beauty & lifestyle blog

czwartek, 26 maja 2011

Ty wybierasz!

Uzmysłowiłam sobie, że w gruncie rzeczy zużywam całkiem sporo kosmetyków, których nie pokazuję na blogu i nie recenzuję. A może to błąd? Postanowiłam więc, że to właśnie Wy zdecydujecie, czy chcecie o czymś konkretnym poczytać. W związku z tym dziś ankieta! Spośród produktów, z którymi miałam do czynienia w ostatnim czasie, wybierzcie ten, który zainteresował Was najbardziej, a ja go zrecenzuję :)))

Na zdjęciu sterta pustych opakowań, które odkładałam przez jakiś czas z myślą o tym poście.






Oto lista, wybierajcie!
- Ava ECO Linea, rewitalizujący krem pod oczy
- Bioderma Sensibio H2O, płyn micelarny
- Perfecta Spa, marcepanowe wygładzające masło do ciała
- Be Beauty Hydro Effect, micelarny żel do mycia i demakijażu
- Isana MED, krem do rąk
- AA Ciało Wrażliwe, Zmysłowa Malina, odżywczy krem do rąk i paznokci
- Lady Speed Stick, Invisible, antyperspirant
- Lilliputz, tabletki do kąpieli barwiące wodę
- Original Source, czekoladowo-miętowy płyn do kąpieli
- Palmolive, Aroma Therapy, Sensual, płyn do kąpieli
- Lauress Silky Light Bashful, róż mineralny
- Joppa Minerals, Simple Radiance Finishing Silk, Sheen, puder mineralny
- Chloe, Love, EDP
- Versace, Woman, EDP

Jeśli cokolwiek Was zainteresowało, proszę, wypełnijcie ankietę, którą zamieściłam na pasku bocznym. Na głosowanie macie tydzień. Zwycięski produkt zostanie zrecenzowany, wedle życzenia :)))

Jeśli inicjatywa się przyjmie, co jakiś czas będę pytać Was o zdanie. Póki co, piszcie w komentarzach, co myślicie o tym pomyśle :)))

EDIT I:
Przepraszam Was, ale pojawiły się jakieś problemy techniczne, musiałam chwilowo usunąć ankietę ze strony. Blogger znowu nie jest w formie ... Pracuję nad nad tym, cierpliwości!

EDIT II:
Dodałam ankietę raz jeszcze, ale mam wrażenie, że problem nie zniknął ... Nie widzę oddanych głosów, tak jakby system ich nie zliczał. Nie wiem, czy coś robię źle (nie wydaje mi się, ten dodatek jest prosty), czy usterka ma głębsze podłoże i nie jest zależna ode mnie. Macie jakiś pomysł, możecie coś podpowiedzieć?

W każdym razie zostawiam tę najprawdopodobniej niesprawną ankietę na pasku, ale Was proszę o ewentualne życzenia także w komentarzach. Przepraszam za komplikacje.

EDIT III:
Ankieta w końcu działa!
Wszystkie osoby, które oddały swój głos wczoraj lub dziś rano, proszę o powtórzenie głosowania.

Dziękuję za uwagę ;)))

35 komentarzy :

  1. Pomysł świetny, już głosuję! Mam nadzieję, że się przyjmie - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech lud przemówi!
    Głos oddany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chętnie poczytam o czekoladowym płynie do kąpieli:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się pomysł także podoba :) Tez głosuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego kremu ava ECO ogólnie cała seria mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Innooka, chciałabym, żeby się przyjął :)

    Kosodrzewino, zabawna jesteś :DDD

    April, zapraszam do głosowania!

    Dezemka, dzięki za głos :)

    Axolen, fajnie :)

    Monia, głosuj! :)


    Dziwne, nie widzę waszych głosów :/ Jak często taka ankieta się aktualizuje???

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie zainteresowało kilka produktów, a napiszesz jedną recenzję :(

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł. Głosuję !

