beauty & lifestyle blog

środa, 26 września 2012

Błyskotki :)))

Kilkakrotnie pokazywałam Wam moją biżuterię i zwykle były to szlachetne kruszce. Ale nie ukrywam, że kręci mnie też biżuteria sztuczna. Lubię takie świecidełka, bo są tanie i mogę co jakiś czas bez bólu serca po prostu kupić coś nowego, wykorzystując ich sezonowy, nawiązujący do trendów charakter i ożywiając nieco strój. W sklepach pełno tego typu akcesoriów, można wybierać i przebierać, od razu oceniając, co ma jako taką jakość, a co jest kompletną tandetą. Przy zakupach online nie ma niestety tego komfortu, ale i tak postanowiłam zaryzykować, składając na próbę zamówienie na stronie edibaazar.pl KLIK. Nie znałam wcześniej tego sklepu, ale jak zdążyłam się zorientować, wśród szafiarek cieszy się popularnością.

Sklep oferuje biżuterię i zegarki. Tanio. Bardzo tanio, rzekłabym nawet. I muszę ze zdziwieniem przyznać, że jak na tak niskie ceny, jakość wybranych przeze mnie gadżetów jest naprawdę satysfakcjonująca. Spójrzcie.

Zachciało mi się zegarka na łańcuszku. Wybrałam jeden z wielu dostępnych na stronie wzorów, spodobała mi się zdobiona ornamentowym dekorem koperta w odcieniu starego złota. I jestem bardzo zadowolona z zakupu, bo okazało się, że zegarek wykonany jest z dbałością o szczegóły, ma precyzyjny, dobrze chodzący mechanizm, a jego bateria jest wymienna. Pomyśleć, że kosztował raptem 25 złotych! To zresztą najdroższa rzecz w moim zamówieniu.









Skusił mnie też wisior w kształcie serca, w którym zamknięto kolorowe kuleczki, szumnie i na wyrost nazwane perełkami. Jakość stali jubilerskiej jest już nieco gorsza niż w przypadku zegarka, ale i tak błyskotka prezentuje się całkiem ładnie, zwłaszcza biorąc pod uwagę jej cenę, zaledwie 10 złotych.






Paw zdobiony kamyczkami w odcieniach błękitu i fioletu też kosztował 10 złotych, ale jego jakość jest nieco słabsza. Wykonany z cienkiej blaszki, nie waży w dłoni jak dwa wyżej prezentowane wisiory. Ale ma swój urok, fajnie prezentuje się na tle białej bluzki.






Jestem z tych zakupów całkiem zadowolona, zwłaszcza zegarek zrobił na mnie wrażenie. Myślę, że będę do tego sklepu od czasu do czasu wracać.

Jaki macie stosunek do sztucznej biżuterii? Uważacie, że takie błyskotki trącą kiczem, czy jednak je nosicie? A jeśli tak, to gdzie najchętniej je kupujecie? Piszcie!



Przypominam o konkursie z CupoNation.
Wygraj bon na zakupy o wartości 100 zł!

93 komentarze :

  1. Chociaż nie przepadam za takim "fasonem" biżuterii, to zegarek i paw mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, ale co, nie lubisz wisiorów, czy o co chodzi?

      Usuń
    2. W ogóle rzadko noszę coś na szyi :) Nie przepadam za dużymi wisiorami i koralami, ale tylko u siebie :) Nieraz potrafię się "zawiesić" w tramwaju czy autobusie na przepięknych koralach jakiejś pani ;)

      Usuń
    3. A ja lubię, nawet bardzo. Kiedyś miałam za to fazę na bransolety, ale odkąd mam pandorę, praktycznie na nadgarstkach nie noszę już niczego więcej :)

      Usuń
    4. Podobnie jak Serduszko wiszących ozdób na szyi raczej nie noszę. Chwila szaleństwa zdarza mi czasem w wakacje ;)
      Zegarek wygląda na bardzo porządny i pasuje do Ciebie, fajne zakupy :)

      Usuń
    5. FF, takie tam zachciankowe ;)))

      Usuń
  2. też lubię takie długie wisiorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamyczku, najdłuższy jest zegarek, dwa pozostałe mają przeciętną długość :)

      Usuń
  3. Ten zegarek z pierwszego zdjęcia wygląda naprawdę ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalina, no naprawdę zaskakująco ładnie zrobiony jest :)

      Usuń
  4. ja lubię i noszę! sama mam kilka i chętnie przygarnełabym te modele co Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny ten zegarek. Ja nie lubie sztucznej bizuterii pierscionki i kolczyki wole prawdziwe ale mam w swojej kolekcjo kilka par kolczykow sztucznych:) naszyjniki wole ze srebra tego pelnego ciezkiego:) ale chyba kupie ten zegareczek bo cudowny jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farizah, ja oczywiście też mam szlachetną biżuterię, ale na co dzień jej nie noszę (z wyjątkiem pandory). Za to na szczególne okazji i złoto, i srebro się znajdzie, a nawet i perły, które nota bene bardzo lubię i w sumie zakładam najczęściej :)

