beauty & lifestyle blog

piątek, 20 maja 2011

In love ;)))

Nie ominęła i No to pięknie!, nagroda TOP 10 :)))






Zasady:

1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia.
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia.
4. Przekaż nagrodę 10 bloggerkom.
5. Zamieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków.


Dziękuję zatem Maus, Burn-it-up, Pierniczkowej, Ali, A., Gabrysi, Kokosowej-Pannie, Kamili, Holly, Pannie Migotce, SexiChic i Poliii, które postanowiły mnie nagrodzić :*** Oto ich blogi, zajrzyjcie :)))


Czyli co? Pora puścić nagrodę dalej w świat? Wyróżniam (alfabetycznie):



Na koniec clou tej zabawy, moja lista TOP 10 :)))






Alfabetycznie:

1. Emulsja odżywczo-nawilżająca Olay.
2. Korektor Bourjois Healthy Mix.
3. Krem ochronny Bambino.
4. Maseczka Perfecta Słodkie migdały.
5. Mydło Dove.
6. Oliwka Hipp.
7. Podkład mineralny Lumiere Veena Velvet.
8. Puder ELF Complexion Perfection.
9. Puder mineralny Everyday Minerals Luminizing Sunlight.
10. Róż Benefit Thrrrob.


I'm in love! Jeśli podzielacie moją miłość do tych produktów, zachęcam do wyrażenia tych uczuć w komentarzach :)))

31 komentarzy :

  1. Krem Bambino<3 pamiętam jak go kiedyś używałam, tak fajnie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żadnego z nich jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :D
    Emulsję Olay też bardzo lubię, moim faworytem jest Complete Care ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Emulsja olay obowiązkowo, a dziś na dodatek wygrałam krem z olay ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka mam pytanie i bardzo proszę o odpowiedz co trzeba zrobić żeby testować kosmetyki Flos Lek od dawna chciałam testować kosmetyki bardzo proszę o pomoc z góry dziękuje :) Ps: genialny blog regularnie czytam twoje notki na prawde genialne :) Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  6. róż Thrrrob i mydełko Dove mogłabym dopisać do swojego top 10
    kurteczka trudno wybrać tylko 10-tkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podzielam Twoją love w punkcie 7 i 9. Do wypróbowania koniecznie 2 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Axolen, uwielbiam ten zapach!

    Simply, czyli wszystko przed tobą :)))

    Iwetka, ależ proszę, w pełni zasłużone :***

    Aktualnaa, jak to wygrałaś???

    White-Rose, już parę razy na to pytanie odpowiadałam - nic nie zrobiłam, zgłosili się do mnie z propozycją współpracy :)

    Pieknoscdnia, ciężko było wybrać, oj ciężko ... :)

    FF, jak zwykle rzeczowo i od razu lista ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo lubię ten korektor z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Burn, to już moje drugie opakowanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa, jak najczęściej stosujesz ten puder z EDM. Też go mam, ale ostatnio jakoś rzadko używam. Może dasz mi jakąś inspirację;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mizz, jako ostatni "sznyt" makijażu, finisher. Nakładam niewielką ilość na całą twarz, dużym kabuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cammie dziękuję za wyróżnienie :*

    ja podzielam miłość do Lumiere :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za wyróżnienie:). A tych kosmetyków chyba nigdy nie używałam;). Do nadrobienia?

    OdpowiedzUsuń
  15. Renia, wcale się nie dziwię :)))

    Hawa, no raczej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. ta emusja olay to mnie już długo prześladuje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiedziałam, że mogę na Ciebie liczyć:D Jutro go tak użyję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Daria, to w końcu daj się skusić :))) W dodatku ta emulsja często jest objęta promocją.

    Mizz, do usług :DDD

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za wyróżnienie:)) widzę, że krem bambino to top kosmetyk wielu osób:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wyróżnienia :)
    A możesz napisać coś więcej o tym korektorze z Bourjois? Bo z braku mojego Bell'ka zastanawiam się nad jego zakupem, ale póki co cena mnie powstrzymuje. Jednak Bell jest znacznie tańszy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję. I Tobie wyróżnienia, i wyróżniającym Ciebie dobrego gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. korektor z bourjois to u mnie podstawa. używam go dzień w dzień od.. hm, września? i raczej nie widać opcji, żeby się skończył:) jest świetny. tymczasem idę sprawdzić podkłady lumiere:)

    OdpowiedzUsuń
  23. April, ja jestem mu wierna od lat :)

    Mag, co więcej? Paleta kolorów bardzo przyjazna bladolicym, konsystencja kremowa, zapewniająca łatwą aplikację, nawet pod oczami, wydajność na piątkę, krycie porządne, wielogodzinna trwałość. Jeden z najlepszych korektorów, jakie miałam. Rzadko kupuję jakiś po raz drugi, a w jego przypadku tak było :)))

    Sabb, dziękuję :***

    Anu, swoją pierwszą tubkę miałam mniej więcej rok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cammie - dziękuję bardzo za wyrożnienie :* Z Twoich Top 10 ja nie mogę żyć bez dwóch - kremu Bambino i Complexion Perfection! Oba kupiłam pod wpływem Twoich opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przekonałyście mnie! Także i ja fundnę moim oczkom tego Burżujka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kami bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie, tym bardziej, że ostatnio nie mogę znaleźć chwili czasu żeby sklecić choć jednego posta :)

    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Anwen, cieszę się, że mogłam pomóc :*

    Mag, nie będziesz żałować :)

    Domi, to teraz masz dobrą motywację :))

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny blog. ;)

    +zapraszam do mnie.
    http://majlajfbejbe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyróżniłam Cię w Sunshine Award :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Izka, zapraszam częściej :)

    Axolen, dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń