłaś że tyle firm z Tobą współpracuje?

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się nie podoba, że takie akcje organizują pod koniec miesiąca :p

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie dziś zakupiłam Glamour i czekam na 16 kwietnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agi, dziękuję za zaproszenie :*

    Skonfundowana Panno, udało mi się kupić oba pisma, więc pewnie moje kupony też się nie zmarnują ;)))

    Cookie, nie zabiegam o kontakty z producentami, sami się zgłaszają :)

    Domi, racja!

    Zakupoholiczko, jeszcze sporo czasu, można na spokojnie zrobić rekonesans, co w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  10. ZAPRASZAM DO MNIE !
    jestem nowa , i prowadzę modowego bloga ;))
    będę ci serdecznie wdzięczna jeśli dodasz się do obserwatorów ;D
    to dla mnie wiele znaczy , ja u ciebie poczynię to samo
    buziakiii !!:****

    OdpowiedzUsuń
  11. Kami :* cieszę się, że się przydałam :D udanych łowów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdy nie korzystałam z takich gazetowych promocji, sama nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  13. hm, no mogliby fajniejsze sklepy umieścić w rabatach :D a połowy w Łodzi nie ma nawet, a druga połowa to nie moje klimaty.. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Fire Santa, witaj :)

    Annieee, i wzajemnie! :***

    Dziuniek, błąd! :)

    Pilar, to jest własnie ten ból, że jednak nie wszystkie sieci są we wszystkich miastach ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybym z była z Polski to na pewno bym skorzystała... No cóż. Zapraszam do mnie. ;) Miło by było miec odwiedziny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak wogóle, to Victoria niebawem urodzi córeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń