beauty & lifestyle blog

czwartek, 24 marca 2011

Przyjemne z pożytecznym :)

Zaoszczędzić, a przy okazji zadbać o środowisko? To możliwe! Do 30 marca w sieci drogerii Rossmann trwa akacja "Dbamy o ziemię".





(Obrazek: www.media.rossmann.com.pl)




Jeśli zalegają Wam w domu zużyte baterie, to najwyższy czas coś z tym zrobić. Dzięki akcji Rossmanna można pozbyć się ich w bezpieczny sposób, a dodatkowo dostać 10% rabatu!








Jeśli planowałyście zakupy, nie przegapcie! Zrobicie coś pożytecznego, a w dodatku w kieszeni zostanie wam parę złotych :)))

14 komentarzy :

  1. Takie akcje są jak najbardziej na tak. Dobry pomysł. Poszperam za zużytymi bateriami. Zawsze je gdzieś chowam, bo nie wyrzucam do kosza.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, Rossmann miał dobry pomysł :)) szkoda, że nie mam żadnych zużytych baterii "na stanie"...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lecę zbierać baterie, mamy ich pełno:) Chcę kupić sobie coś z Alterry. Co warto wybrać?

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zuzyte baterie mozna oddac w kazdym markecie budowlanym a do tego w wielu spozywczych stoja odpowiednie pojemniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba się przejść do Rossmanna, bo pomysł super. U mnie w ostatni weekend była akcja zamiany bateryjek na nasiona kwiatów! Wiem, że to nie kosmetyki, ale i tak jestem bardzo z takich akcji zadowolona;) Lepiej oddac je na takie akcje, niż by miały sie walać do szufladach czy, gorzej, smietniku

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi to nawet smsa przysłali w sprawie tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dostałam sms-a o tej akcji, ale nie mam zużytych baterii:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Lady_flower, i bardzo dobrze, nie wolno tego robić! :0

    Violl, to może jakaś taka nie do końca zużyta się znajdzie, co? ;)))

    Pieknoscdnia, pojęcia nie mam, nie znam tej marki.

    Maus, tu też mamy specjalne punkty, ale zawsze fajniej zgarnąć rabat :)))

    Barwy, zgadza się :)

    Mamajusta, o proszę! Jestem zazdrosna ;)))

    Atino, następna uprzywilejowana, no! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zawsze zbieram baterie do pudełka a potem wyrzucam je do specjalnego pojemnika :) a pomysł z akcją super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Renia, też tak robię :) Aktualnie mam na stanie wypchane po brzegi pudełko po krówkach z Krakowskiego Kredensu :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też zbieram baterie w pudełku po krówkach z Krakowskiego Kredensu. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Aki, no proszę, co za zbieg okoliczności :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm.. nie wiesz czy w Niemieckim Rossmanie tez cos takiego jest?

    Chetnie zdalabym swoje bateryjki za procenty. Jak wspomniala maus, u nas zdaje do bateryjnych pojemikow...ale u mnie jest ciagle pelno zuzytych baterii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Neomedia, niestety nie wiem. Zajrzyj na niemiecką stronę.

    OdpowiedzUsuń