      Usuń
  6. wszystko urocze, ale zegarek sama chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w kwestii biżuterii jestem minimalistką, czasami włożę na palec mój sygnet, a obowiązkowo noszę łańcuszek :) Ale szczerze powiedziawszy, pierwszy wisior bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, widzę, że wszystkim wam się spodobał :DDD

      Usuń
  8. No proszę!
    Wszystko wyglada całkiem ciekawie :)
    Ja, niestety, nie noszę wisiorków i łańcuszków, ale przejrzę sobie ofertę sklepu z ciekawościa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraina, żeby nie było, że jakoś szczególnie wam ten sklep polecam, pierwszy raz robiłam tam zakupy.

      Usuń
  9. Ten zegarek mnie w sobie rozkochał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila, tak szybko? Kochliwa jesteś :DDD

      Usuń
    2. Bardzo :D. Co bywa zgubne dla mojego portfela :D

      Usuń
  10. serduszko bardzo fajne:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię tego typu biżuterię. Staram się robić zakupy stacjonarnie, ale wtedy znów niewiele rzeczy mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosowa, dzięki. Nie wiem, dlaczego bezpośredni link nie zadziałał, musiałam podlinkować inaczej.

      Usuń
  12. Uwielbiam tego typu biżuterię :) Będę musiała przyjrzeć się ofercie sklepu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. April, śmiało, zwłaszcza że własnie naprawiłam link :DDD

      Usuń
  13. Najbardziej to podoba mi się zegarek:) ale reszta też jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagoda, zegarek zbiera najwięcej komplementów :)

      Usuń
  14. o kurcze ! zaraz tam się wybiorę ! Wszystkie trzy są pieknie . Teraz kiedy swetry w natarciu , takie wisiory są bardzo porządane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, właśnie też wyobraziłam je sobie na grubych, jesiennych ciuchach :)))

      Usuń
  15. Ja uwielbiam sztuczną biżuterię! Mam dość sporo różnych wisiorków i kolczyków tego typu. Nie ukrywam, że mnie samą z mojego marnego studenckiego budżetu nie stać na złoto czy chociażby srebro w takich sklepach jak Pandora, Apart, itp. Czasami mojego chłopaka coś natchnie i kupuje mi srebrne kolczyki. Jednak w mojej kolekcji zdecydowanie przeważa sztuczna biżuteria. I wcale się tego nie wstydzę- taka biżu potrafi być wykonana naprawdę pięknie i pięknie prezentować się ciele :)
    Twoje zakupy mnie urzekły- zwłaszcza zegarek jest bardzo w moim guście :) Cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, sztuczna biżuteria przecież też potrafi być piękna, zwłaszcza ta autorska, ręcznie robiona. Tu akurat pokazałam masową produkcję, ale mam też w zbiorach kilka niepowtarzalnych rzeczy, które ktoś robił specjalnie dla mnie. I mimo że nie są warte fortunę, to wartość sentymentalną mają ogromną :)

      Usuń
  16. Jestem wybitnie serduszkowa i uważam, że to które kupiłaś jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanyia, zabawne takie jest z tymi koralikami, spodobało mi się :)

      Usuń
  17. miałam pierwszy z zegarkiem... założyłam go tego lata jak były upały :P zafarbował mi szyje :D uwielbiam takie dodatki, ale nie przy upałach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strawberry, no cóż, z takimi przygodami trzeba się liczyć kupując biżuterię za parę złotych :)

      Usuń
  18. Uwielbiam błyskotki.Te,które wybrałaś bardzo mi się podobają,śliczne są ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wisiorek - zegarek też podbił moje serce około roku temu i kupiłam 2 sztuki w sklepie stacjonarnym dla moich sióstr :)).
    Co do biżuterii sztucznej to mam jej dużo i zakładam bardzo często. Ostatnie duże zakupy zrobiłam na tej stronie http://www.katherine.pl/.
    Dopóki nie będę starszą panią to będę nosić sztuczną biżu bo tania, jak się zniszczy/zgubi to mało szkoda i co najważniejsze jest kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catalinka, dzięki za linka, zaraz tam zajrzę :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Jamapi, frakcja serduszkowa rośnie w siłę ;)))

      Usuń
  21. bardzo fajne :) Paw jest moim faworytem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati, podoba ci się jako jednej z nielicznych :)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Simply, sama widzisz, że nie mogłam mu się oprzeć :PPP

      Usuń
  23. Bardzo ładne te wisiorki, a i zegarek całkiem niezły, choć nie w moim stylu :)
    Ja sama robię sobie biżuterie, dlatego bardzo rzadko kupuję ją w sklepach, coś naprawdę musi przykuć mój wzrok i "chodzić" za mną, żebym kupiła. Zazwyczaj jest mi po prostu żal pieniędzy, bo wiem że sama mogę zrobić coś podobnego dużo taniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atena, ja nie umiem takich rzeczy robić, brak mi talentu, a i cierpliwości chyba też ;)))

      Usuń
  24. Zeeegarek boski<3 ja planuję zakupy na katherine;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola, niestety tam jest minimalna kwota zamówienia odgórnie zarzucona ...

