beauty & lifestyle blog

sobota, 14 lipca 2012

Lilakowa panna :)))

Z trójki lakierów Bella Oggi, które niedawno Wam pokazywałam, na pierwszy ogień poszedł liliowy róż nr 02 Miss Lilac z serii Gel Effect. Dziś zapraszam na jego szczegółową prezentację :)))






Sugerując się nazwą, oczekiwałam typowego dla żelków transparentnego wykończenia, ale niespodzianka! Lakier kryje doskonale, a żelowy efekt wynika raczej z jego dość gęstej i bardzo plastycznej formuły, dzięki której idealnie pokrywa płytkę paznokcia i mocno twardnieje.






1. Dostępność - 0 (zdaje się, że tylko w drogeriach Hebe i Super-Pharm - a więc wyłącznie w dużych miastach - i przez internet w pannakotasklep.pl, poprawcie mnie, jeśli się mylę).
2. Cena - 1 (około 17 zł za 10 ml, dla niektórych może dużo, ale ja bez mrugnięcia okiem zapłaciłabym tyle za taką jakość).
3. Kolor - 1 (dla mnie osobiście odrobinę za jasny, wolę nieco intensywniejsze odcienie, ale daję punkt, bo nasłuchałam się komplementów, więc "się podoba").
4. Aplikacja - 1 (zaskakująco łatwa jak na lakier o tak gęstej konsystencji, jakby nieco gumowej?)
5. Pędzelek - 1 (przyznam, że nie przepadam za tak szerokimi pędzelkami, ale ten, reklamowany jako innowacyjny, opatentowany pod nazwą XL, naprawdę mi się spodobał i w sumie nie wiem, czy to zasługa jego włókna, sposobu przycięcia, czy też po prostu konsystencji lakieru, ale mam wrażenie, że maluje niemal sam!).
6. Krycie - 1 (nadspodziewanie dobre, przy odrobinie umiejętności pełne już przy jednej warstwie).
7. Wysychanie - 1 (standardowe).
8. Współpraca z innymi preparatami (tu: Eveline 8in1, Lovely Super Fast Dry Top Coat) - 1 (bez zastrzeżeń, żadnych smug i bąbelków powietrza).
9. Trwałość - 1 (rewelacyjna! zmyłam po tygodniu ze względu na odrosty).
10. Zmywanie - 1 (zupełnie bezproblemowe, na obie dłonie wystarczył jeden (!) duży wacik).

Moja ocena: 9/10.


Bardzo, bardzo fajny lakier, na pewno wart zainteresowania każdej lakieromaniaczki. Szkoda, że tak słabo dostępny ... Na pewno kupiłabym inne odcienie. I zrobię to, jak tylko gdzieś na Bella Oggi trafię! Lilakowa panna podbiła moje serce :)))


75 komentarzy :

  1. Kolor mi się nie podoba- nie przepadam za fioletami, jednak pięknie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MałaCzarna, rzeczywiście, połysk konkretny, jak na żel przystało :)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Serduszko, jak pisałam, dla mnie nieco za mdły, ale wiem, że się może podobać :)

      Usuń
  3. Kolorek ma śliczny ;D dla mnie cena jednak chyba trochę za duża bo lubię zmieniać kolory lakierów i zbyt długo żadnego nie mam dlatego bardziej inwestuję w tańsze lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chica, ja kupuję różne, raz droższe, raz tańsze :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa lila :) Prawdę mówiąc ostatnio preferuję bardziej nasycone i odważne kolory, typu czerwień, czerń, granat, ale ten jest naprawdę ładny :) Skusiłaś mnie, muszę wypróbować tę markę (niekoniecznie ten odcień), zwłaszcza, że mam z Supher-Pharm po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, nie znam gamy tej serii, ale myślę, że bez problemu wybierzesz coś bardziej intensywnego :)

      Usuń
    2. Taki jest plan, Cammie :)

      Usuń
  5. Kolor naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie takie lilowe kolorki! piekny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. boski kolor, chyba zajrzę do Supsa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diggerowa, dlaczego nie? Jak masz dostęp do tej marki, to korzystaj :)

      Usuń
  8. mam słabość do takich kolorkow :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, czyli cię zaciekawiłam? :DDD

      Usuń
    2. Zdecydowanie tak, rozejrzę się koniecznie za nim w Super-Pharm :))

