beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 16 maja 2011

Wejście smoka ;)))

Dobra wiadomość! Z ogromną przyjemnością ogłaszam, że blog No to pięknie! podejmuje współpracę z kolejną polską marką :))) Przedstawiam Laboratorium FLOS-LEK!






Dziś tylko krótkie intro. Chcę Wam pokazać zawartość pierwszej przesyłki z kosmetykami do testów i zrecenzowania. Z całą furą kosmetyków, gwoli ścisłości :)))



krem normalizujący oraz krem nawilżający z serii Naturalne Piękno






masło do ciała oraz kaszmirowy balsam do ciała Mango & Marakuja z serii Natural Body






pianka do mycia twarzy oraz korektor z serii Anti Acne Ideal Skin






balsam do zmęczonych stóp i nóg Dr Stopa, dezodorant i krem do stóp






żel łagodzący oraz repelent z serii STOP






pielęgnacyjno - odżywczy krem do rąk






żel do powiek i pod oczy






regenerujący żel do higieny intymnej






Jak podoba Wam się intro? Dla mnie to prawdziwe wejście smoka! ;)))

58 komentarzy :

  1. To teraz tylko testować ;)
    Ciekawi mnie to masło i balsam do ciała Mango & Marakuja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh taka paka to jak łakocie od Mikołaja :D

    miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulala sporo tego, ale miło pracować z firmą która ma do nas zaufanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Z powyższych znam tylko żel pod oczy :) Pierwsza paka faktycznie imponująca, masa testowania przed Tobą! I masa recenzji do przeczytania przed nami :D Darzę FlosLek sympatią, więc tym bardziej czekam niecierpliwie!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję podjęcia współpracy :) ja też czekam na paczkę od flos Leku, z tego co widzę kilka kosmetyków mamy podobnych :) czekam więc na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, cały stos kosmetyków :)

    jestem ciekawa, jak sprawdzi się krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale, gratulacje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalejesz :D Zazdroszczę Ci.. Tyle prezentów ;D
    Czekam na recenzje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niekonwencjonalna, przyznaję, że mnie też :)

    KiziaMizia, o tak, dobre porównanie :)

    Yasminello, masz rację, zaufanie to podstawa :)

    Violl, przede mną sporo pracy, ale cieszę się na nią :)

    Panno Joanno, mam nadzieję, że jednak kosmetyki się nie zdublują, dzięki temu poznamy ich trochę więcej :)

    Simply, już teraz zapraszam na recenzję :)

    Idalia, dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Colotrend, prezenty prezentami, ale uwierz, że czeka mnie naprawdę dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile dobroci! :)) miałam ten korektor i bardzo go sobie chwaliłam, czekam na recenzję reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :) czekam na recenzje produktów pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ho ho ile recenzji będziesz musiała napisać:D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna firma :)
    Kiedy bywałam jeszcze na targach kosmetycznych, to zawsze chętnie zaglądałam na ich stoisko

    OdpowiedzUsuń
  15. Woow jaka paka! Życzę udanego testowania i czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. słyszałam że ten żel pod oczy jest całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :D To teraz tylko zostaje mi czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Peggy, a dla mnie wszystko to nowości :)

    Opos, dziękuję :*

    Stripmirka, zaglądaj, będą ukazywać się cyklicznie, choć na pewno dopiero za jakiś czas :)

    April, nooooo ;)))

    Rzabba, ja jak dotąd nie miałam z tą marką styczności :)

    Innooka, robi wrażenie, prawda? :)

    Daria, też obiło mi się o uszy, tym bardziej nie mogę doczekać się testów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Alice, trochę na pewno poczekacie, nie ma co recenzować na łapu capu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. widze, że FlosLek się rozkręca:) gratuluje i czekam na recenzje preparatów do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O super :) Gratuluję współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Cammie ale wypasiona paka :D czeka Cie sporo pracy a przy okazji i przyjemności ;)

    życzę Ci miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię tę firmę, u mnie na blogu mini recenzja peelingu z serii beECO ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cammie, idziesz jak burza! Nie mogę się doczekać recenzji:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Atino, lato idzie, będą jak znalazł :)

    Chanel, dziękuję :*

    Greatdee, dzięki! :*

    Renia, mam nadzieję, że jednak więcej przyjemności niż pracy ;)))

    Karola, miałam nadzieję, że poznam bliżej tę serię, ale nie miałam szczęścia :(

    Sayuri, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje:) i fajnie jest widziec,ze polskie marki otwieraja sie na blogerki:)

    Troche mi chyba bedzie tego brakowac....bo podjelam juz decyzje;)a pozniej nie wiem jak bedzie z blogowaniem bo troche minie zanim sie "zainstaluje"

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. W takim razie czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hexx, nawet jeśli będziesz mieć przymusową przerwę, coś mi mówi, że w końcu i tak do nas wrócisz :*

    Axolen, już teraz zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale fajna paka:)
    Mam peeling enzymatyczny z serii Anti Acne i jest bardzo fajny :) Bardzo jestem ciekawa tego masełka do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale paka! Miłego testowania i recenzji pisania! :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Marta, mam teraz na tapecie masło z TBS (niedługo recenzja), ale jak tylko sięgnie dna, przyjdzie czas na floslek :)

