beauty & lifestyle blog

wtorek, 7 lutego 2012

Czas płynie :)))

Niedawno miałam urodziny. Nie powiem, kiedy, przemilczę, które ;))) Z przyjemnością pochwalę się natomiast, co dostałam! Zdradzając przy tym, że są to prezenty od bliskich mi osób, z którymi do pewnego momentu łączyła mnie znajomość internetowa, dawno już przeniesiona jednak do realnego życia. Dziewczyny, zrobiłyście mi wspaniałą niespodziankę, jeszcze raz dziękuję! :***



Co dostałam?



Zestaw Lancome ...






... z maskarą Hypnose,
czarną kredką
i miniaturą płynu do demakijażu ...






... oraz mydełko z Lawendowej Farmy, lakier OPI i piękny, szklany wisior :)))






Zdjęcia bukietu, który został mi przesłany pocztą kwiatową z drugiego końca Europy, niestety nie mam, ale musicie uwierzyć mi na słowo, że był przepiękny! O zdumieniu, w jakie wprawił mnie kurier, odnajdując mnie w restauracji, gdzie spędzałam czas w doborowym towarzystwie, nawet nie wspominam.

Czas płynie nieubłaganie i lubię myśleć, że urodziny są po to, by nam ten fakt osłodzić :DDD

72 komentarze :

  1. A ja wiem które! Osiemnaste! (po raz kolejny :D:D). Kredkę z Lancome miałam- jest miłym dodatkiem do zestawu, ale solo za 65 zł bym jej nie kupiła, bo nie jest tyle wart. Płyn do zmywania jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No mam wrażenie, że wszystkiego nie zaprezentowałaś! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frenka, oj ty ty! :DDD Powiedzmy, że część "kulinarną" już rozdziewiczyłam ;)))

      Usuń
    2. a ja posiadam zdjęcia nierozdziewiczonej części kulinarnej :D

      Usuń
  3. po pierwsze - Sto Lat!! Spełnienia marzeń, uśmiechu, zdrowia, codziennych małych radości oraz tych dużych jak najczęściej :*

    Prezenty fenomenalne!! Wisior mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny prezent, gratuluję serdecznie! :) I żeby nie było- wszystkiego najlepszego! :) Nie musisz mówić, które to urodziny, wszyscy wiedzą że 18te ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aliss, skoro się upieracie, mogą być osiemnaste :DDD

      Usuń
  5. wszystkiego najlepszego z okazji oczywiscie 18stych urodzin :D a prezenty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze:) Piękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Violl, buziak jak stąd do Chin się należy! :*

      Usuń
  8. Też dostałam ten zestaw Lancome ;-) Mascarę uwielbiam, kredka taka srednia jest a płynu jeszcze nie używałam ;-) Lakier super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kathrin, ciekawe, jak się u mnie spiszą :)

      Usuń
    2. Ja miałam ten płyn też w ramach jakiegoś zestawu- no dla mnie bomba (ale ze względu na cenę na pewno go nie kupię)

      Usuń
    3. Freniu, jak dla ciebie bomba, to dla mnie pewnie też :))) Nawet nie chcę znać jego ceny :ppp

      Usuń
    4. A tam nie chcesz, na pewno chcesz :D
      http://www.douglas.pl/douglas/Piel%25C4%2599gnacja-Twarz-Oczyszczanie-Lanc%C3%B4me-Oczy-Bi-Facil_productbrand_3000001686.html

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym chciała taką niespodziankę w restauracji, kurde ale z Ciebie szczęściara! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne prezenty :)
    wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat! Piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super prezenciki! ja już urodzin nie obchodzę, za stara jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sauria, coś mi mówi, że jestem starsza od ciebie ;)))

      Usuń
  14. Po pierwsze spóźnione, ale najlepsze życzenia urodzinowe :) Po drugie cudowne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cammie - no to siup siup !! pod sam sufit !Sto Lat kochana , spełenienia marzeń tych wielkich i tych malutkich !
    Prezenty zacne ,a pamiętające osoby na 100% wspaniałe !
    I ja w życiu urealniłam netowe znajomości i sie póki co nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, ja na szczęście też nie. Wręcz przeciwnie, wszystkie te znajomości wzbogacają moje życie :)))

      Usuń
  16. życzę wszystkiego najlepszego !!!
    Piękne prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwiaty od kuriera - bajka! :)
    A urodzinki, a kto wie, na pewno 18ste, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego :) Strasznie miła ta historia z bukietem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majtki, żebyś wiedziała! Wzruszyłam się :)

      Usuń
  19. Wszystkiego NAJ-jeszcze raz:* bo to nieustajace 18 lat:D
    Prezent super, wg bedziesz zadowolona- szczegolnie z plynu oraz tuszu:-)

    CMOOOOK

    OdpowiedzUsuń
  20. Cammie jeszcze raz życzę Ci wszystkiego dobrego :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renia, nie mam słów, żeby ci podziękować :***

      Usuń
  21. Wszystkiego naj! :) Prezenty zacne :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Cammie,z okazji 18 urodzin życzę Ci,abyś w tym odwróconym i pokręconym świecie potrafiła odnajdywać pewny grunt pod stopami.Abyś zawsze wiedziała po co warto żyć i o co walczyć.Abyś kochała i była kochaną.Życzę Ci marzeń wielkich i odważnych i odwagi,by je spełniać!
    100 lat Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta historia z bukietem naprawdę bardzo miła, bo widać, jak bardzo komuś zależało na tym, żeby sprawić Ci przyjemność, pokazać, ze jesteś dla niego ważna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karminowe Usta, tak, to było bardzo miłe :)))

      Usuń
  24. Wszystkiego najlepszego! :)
    Uwielbiam tusz Hypnose :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piekne prezenty a ten bukiet kurier restauracja - msialobyc szaloowo :) zycze sto lat i wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkiego najlepszego Kochana:)!!! a ten bukiet to musiala byc naprawde super sprawa. zazdroszcze;D
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkiego najlepszego...

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego dobrego, przede wszystkim spełnienia marzeń:* Świetne prezenty;)

    OdpowiedzUsuń
  29. łaaaa, urodziny jak w filmie ;) Życzę sobie by kiedyś takie przeżyć... ;)

    Prezenty świetne, a ode mnie życzonka dużo zdrowia, szczęścia, pogody ducha i samych rewelacyjnych recenzji :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Najlepszego z okazji osiemnastki :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Lekko spóźnione życzenia,ale szczerze z serca płynące..Wszystkiego najlepszego Cammie,spełnienia marzeń,tych małych i tych ogromnych:*

    OdpowiedzUsuń