      Usuń
  9. mam już kilka kolorków i bronię się jeszcze przed tym.. ale jest za piękny i jak zwykle pewnie sobie powiem: 'takiego jeszcze nie mam' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, tak wiem, już ustaliłyśmy, że jeśli chodzi o lakiery, jesteś niepoprawna ;)))

      Usuń
    2. teraz tylko muszę uważać żeby kogoś tym nie zarazić, bo podobno to zaraźliwe! :D

      Usuń
    3. Ja się nie boję, już dawno złapałam bakcyla ;)))

      Usuń
    4. ochh .. jedna jedyna ty! :D

      Usuń
  10. alternatywa dla lakieru hybrydowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzjo-mania, żebyś wiedziała! Coś w tym jest :)))

      Usuń
  11. Słodki kolor :). Nigdy nie widziałam tej serii lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila, ja w ogóle pierwszy raz usłyszałam o tej marce :)

      Usuń
  12. Na pewno obadam ofertę przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodki kolorek :D Bardzo, bardzo dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karotka, mnie też się tak delikatnie właśnie kojarzy :)

      Usuń
  14. śliczny ma kolor - lubię takie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PureMorning, a ja na swoich paznokciach zwykle muszę oswajać :)

      Usuń
  15. Całkiem przyjemny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. otwierają u nas Hebe <3 <3 <3 dzisiaj obadałam, jak łaziłam po centrum :D może upoluję te perfumki ciastkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny lakier o pięknym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten kolor mi się nie podoba.
    Jestem ciekawa całej palety barw :)

    Przyznaję, że mnie cena troszkę odstrasza.
    Mimo, że buteleczka spora.
    Wolę mniejsze opakowania.
    Mam wtedy większą pewność, że wykorzystam lakier praktycznie do końca, nie zaschnie i nie wyrzucę w błoto pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraina, ja też z chęcią popatrzyłabym gdzieś na całą ofertę :)

      Usuń
  19. Wygląda bardzo ładnie. Taki świeży kolorek , musze poszukać gdzieś w pobliżu tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dentico, jak masz możliwość, to szukaj, ta seria Gel Effect warta jest uwagi :)

      Usuń
  20. Wydaje się bardzooo gęsty, ale wierzę że fajnie się rozprowadza :) A kolorek super, taki subtelny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nana, jest gęsty, nie przeczę, ale przy tym taki plastyczny, że idealnie przywiera do paznokci :)

      Usuń
  21. Śliczny kolor! No i ta trwałość!

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam fiolety :)a ten jest dobrą alternatywą dla mojego zaschniętego z H&M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strawberry, z HM jeszcze nigdy żadnego nie miałam :)

      Usuń
  23. za tyle zalet faktycznie warto dać 17zł. ;] mam nadzieję, że znajdę wśród tej kolekcji jakieś miętówki ;)
    przypominam o akcji "LETNIE WZORKI", która zaczyna się jutro - więcej info na blogu ;D
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Mialam zamiar kupić ten lakier wlasnie w Hebe zanim pojawił się na blogach ale jak poszlam do sklepu to poleczka już świeciła pustkami:( ale nie poddaje się i czekam na dostawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiek, o, nie wiedziałam, że BO są takie popularne.

      Usuń
    2. No wlasnie ja tez się zdziwiłam jak zobaczyłam te pustki

      Usuń
    3. Najwyraźniej nie jesteśmy "trendy" ;)))

      Usuń
  25. Kolor ... cuuuudowny! Masz bardzo ładny kształt paznokci. I dochodzę do wniosku że chyba wszystkie blogerki tak mają :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kolor:)
    Obserwuje i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo jaki śliczny kolorek*^* nigdy nie słyszałam o tych lakierach, ale chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są popularne, pewnie przez to, że tak trudno je kupić :)

      Usuń
  28. czy te lakiery mają coś wspólnego z tymi okropnymi żelowymi co się utwardza lampą uv?? jeśli nie to chętnie bym wypróbowała, bo już mam dość dziadostwa co trzeba po 1-2 dniach zmywać >~< swoją drogą kolor prześliczny, kocham wszelkie odcienie fioletu^0^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych lakierów nie musisz utwardzać, po prostu ich wykończenie jest żelowe :) Trzymają się dość dobrze, także wypróbuj sobie przy okazji :)

      Usuń