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł , poproszę o Ava ECO Linea. zagłosowane

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem ciekawa twojej opinii o żelu micelarnym z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Simply, możesz zaznaczyć w ankiecie kilka opcji :) Jak wyniki będą zbliżone, to pewnie recenzji będzie więcej :)

    FF, dzięki :*

    Chanel, cieszę się :)

    Pieknoscdnia, dziękuję za głos :)

    Princetonxgirl, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. też ostatnio wykorzystuję jakieś końcówki produktów, bo tylko stoją i się marnują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa:
    "Be Beauty Hydro Effect, micelarny żel do mycia i demakijażu"
    oraz
    "AA Ciało Wrażliwe, Zmysłowa Malina, odżywczy krem do rąk i paznokci"
    -> tego drugiego kosmetyku używam od jakiegos czasu i mi pasuje, ale chciałabym poznac inne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marcepankowe masełko do ciała!!! Jako fanka marcepanu w każdej postaci nie mogę odpowiedzieć inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfecta Spa, marcepanowe wygładzające masło do ciała ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł:)
    Już zagłosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam masła do ciała, więc glosuję na Perfecta Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. głos oddany :)
    u mnie padło na
    - Perfecta Spa, marcepanowe wygładzające masło do ciała
    - Original Source, czekoladowo-miętowy płyn do kąpieli
    - Palmolive, Aroma Therapy, Sensual, płyn do kąpieli

    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Perfecta Spa, marcepanowe wygładzające masło do ciała

    tym jestem bardzo zainetersowana, mam peeling z tej serii jestem mega zadowolona i się zastanawiam czy warto inwestować w masełko :P

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja poprosze:
    - Ava ECO Linea, rewitalizujący krem pod oczy
    - Perfecta Spa, marcepanowe wygładzające masło do ciała
    - Be Beauty Hydro Effect, micelarny żel do mycia i demakijażu

    To na razie tyle :)
    Pomysł świetny

    OdpowiedzUsuń
  22. Kami, ja to bym chciała poczytać o kosmetyku, którego nie wymieniłaś - tzn. o balm balm. Jestem ciekawa czy przypadł Ci do gustu :)

    a jak wróci ankieta to zagłosuję na 2 rzeczy z listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kami, moje recenzjowe zachcianki:
    - Ava ECO Linea, rewitalizujący krem pod oczy
    - Isana MED, krem do rąk
    - Original Source, czekoladowo-miętowy płyn do kąpieli
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Głos oddany (a już się wczoraj bałam, że ślepnę jak nie umiałam ankiety znaleźć :D)

    OdpowiedzUsuń
  25. głos oddany, ale nie wiem czy znów się nie zepsuje więc napiszę :P
    głosuję na:
    Isana MED, krem do rąk
    Lauress Silky Light Bashful, róż mineralny
    Lady Speed Stick, Invisible, antyperspirant
    :))

    OdpowiedzUsuń
  26. ja bym chciała:
    - Lilliputz, tabletki do kąpieli barwiące wodę
    - Be Beauty Hydro Effect, micelarny żel do mycia i demakijażu
    :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Daria, to nie były akurat produkty objęte projektem "denko" :)

    Atreverte, Wonder_Woman, Katalina, Pugsilove, głosujcie! :)

    SexiChic, dziękuję za głos :)

    Czarodzielnico, SheWoman, zapraszam do udziału w ankiecie :)

    Iwetto, Malinowy Kuferku, dzięki :)

    Anonimie, recenzowałam już kiedyś czekoladowe :)))

    Agnieszka, cieszę się, że ci się spodobał :)

    Annie, balm balm z pewnością zasługuje na recenzję, jestem nim zachwycona :)

    FF, dzięki, wiem, że głosowałaś parę razy :*

    Agnieszka, no było trochę zamieszania ;)))

    Pilar, teraz już się zapisuje :)

    Farbstift, dzięki, witaj :)

    Tusia, zagłosowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Karolina, dziękuję za głos :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Perfecta Spa, marcepanowe wygładzające masło do ciała . o tym bym chciala cos poczytac . mam kakaowe maslo do ciala i niemoge sie z nim rozstac , moze to bedzie lepsze . obserwuje i licze na to samo . ;*

    OdpowiedzUsuń