beauty & lifestyle blog

niedziela, 20 maja 2012

Dla moli książkowych :)))


Zostańmy jeszcze na chwilę w temacie książek. Choć tym razem w ujęciu zdecydowanie bardziej uniwersalnym :)))

Lubicie czytać? Śledzicie nowości wydawnicze? W księgarniach tracicie poczucie czasu? Wybierając lektury sugerujecie się recenzjami? Ciekawią Was sylwetki autorów? Inspirują Was rozmowy z interesującymi ludźmi? W takim razie "Książki. Magazyn do czytania" to zdecydowanie coś dla Was!

"Książki" to periodyk Gazety Wyborczej, ukazuje się co trzy miesiące. W sprzedaży znalazł się właśnie piąty numer pisma (do kupienia w kioskach, salonach prasowych, empikach itp., cena 9,99 zł).



(Zdjęcie: www. gazeta.pl)



Kupuję "Książki" od samego początku i zawsze z niecierpliwością wyczekuję kolejnych numerów. Każdy to 70 stron TREŚCI, naprawdę wartościowych tekstów, na poziomie i na temat, ubranych w ciekawą, charakterystyczną, przejrzystą grafikę, okraszoną dobrymi zdjęciami. 






Być może już ten magazyn znacie, ale jeśli nie, gorąco polecam! "Książki" to prawdziwa gratka dla każdego mola książkowego :)))



Przypominam o urodzinowym rozdaniu!

57 komentarzy :

  1. nie czytam książek, ale może to się kiedyś zmieni. miłego i słonecznego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, dzięki!

      "Nawracać" na czytanie cię nie będę, ale według mnie nie czytając sporo tracisz.

      Usuń
  2. nie widziałam nigdy tego magazynu w kiosku. Muszę baczniej się przyjrzeć, bo wygląda naprawdę interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P&C,uśmiałabyś się, ale ja zwykle kupuję go w ... tesco, na dziale z prasą :)))

      Usuń
  3. A ja znam i bardzo lubię :) jutro popędzę do kiosku :) dzięki za przypomnienie :*
    btw. ja polecam czerwcowy Bluszcz (będzie pewnie koło 4 .06) i mój tekst o koszmarach dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blueeyed, wszelki duch! Gdzie ty się podziewasz, dziewczyno? Tęsknię! :*

      Z Bluszcza jakoś zrezygnowałam, bo gdzieś tam wypadłam z rytmu w kupowaniu, a tam pełno tekstów w odcinkach i trudno było wbić się z powrotem ...

      Usuń
  4. Oo, trzeba będzie się tym zainteresować, chociaż zazwyczaj sugeruję się recenzjami blogerów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catalina, mam nadzieję, że moimi też :*

      Usuń
    2. I vice versa, mam nadzieję ze któraś z moich recenzji zachęci Ciebie do sięgnięcia po książkę :)

      Usuń
    3. Nie wiedziałam, że piszesz recenzje! Muszę poczytać :)

      Usuń
    4. Dopiero od niedawna, ale zapraszam, może znajdziesz coś ciekawego czego nie czytałaś :)

      Usuń
  5. O, nie słyszałam o tym magazynie. Brzmi ciekawie, muszę go poszukać:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam książki- oczywiście czytać :D, to może się skuszę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. To fakt - w księgarniach tracę poczucie czasu. Nie raz i nie dwa złapałam się na tym, że planowałam tylko wejść do Empiku, po czym wyszłam stamtąd po ponad godzinie ;)

    Nie słyszałam o tym magazynie! Już żałuję, że nie mam poprzednich numerów. Chętnie nabędę aktualny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go nie widziałam :)) a zapowiada się świetnie - trzeba się bedzie za nim rozejrzeć w empiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy tego nie kupiłam, choć kilka razy byłam bliska :) Zachęciłaś mnie! Być może częściowo zniechęciło mnie to, że gdy zaczęły się ukazywać "Wysokie Obcasy" jako oddzielny magazyn, a nie dodatek do sobotniej GW, pierwszy numer był rewelacyjny, zaś kolejne już nie trzymały poziomu. A jak jest z "Książkami"? Trzymają poziom? W tej chwili z magazynów kupuję już tylko "Zwierciadło" (też raczej "nierówne", jeśli chodzi o satysfakcję z poszczególnych numerów), "Urodę" (to już masochizm, bo jest beznadziejna ;)) i czasami "Sens", jeśli przejrzę spis treści i coś mi się wyda interesujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majtki, dla mnie poziom "Książek" wart jest tych 10 złotych raz na trzy miesiące :))) Naprawdę wyglądam kolejnych numerów, wolałabym chyba, żeby to był miesięcznik :D A WO i tak kupuję, siłą rozpędu chyba ;) Do "Zwierciadła daaawno już nie zaglądałam. Z tego typu pism to regularnie tylko TS kupuję.