    FF, nawet nie czujesz, kiedy rymujesz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Kidy Ty masz czas żeby testowac te wszystkie kosmetyki? ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Katalino, jak to kiedy? Po prostu wprowadzam wszystko na jakiś czas do regularnej pielęgnacji / makijażu :) Nie stosuję niczego "dodatkowo", ponad swoją zwykłą rutynę. Myślę, że nie zajmuje mi to więcej czasu, niż tobie twoje zwykłe zabiegi pielęgnacyjno - makijażowe ;)))

    OdpowiedzUsuń
  34. suuuper!! sie moje oczy pociesza :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Tylko pogratulować;)
    Czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, gratuluję!! :) I jaka wielka paka, ahh, cudeńka..:)
    Czekam z niecierpliwością na pierwsze recenzje :)

    P.S: Zawsze mnie to nurtowało - jak bloggerki podejmują współpracę z firmami kosmetycznymi? Jeśli mogłabyś mi to opisać w komentarzu, albo wysłać mailem jeśli wolisz, to byłabym ogromnie wdzięczna :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. O, ale super paka ;) Cieszę się, że dostałaś to masło, bo kusi mnie już od dawna... Jak Ci podpasuje, to pewnie w końcu kupię ;)
    Za to innych produktów w życiu na oczy nie widziałam, nie wiem czy to ja źle patrzę czy one się jakoś chowają przede mną? ;) Ale jak nawet Virtuala chyba udało mi się w końcu zlokalizować, to Flos Lek pewnie nie będzie stanowić problemu :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Marta, tylko oczy? :)

    Ispiration, będzie całe mnóstwo recenzji :)))

    Alessandro, firmy po prostu zwracają się do mnie z konkretnymi propozycjami, choć wiem, że częśc bloggerek szuka kontaktu z nimi na własną rękę :)

    Uroocza, dziękuję za zaproszenie :)

    Annie, flos lek dostępny jest w rossmannach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję współpracy :) zapowiada się ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  40. z niecierpliwością czekam na recenzje !

    OdpowiedzUsuń
  41. Tej współpracy zazdroszczę (tak pozytywnie zazdroszczę oczywiście, a nie negatywnie) bo Flos Lek to fajna firma :D

    OdpowiedzUsuń
  42. O wow ile tego!!! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  43. SheWoman, dzięki :*

    Eveleo, spróbuję się pospieszyć :)

    Agnieszka, mam okazję się przekonać :)

    Moodlisko, robi wrażenie, no nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Flos Lek nie testuje na zwierzętach więc "lubię to" :)

    Ale piszę w innym celu. Mianowicie na youtubie jest fajna akcja "Tydzień bez makijażu". Może przenieść to na blogi kosmetyczne? Chodzi o to, żeby przez tydzień się nie malować i potem zdać relacje z tej "przygody". Co Wy na to, Kobiety?

    http://cruelty-free-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Sorbet, widziałam właśnie parę filmików na ten temat, ale w sumie nie rozumiem, czemu to ma służyć? Próba dla samej próby? Nie łapię i nie potrzebuję takiego doświadczenia. Ale w sumie jestem ciekawa refleksji dziewczyn, które do projektu przystąpiły. Także jeśli przyjmie się na blogach, z chęcią poczytam, ale przyłączać się nie zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurde kurde a mi Flos Lek jeszcze nie odpisało czy zamierza podjąć ze mną współpracę ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem bardzo ciekawa recenzji masła i balsamu do ciała. Miałam kiedyś daaawno temu serię ideal skin, całkiem zadowolona z niej byłam. Z tego co pamiętam to pianka do mycia twarzy bardzo fajna była.

    OdpowiedzUsuń
  48. ;), pisałam to już kilka razy, ale napiszę raz jeszcze - ja sama nigdy do marek kosmetycznych nie piszę z prośbą o współpracę, zawsze jest tak, że to one wychodzą z konkretną propozycją :)

    Angel, fajnie, to dobrze wróży :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam korektor i jestem z niego bardzo zadowolona ;))

    OdpowiedzUsuń
  50. Mango i Marakuja - uwielbiam takie połączenia:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawie tak testowac. Zawsze dzieki temu mozesz trafic na swoj typ:) i to za free:)
    Jedynie z tej firmy co uzywalam to Zel pod oczy na since, obrzmienia z arniką.
    Wiadomo drastycznie nie zredukuje cieni, ale delikatnie widze rożnice. Duzym atutem jest to ze skierowany jest do osób noszących soczewki...także jest ok:)
    Pozdrawiam i czekam na recenzje pozostałych kosmetyków. Moze sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  52. Oj :) Kosmetyki wydają sie być bardzo fajne. Może na któryś się skuszę :)
    Pozdrawiam :)
    Jeśli chcesz zapraszam do mnie na:
    http://moodhomme-kosmeetika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Zostałaś otagowana :)

    http://kosmetyczny-kuferek-burn.blogspot.com/2011/05/moje-top-10-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  54. zostałaś otagowana http://nietylkokosmetycznie.blogspot.com/2011/05/zostaam-otagowana.html :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cammie, z przyjemnością wyróżniłam Twojego bloga :)
    http://aleetzya.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimie, mam nadzieję, że mnie też się spodoba :)

    Maus, dziękuję! :***

    Like-cosmetics, fakt, nie płacę za te kosmetyki, ale za to poświęcam testom wiele czasu. Przygotowanie zdjęć i w ogóle całego posta też samo się nie robi ;))) Także wiesz, to nie jest do końca tak, że robię to "za darmo" ;)))

    MoodHomme, witaj :)

    Burn-it-up, Pierniczkowa, Ala, dziękuję! :***

    OdpowiedzUsuń