beauty & lifestyle blog

piątek, 6 maja 2011

Z zaskoczenia ;)))

Dawno, dawno temu, czyli mniej więcej w styczniu ;))), kiedy wszystkie opętane byłyśmy myślą o Catrice Urban Baroque, weszłam w konszachty z Agnieszką, autorką bloga Jak pięknie być kobietą, która zaoferowała mi pomoc w zdobyciu kilku produktów z tej limitowanej edycji, w tamtym czasie niedostępnej jeszcze w Polsce. Sprawy potoczyły się tak, że udało jej się upolować tylko pędzel, ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo zrobiła za to dla mnie inne zakupy :) Sprawa z różnych względów ciągnęła się tygodniami i w zasadzie zdążyłam już o wszystkim zapomnieć. A tymczasem wczoraj z zaskoczenia odebrałam przesyłkę, w której oprócz wspomnianego pędzla i paru sympatycznych gratisów (Aga, dziękuję!) znalazłam kilka drobiazgów z P2 :)))

To mój pierwszy kontakt z tą popularną niemiecką marką. Nie wiedząc, czego się spodziewać, poprosiłam tylko o trzy lakiery ...






... i eyeliner w pisaku.






Pierwsze testy nowych nabytków wypadły obiecująco. Totalnie zauroczył mnie widoczny na pierwszym planie lakier Rich&Royal, typowy taupe. Nigdy wcześniej nie miałam z takim odcieniem do czynienia, może właśnie dlatego tak mnie urzekł. Niby szaro - bury, a tak wielowymiarowy :)))

Liner okazał się wygodny, poręczny, a przede wszystkim bardzo precyzyjny. Namalować kreskę czymś takim? Pestka!

Oczywiście wszystko będę z biegiem czasu recenzować. Macie życzenie, o czym chciałybyście przeczytać w pierwszej kolejności? Piszcie śmiało. A jeśli same znacie tę markę, też dajcie znać, na co zwrócić uwagę w przyszłości. Może kiedyś znowu nadarzy się okazja do zakupów? :)))

Agnieszka, jeszcze raz dziękuję! :***

28 komentarzy :

  1. a ja chcę zobaczyć ten lakierek taupe na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba też na początek byłabym za pisakiem

    OdpowiedzUsuń
  3. La - kie - ry! La - kie - ry! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. lakier zdecydowanie pierwszy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje pisaczka. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdania, jak widzę, podzielone :DDD

    Dzięki, dziewczyny, za głosy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem za pisakiem:)

    ps. paczka do mnie dotarła cała i zdrowa, dziekuje:*

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chciałabym zobaczyć kolory wszystkich trzech lakierów i mam focha, że takowe zdjęcie nie pojawiło się już w tym poście :D

    OdpowiedzUsuń
  9. eyeliner :)

    bo lakiery tej firmy miałam okazję wypróbować i wiem że sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Atino, super! Cieszę się, że tak szybko :)

    Violl, co za wymagania! ;))) Wszystko w swoim czasie :***

    Daria, może rekomendujesz jakieś kolorki?

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje Ci za linki, na pewno się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny odcień lakieru, zdecydowanie w moim guście więc będę wyczekiwać pomalowanych nim pazurków ;)
    Osobiście posiadam kilka lakierów tej firmy i jestem z nich bardzo zadowolona,szczególnie z trwałości i krycia. Minusem jest konsystencja, która jest dość gęsta, przez co czasami tworzą się bąbelki powietrza podczas malowania. Ale jest na to sposób: wystarczy kłaść cienką warstwę ;)
    Mam nadzieje, ze będziesz zadowolona :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. a, przypomniałaś mi o moim zakręceniu na punkcie takich taupe lakierów, czekania aż będą dostępne w pl, zakupieniu z 4 sztuk i gorzkim rozczarowaniu, że wcale mi się nie podobają.. :)Ale pokaż te inne lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewalucja, da się zrobić :D

    Atino, mam nadzieję, że będą pomocne :)

    Iwetka, witaj z powrotem! :*

    Pilar, czasem tak bywa ... A pozostałe pokażę, a jakże :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam cienie z tej firmy i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wreszcie wróciłam do blogowego świata ;) nadrobiłam zaległości i jestem straaaasznie ciekawa tego linera ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam jeden lakier P2 i uważam, że jest genialny ;) długo się trzyma, super się nakłada i ma piękny kolor ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Pugsilove, cienie, powiadasz? :)))

    Angel, ty tu nie gadaj o linerze, tylko leć się do konkursu zapisać ;)))

    Princetonxgirl, to dobrze wróży :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma za co Kochana. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z tych rzeczy.
    Polecam się na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  20. oczywiście, że chciałabym przeczytać o lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam zmywacza z Biedronki ale teraz na pewno zanim go kupię sprawdzę zapach. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kamilka, Kropeczka, Aga, jaka zgodność! ;)))

    Luna, ten komentarz to chyba nie pod tym postem, co? :DDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakiery :) Ciekawa jestem jakie beda Twoje wrazenia )

    OdpowiedzUsuń