beauty & lifestyle blog

sobota, 21 maja 2011

Palce lizać ;)))

Przyznaję, o ile cała kolekcja Virtual Fruit Cocktail ogólnie wydaje mi się świetnym pomysłem, to do koktajlu jagodowego jakoś nie byłam przekonana ... Coś mi mówiło, że to zupełnie nie mój kolor. Ale jak zobaczyłam go na paznokciach, przepadłam! Smakowity, dziewczęcy, letni, rozbielony fiolet, nr 143 Berry & Milk :)))



(Zdjęcie: udostępnione przez Virtual)






Wykończenie idealnie kremowe, tak jak lubię :)))






1. Dostępność - 0 (z przykrością stwierdzam, że z dystrybucją mogłoby być lepiej ...).
2. Cena - 1 (przystępna, około 8 złotych).
3. Kolor - 1 (doskonale wpisujący się w trendy).
4. Aplikacja - 1 (bajecznie prosta, co wyróżnia zresztą całą serię Vinyl Mania, z której pochodzi Fruit Cocktail).
5. Pędzelek - 1 (poręczny i wygodny).
6. Krycie - 1 (standardowe, druga warstwa konieczna dla pogłębienia koloru).
7. Wysychanie - 1 (bez zarzutu, lakier zaczyna schnąć i twardnieć już w trakcie malowania).
8. Współpraca z innymi preparatami (tu: Seche Vite) - 1 (bezproblemowa).
9. Trwałość - 1 (satysfakcjonująca, do 5 dni).
10. Zmywanie - 1 (łatwe, niekłopotliwe).

Moja ocena: 9/10.

Lakier pierwsza klasa! Jagody z mlekiem? Udane połączenie, poproszę! Po prostu palce lizać ;)))

41 komentarzy :

  1. Pasuje do Ciebie :) ale mam jedno ale - na zdjęciu brakuje kartonu mleka ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie smakowicie wyglada. Lubie taką kolorystykę na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niezły ten lakier :) ale borówki... narobiłaś mi apetytu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Violl, coś mi mówi, że się czepiasz ;ppp

    Zmalowanalala, ja chyba też polubię :)

    Pilar, no to siup, do tesco ;)))

    Paramore, zyskuje przy bliższym poznaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cammie, na początku też do mnie kolor nie przemawiał. Na pazurkach wygląda całkiem całkiem, ale serca mego nie podbił. Zdecydowanie wolę soczystą truskawę :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Yasminello, ja musiałam trochę się z nim oswoić, zanim mi się spodobał :)

    Idalia, może nie jest tak, że podbił moje serce, ale naprawdę go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi! Palce lizać w kontekście lakierów do paznokcie... Bardzo sprytnie. :)
    Mam ochotę na koktajl jagodowy przez Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłodniałam patrząc na lakier do paznokci. Chyba już źle ze mną :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolorek, nie przeczę, ale gdzie go można kupić???!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sabb, ty zawsze docenisz moją zabawę słowem ;))) :*

    Lidzia, zgadzam się :)

    Hurija, bardzo, bardzo interesujący :) No i na czasie :D

    Simply, prawda?

    Kosodrzewino, smacznego ;)))

    Mizz, przyznaję, dystrybucja kuleje ... Na stronie jest link do do ich sklepu:
    http://www.inermis.pl/index.php?str=prod&idp=120

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam, mniam, normalnie poczułam smak jagód z cukrem i śmietaną ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzuć ze trzy jagódki :)
    Lakier fajny, też kremowe lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pugsi, łakomczuchu! ;)))

    FF, wszystkie bym ci oddała :***

    OdpowiedzUsuń
  14. mi tak niezbyt się podoba :) Może dlatego że wolę intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie zgaszone fiolety, podobny troszkę do mojego ulubieńca z YSL

    OdpowiedzUsuń
  16. Może to wina zdjęcia, kolor zupełnie inny niż ze strony Virtuala, szkoda bo tak mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  17. Goskaaa, każdy ma swoich ulubieńców :) Ja intensywne kolory też bardzo lubię :)

    Pieknoscdnia, jeśli chodzi o lakiery, nie sięgam po górną półkę :)

    Silloe, trzeba liczyć się z tym, że obrazki Virtuala są odrobinę podrasowane, tzn. przynajmniej ten fiolet w rzeczywistości wydaje się być nieco spokojniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczny odcień:) Muszę zapolowac na te lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  19. aa, całe przygotowania na marne, bo nic się nie działo..! ;P


    Następny koniec świata 21 grudnia 2012, tym razem nie przegap! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kleopatre, sama mam ochotę na więcej :)

    Kasia, postaram się ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmmm... ślicznie wygląda <3 Tylko jestem ciekawa gdzie można go nabyć ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie jakiś taki ciemny i mało pastelowy. Albo po prostu ja ślepa jestem ;p

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. To jeden z moich ulubionych kolorów w tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszyscy pokazują te lakiery. Jak to się stało, że jeszcze żadnego nie mam? :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Axolen, wyżej podawałam linka :)

    Kizia, może faktycznie to kwestia zdjęcia, bo on na pewno nie jest ciemny :)

    Katalino, na pewno coś w sobie ma :)

    Atqa, dobre pytanie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  26. kolor całkiem inaczej wygląda na reklamie niż na zdjęciu...
    ale i tak mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej. O nie, znowu ten kolor, widzę go jż na czwartym blogu i mnie dosłownie zauroczył!!:)) Muszę go mieć, a w żadnym sklepie go jeszcze nie widziałam! Ale w końcu go dorwę:) Kamcia z woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Daria, jest ładny i koniec ;)))

    Kamcia, powodzenia w poszukiwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mnie ucieszyłaś tą wysoką oceną - ostatnio dostałam do testowania dwa odcienie tej serii (Fresh Mint i właśnie Twój) i byłam ciekawa, jak się sprawdzą. Nie mam ostatnio czasu nawet na malowanie paznokci, ale chyba przyspieszę tempo z recenzją:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Otagowałam Cię :)
    http://fleurdesaisons.blogspot.com/2011/05/tag-top-10.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Hawa, ja też dostałam minta :)))

    Holly, dziękuję :***

    OdpowiedzUsuń
  32. Ladny kolorek :)
    Zrobilas mi smaka na koktajl jagodowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Moodlishko, sama bym się napiła ;)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej, może miałabyś ochotę wziąć udział w konkursie na moim blogu? Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń