beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Taki zwyczaj ;)))

Witajcie!

Słyszałyście? Podobno dziś można spodziewać się oblania wodą! Że niby taki zwyczaj ...  Wcale nie chcę być mokry, brrrr! Takie atrakcje nie dla kotków. Na wszelki wypadek od rana pilnuję  ujęć wody. Niech się dzieje, co chce, żadnego kranu nie dam odkręcić!


Wszystko mam na oku! 


Umywalkę, ....






... wannę, ...






... całą łazienkę po prostu!






O rany! Przypomniało mi się, że w kuchni też istnieje pewne ryzyko! Muszę lecieć!

Pozdrawiam Was,
Pan Wiluś.




79 komentarzy :

  1. Ojej! : ) Mój piesek został tradycyjnie zlany, jak co roku ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, a myślałam, że to tylko mój kot ma taką srogą minę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle zauważyłam, że z roku na rok coraz mniej dzieciaków się leje ;( Rozumiem, że jest chłodno, ale to coroczna tradycja! ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AsKier, kiedyś to było polewanie!
      Ale nie mogę powiedzieć, że za tym tęsknię. Podtrzymujmy tradycję symbolicznie :DDD

      Usuń
  4. jakoś nie lubię kotów (sama nie wiem czemu :P) ale Twój jest śliczniutki! i ma taki "luksusowy" wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, taaa, bardzo luksusowy, zwłaszcza, jak się wykłada jajkami do góry ;)))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Unintendedgirl, zawsze mi się brytyjczyki podobały :)

      Usuń
  6. Prześliczny! A jaki groźny i poważny (:

    OdpowiedzUsuń
  7. a z ostatniego zdjecia jak się na nas patrzy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze zdjecie rozkoszne... umywalka idealna rozmiarem i forma dla kota :D

    a moj Wikko uwielbia wode, dwa razy dziennie siedzi w wannie i czeka az mu troche odkrece, zeby mogl sobie pochleptac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maus, Wiluś też przesiaduje w wannie, ale pod warunkiem, że jest sucha. Jak tylko odkręcam wodę, ucieka, aż się kurzy :DDD

      Usuń
    2. to ma duzo wspolnego z Wilbim, bo on wody nie lubi ale Wikko to kosmita ;D

      Usuń
    3. Każdy kot ma w sobie coś z kosmity :DDD

      Usuń
  9. hahah pierwsze zdjęcie najlepsze! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Panie Wilusiu! Na ostatnim zdjęciu jest Pan absolutnie urzekający;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wilus słodziak:):) Jestem nim zachwycona:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam Brytyjczyka!! Tylko liliowego ;) Mruczysława

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, będzie kiedyś i liliowy do kompletu, już postanowione :)))

      Usuń
  13. Wilusiu, a sprawdziłeś, czy Pani przypadkiem nie schowała gdzieś jakiejś małej sikawki tudzież konewki? Bądź czujny!

    Podpisano: troskliwa ciocia Violl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałam zabrać ze sobą "psikające jajko"... tylko zapomniałam. To się Wilusiowi upiekło ;))

      Usuń
  14. brytyjczyk :) mam taka w domu. przez cale swieta nie wyszla z garderoby, bo jeszcze (!) ktos cos kazalby jej zrobi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. An, Wiluś ulubioną skrytkę ma w sypialni :)))

      Usuń
    2. ach w spiaaalni! moze na srodku lozka? i to najlepiej zaraz po zmianie poscieli?
      Mojej koty nie jestem w stanie zgonic z lozka za zadne skarby jesli jest swieza posciel ;]

      Usuń
    3. Owszem, zdarza mu się wleźć do pościeli, ale jak chce się schować, to zawsze pod łóżkiem się kitra, cykor jeden :DDD

      Usuń
  15. kici kici ho! do Pańci <:
    chce Ci go podebrać chytrze
    co lubi jeść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obsession, wybredny jest, na byle co się nie połasi :DDD

      Usuń
  16. Cammie normalnie klonik kochany ! tylko moja taka kluska w porównaniu w Twoim kitkiem ;)
    Ile ma lat ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, na dniach będzie obchodził drugie urodziny :)

      Usuń
    2. No to moja 4 ... stara doooopa ;)
      A ciała nabrała znaczniej po sterylizacji i bliżej jej do Srokowych futer .. hehhe ..

      Wiluś w umywalce mnie rozbroił .. słodziak !

      Usuń
    3. Mami, Wiluś na szczęście nie nabrał po kastracji szczególnej tendencji do tycia, choć i tak waży ponad pięć kilo :DDD Całkiem spory kawał kota :)))

      Usuń
  17. mazia86.blogspot.co.uk9 kwietnia 2012 20:12

    Hej Kochana:)
    Bardzo ciekawy blog
    Zapraszam do mnie!!
    mazia86.blogspot.co.uk
    Misia

    OdpowiedzUsuń
  18. ja dzis zostalam prawie sucha!

    piekny kociak :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ale słodziak! jest prześliczny! a w tym zlewie wygląda przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, najwyraźniej było mu tam całkiem wygodnie :)))

      Usuń
  20. Ojej ale słodki kotek,wspaniały! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blondie, też tak myślę, no ale ja jestem nieobiektywna :ppp

      Usuń
  21. Świetny Kocurek :) Moja kocica uważa łazienkę za swój pokój, ma tam wielką miskę w której jest woda (tylko nie lubi jak pani kąpię się w tej misce) i ma podgrzewany dywanik, a jak trzeba, to i na ręcznik można się zsikać, a pani od razu zauważy i wymieni jej na świeży... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karotka, Wiluś na szczęście nie robi takich numerów :)))

      Usuń
  22. Jejku Cammie, jaki on jest cudownie pluszowy! Bym go chyba z rąk nie wypuściła i tylko głaskała, czochrała.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aliss, problem w tym, że on daje się głaskać wyłącznie wtedy, kiedy sam ma ochotę :)))

      Usuń
  23. Jeden pasujący komentarz XD
    MIAU ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak on fajnie leży w umywalce :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Redhead, to brytyjczyk błękitny krótkowłosy :)

      Usuń
    2. Pozwoliłam sobie Ciebie otagować. ;) Mam nadzieję, że wykonasz tag, ponieważ jestem bardzo ciekawa Twoich odpowiedzi. ;)
      http://redheadexperiments.blogspot.com/2012/04/tag-reading-is-cool.html

      Usuń
    3. Redhead, dziękuję, ale już odpowiedziałam na ten TAG :)))

      Usuń
  27. mojemu kotu woda nie straszna, po deszczu wręcz uwielbia chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kot :) Ozdoba łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, czasami zdobi też inne pomieszczenia ;)))

      Usuń
  29. I jak tam? Wybronił się Pan Wiluś? :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki słodziak <3

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń