beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 7 maja 2012

Kto Wam zabroni? ;)))

Już nie mogłam się doczekać, kiedy będę mogła pokazać Wam mój najnowszy lakierowy nabytek. Powstrzymywały mnie czasochłonne testy, bo lakier okazał się niezwykle trwały. Mowa o przepięknym odcieniu błękitu Jeans Club z serii Trend Edition, najnowszej kolekcji Wibo  :)))









Obiecywałam sobie, że na jakiś czas kończę z kupowaniem lakierów, tym bardziej, że zza oceanu lecą do mnie essiaki, ale jak zobaczyłam pełniutką, pękającą od nowości szafę Wibo, już nie mogłam stamtąd odejść z pustymi rękami :))) Zwłaszcza że ten błękitny ślicznotek od razu zwrócił moją uwagę.

1. Dostępność - 1 (szafy Wibo w każdym sklepie sieci Rossmann).
2. Cena - 1 (atrakcyjna, około 5 zł).
3. Kolor - 1 (bardzo ciekawy, nieoczywisty, niby błękitny, ale lekko wpadający w szarość, pewnie dzięki jasnym minidrobinkom).
4. Aplikacja - 1 (bajecznie prosta, lakier ma idealną konsystencję, nie spływa z pędzla, nie rozlewa się w niekontrolowany sposób po płytce paznokcia).
5. Pędzelek - 1 (wygodny, poręczny, precyzyjny).
6. Krycie - 1 (standardowe, dla pełnego efektu potrzebne dwie warstwy, choć muszę przyznać, że jedna też wygląda ciekawie).
7. Wysychanie - 1 (szybkie).
8. Współpraca z innymi preparatami  (tu: Sally Hansen Nail Quencher Hydrating Base Coat i Nail Tek Hydration Therapy Moisture Balancing Topcoat) - 1 (bez przykrych niespodzianek).
9. Trwałość - 1 (rewelacyjna! do pięciu dni bez zastrzeżeń, na zdjęciu widzicie stan paznokci po trzech dniach).
10. Zmywanie - 1 (bezproblemowe, lakier znika bez śladu, mimo drobinek).

Moja ocena 10/10.


Po raz kolejny potwierdza się, że lakiery Wibo wyjątkowo mi służą. Nie przypominam sobie, żebym zawiodła się na jakimkolwiek. Z czystym sercem mogę polecić Wam kolekcję Trend Edition, świetna jakość za śmieszne pieniądze. No i ta gama kolorów! Ja co prawda na kolejne lakiery niniejszym nakładam sobie bana, koniec z zakupami, ale Wam kto zabroni? ;)))


Uwaga! Jutro będę kusić! :DDD




65 komentarzy :

  1. Aż sama się dziwię, że ja, drobnikowy hejter to napiszę, ale te minidrobinki dodają uroku temu błękitowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila, sama widzisz, że nie mogłam mu się oprzeć :DDD

      Usuń
  2. bardzo ladny, jak jeans!
    ja tez uwielbiam lakiery wibo, sama dzis u siebie pokazywalam lakier z kolekcji trend edition. cudowne krycie, polysk i kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marie, uważam, że w tej półce cenowej nie mają sobie równych :)))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kosodrzewina, warto go mieć, naprawdę, drugiego takiego błękitka nie widziałam :)

      Usuń
  4. Dzisiaj go paczałam (śliczny!), ale został w Rossie, bo oczywiście mam już coś podobnego.

    Uwaga, te limitki nie są dostępne we wszystkich Rossmannach - musi być taka duuuża szafa Wibo.

    (Twoje ostrzeżenie - bezcenne :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słomka, naprawdę duża szafa? W moim rossie chyba zwykła stoi :?:

      (Wolę lojalnie przestrzec :DDD)

      Usuń
    2. Tak, w Trójmieście w niektórych Rossmannach ich nie uświadczysz. Tylko te Amazonki, Kameleony i Color Powery.

      Usuń
  5. Śliczny jest! Całkiem jak jasne dżinsy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny kolor, niesamowity odcien. Recenzja baaaaardzo zachecajaca! Dodaje lakiery Wibo do wishlisty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprofesjonalna, myślę, że się nie zawiedziesz :)))

      Usuń
  7. ładny!!!!!
    uwielbiam lakiery Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alieneczko, ja też mam do nich słabość :)

      Usuń
  8. Znowu kuszenie! W dodatku założyłam jednak po długich wahaniach kosmetycznego bloga (pasterka) i będę mieć masę pretekstów do kupowania;). Ten wchodzi na listę "chcę"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastereczko, dobrze, że dałaś znać, już obserwuję :)))

      Usuń
  9. świetny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze powiem,że muszę zerknąc na te lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki anielski kolorek:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor nie mój, ale to iskrzenie!!! Na bank kupię jakiś różowy... :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, niestety nie pamiętam, czy jakiś róż z tej kolekcji był nadrobinkowany. Ale co ci szkodzi zajrzeć do szafy i sprawdzić? :DDD

      Usuń
  13. jeśli jest taki trwały, to jest wart grzechu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myś, lakiery Wibo na moich paznokciach zawsze świetnie się trzymają :)

      Usuń
  14. Cammie, jak mogłaś! : ) Mam mnóstwo lakierów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lika, ja właśnie też :DDD Ten był ostatni, ostatniutki ;)))

      Usuń
  15. Efekt czarujący:) Wibo naprawdę się postarało w tej limitce:)jutro biegiem do Rossmanna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pazurek, mam nadzieję, że wybierzesz coś dla siebie :)

      Usuń
  16. Prześliczny kolor! I jak zwykle starannie wykonany mani, ostatnio podobają mi się krótkie pazurki (ale ja jestem zbyt leniwa, żeby swoje regularnie skracać).
    Jest super, w ostatnim czasie sama bliżej przyglądam się Wibo i doszłam do wniosku, że trzeba przetestować większy asortyment. Póki co mam korektor i podkład, który służy bardzo dobrze (tzn służyły, bo opaliłam się trochę, a są baaaardzo jasne :) ).
    Poza tym właśnie cenowo Wibo też zachęca, co idzie w parze, jak widać, z jakością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madeleine, jeśli chodzi o Wibo, to generalnie kupuję tylko lakiery. Jedynie z kolekcji różanej skusiłam się jeszcze na róż. No i kiedyś dawno kupiłam czarny liner, całkiem fajny zresztą.

      Usuń
  17. chcę go!<3
    A na zdjęciach promocyjnych żaden z tych "dżinsowych" lakierów mi się nie podobał jakoś szczególnie, a tu taki psikus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panno Joanno, zawsze lepiej obejrzeć "na żywo" :)))

      Usuń
  18. Kocham lakiery holograficzne! Chyba w najbliższym czasie udam się do stoiska Wibo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masami, to nie jest holo, ale muszę przyznać, że efekt faktycznie podobny :)

      Usuń
  19. Przepiękny kolor ;))
    Oj nie kuś,już się boję kuszenia;DD

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny..byłam dziś w dwóch Rossmannach ale niestety akurat tego odcienia nie było eh:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kleopatre, mam wrażenie, że ja akurat trafiłam na moment, kiedy uzupełnili szafę, bo była pełniutka :)

      Usuń
  21. Śliczny kolor. Bardzo w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yasinisi, to nowość, także jeszcze przez długi czas będziesz miała szansę go upolować :)

      Usuń
  22. Kolor co prawda nie mój, ale skoro cała reszta prezentuje sie tak dobrze, zatem warto przyjrzeć mu się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalina, kolekcja jest spora, może ustrzelisz coś bardziej ci pasującego :)

      Usuń
  23. Wygląda zaiste ciekawie .Muszę się przyglądnąc bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, czy mi się wydaje, czy dawno cię nie było? :DDD

      Usuń
  24. mi niestety zabraniają słabe paznokcie... ale odżywiam je i w czerwcu mam nadzieję na lakierowe szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angel, konsekwentna kuracja i będzie dobrze :*

      Usuń
  25. Dobry wieczór, wpisuję go na moją chciel listę, dobranoc :D. tyle ode mnie w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aliss, a dlaczego ty jeszcze nie śpisz? :ppp

      Usuń
    2. (internetu pilnuję po godzinach :D)

      Usuń
    3. Dobre :DDD Myślałam, że tylko ja tu stróżuję ;)))

      Usuń
  26. no i oczywiście zapomniałam zajść do rossmana -.-

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę kupić jakiś lakier z tej serii, ale inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, gama jest dość duża, na pewno coś wybierzesz :)

      Usuń