      Usuń
  10. Nigdy nie widziałam tego czasopisma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, musisz uważniej się rozglądać :)))

      Usuń
  11. Byłam ostatnio w Empiku nabyć "Kobiety dyktatorów" i kilka gazet i widziałam "Książki" akurat. Nie zdążyłam nawet do nich zaglądnąć bo już zamykali, a w ciemno brać nie chciałam bo fanką pism wydawanych przez GW nie jestem. Ale będę dziś to kupie, bo książki czytać uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asmiszka, daj znać, czy magazyn spełnił twoje oczekiwania :)

      Usuń
    2. Nie było już w Empiku :( Jutro spróbuje dorwać go gdzieś w sklepie.

      Usuń
    3. Już gdzieś wyżej pisałam, że ja najczęściej kupuję ten magazyn w tesco, także próbuj w marketach :)

      Usuń
  12. Przyznaje bez bicia, ze niewiele czytam ksiazek :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie się zastanawiam jaką gazetę kupić na ten tydzień, dziękuje za podpowiedź, idealnie trafiłaś w moje potrzeby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przystań, cieszę się, że mogłam pomóc :)

      Usuń
  14. a ja właśnie nie znałam tego czasopisma, jak tylko będę w empiku na pewno oglądnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straberrry, spiesz się, nie wiem, jaki jest nakład, ale pismo znika jak świeże bułeczki :)

      Usuń
  15. Cammie nie wiem jakim cudem nie zauważyłam tego czasopisma w kioskach. Muszę rozejrzeć się za "Książkami" i sprawdzić czy przypadną mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renia, tak to jest z periodykami. Wychodzą rzadko, nie rzucają się w oczy, najczęściej nie mają agresywnej reklamy. Ot, i cała tajemnica :)

      Usuń
  16. Szkoda, ze wczesniej nie wiedzialam, ze cos takiego jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprofesjonalna, lepiej dowiedzieć się późno niż wcale :)

      Usuń
  17. Przyznaje sie bez bicia , ze znikomą uwagę poświecam na standy z prasą :( stąd moja niewiedza i brak obycia w tytułach .. nie znam ,ale zwróce uwagę ,bo molem jestem okrutnym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, warto się rozejrzeć, zwłaszcza jeśli ktoś sporo czyta :)

      Usuń
    2. Dokladnie .Zwłaszcza , ze nie zawsze mam zaplanowe co chcę poczytać .. czasem stoję w bibliotece i drapię się po głowie :D

      Usuń
    3. W mojej bibliotece niestety kiepsko z nowościami ... Może dlatego tyle kasy zostawiam w księgarniach :DDD

      Usuń
    4. W mojej na szczęście jest ok :)

      Usuń
  18. Ja nie znałam, ale chętnie się zapoznam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mizz, nie chcę być namolna, ale naprawdę polecam :)))

      Usuń
  19. też pierwsze słyszę, jak gdzieś trafie to się mu przyjrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubie ksiązki czytać, ale zawsze mi szkoda na nie pieniążki:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie się zapoznam z tym magazynem, zwłaszcza, że ostatnio mi z czytaniem jakoś nie po drodze... (no dobra czytam jedną książkę, ale należy ona do kategorii typowo "kobiecych głupotek").

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angel, odmóżdżacze czasami też są potrzebne, także bez kompleksów ;)))

      Usuń
    2. Ja też muszę co najmniej przejrzeć! :)

      Usuń
  22. O, koniecznie muszę gdzieś to zdobyć.

    OdpowiedzUsuń