      Usuń
  25. Staram się jak najrzadziej kupować taką biżuterię, ale trochę okazów mimo to mam :) Ostatnio nie mogłam się oprzeć kolczykom-skrzydłom w kolorze miedzi. Są piękne, ale po dłuższym czasie noszenia puchną mi od nich uszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okami, trzeba być ostrożnym przy takiej biżuterii, zwłaszcza niewiadomego pochodzenia, bo niestety łatwo o jakąś alergię :/

      Usuń
  26. uwielbiam biżuterię sztuczną, moje ukochane kolczyki "perełki", zwykłe wkrętki kosztowały zawrotne... 99 gr :) bardzo podoba mi się zegarek i paw :) lecę zobaczyć co tam mają, ja robię zakupy na Katherine, ale u nich trzeba hurtowo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merczens, no właśnie, trzeba by jakieś zbiorowe organizować.

      Gdzie się takie kolczyki za zeta kupuje, hę? :DDD

      Usuń
  27. Pierwszy zegarek jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne świecidełka, zegarek mam nawet podobny tylko w kształcie serduszka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iw, te zegarki wracają po latach, pamiętam, że ze trzydzieści lat temu moja mama miała takie ustrojstwo, tylko szlachetniejsze ;) Właśnie, muszę zapytać, czy przypadkiem gdzieś nie zakitrała, to dopiero byłby fajny vintage!

      Usuń
  29. lubię ten sklep :) a zegarek uroczy, zawsze taki chciałam , ale jakoś nie było okazji i kupiłam taki na łapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. EdiBazzar nazwałabym polskim "pośrednikiem" serwisu buyincoins.com. Chińska wersja ma tę przewagę, że oferuje darmową przesyłkę, a ceny są aż zatrważająco niskie (bo jak ogromne muszą być marże sklepów, jeśli okazuje się, że sprzedaż biżuterii za dolara czy dwa, jest najwyraźniej opłacalna..?), ale z drugiej strony paczka potrafi iść kilka tygodni. Co najważniejsze - zawsze w końcu dociera:) Polecam zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, nie miałam pojęcia o tej stronie, dzięki za informację!

      Usuń
  31. Paw z turkusami - cudeńko! Moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idalia, moje właśnie tak nie do końca, spodobał mi się, ale ten zakup to raczej eksperyment ;)

      Usuń
  32. Bardzo lubię ten sklep, też robiłam tam już kilkakrotnie zakupy. Mam ten naszyjnik (chodzi mi o pawia) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, i co, zawsze byłaś zadowolona? Pewnie tak, skoro tam wracasz :)

      Usuń
  33. Paw jest cudny,widziałam go już wcześniej i wpadł mi w oko,oglądałam ofertę sklepu i parę rzeczy bardzo mi się podoba:-)Zegarek też świetny!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia, sporo tam kiczu, ale coś niecoś można wybrać :)

      Usuń
  34. Cammie przepiękny jest ten zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zegarek baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agga, taki trochę retro, lubię takie rzeczy :)

      Usuń
  36. Ale fajne rzeczy! Wszystkie mi się podobają :)) nosiłabym. Sztuczna biżuteria jest ok, dopóki nie trąci tandetą. Trochę kiczu jeszcze nikomu nie zaszkodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny jest ten zegarek. Ja nie mogę nosić zbyt często sztucznej biżuterii bo mnie bardzo uczula :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Pewnie, że kupuję sztuczności! Jeśli jest jakość całkiem całkiem, to nie jest to żaden obciach. A jeśli jakości nie ma, to raczej nie kupuję.

    Moim faworytem jest zegarek! Paw również piękny, ale jeśli dość wątłe ma blaszki, to pewnie się na niego nie zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila, no właśnie takie leciutkie, ciekawa jestem, czy nie będą się zrywać.

      Usuń
  39. Joracuppi, zegarek zgarnia od was najwięcej komplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  40. myślałam już dawno nad zakupem tym sklepie bo podoba mi się kilka ich perełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, ja do niedawna nawet nie wiedziałam, że taki sklep istnieje :) Jednak drogerie mam lepiej obcykane :PPP

      Usuń
    2. ja o sklepie wiedziałam już dłuższy czas ale nie mogę się na nic zdecydować ;))

      Usuń
    3. A ja rach ciach, od razu zdecydowałam się na zakupy :D

      Usuń
  41. Zegarek przecudowny. Wszystkim mówię, że chce zegarek na łańcuszku i liczę, że ktoś zrozumie aluzję i może jakiś chociaż pod choinką znajdę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, tylko żeby nie okazało się, że wszyscy zrozumieli aluzję i masz nagle dziesięć zegarków :DDD

      Usuń