beauty & lifestyle blog

sobota, 29 września 2012

Mam dwie wiadomości ...

... dobrą i złą. Może zacznę od tej dobrej? Otóż po długim rozmyślaniu w końcu zgodziłam się na współpracę z siecią Rossmann, w związku z czym od czasu do czasu będę miała dla Was recenzje jej asortymentu. Myślę, że mogą okazać się dla Was o tyle interesujące, że dotyczyć będą produktów łatwo dostępnych i dość tanich, sygnowanych markami własnymi drogerii. Pierwsza paczka już do mnie dotarła!






Zła wiadomość też związana jest z siecią Rossmann, a dotyczy niezrozumiałej dla nas decyzji o wycofaniu ze sprzedaży Isany z olejem babassu. Dziewczyny, to już naprawdę przesądzone ... Spójrzcie, jaką przekazano mi informację :(((


Szanowna Pani, 

Serdecznie dziękujemy za nadesłane zgłoszenie. Jest nam niezmiernie miło, że marka Isana zyskała Pani sympatię i zaufanie. Nasz asortyment podlega jednak modyfikacjom, stąd mogą pojawiać się zmiany w obrębie wachlarza produktów tej, jak i innych marek. Wyjaśniamy, że wycofanie z oferty odżywki do włosów Isana z olejkiem babassu wynika z decyzji handlowej. W zamian na rynku pojawi się nowa seria szamponów i odżywek Isana – seria nawilżająca. Wprowadzenie nowej serii do naszych sklepów planowane jest na początku 2013 roku. Mamy nadzieję, że nasza oferta nadal będzie dla Pani interesująca, a asortyment produktów Isana dostępny w naszych sklepach spełni Pani oczekiwania. 

Z pozdrowieniami,
Sekcja Obsługi Klienta



Cóż, zostawiam ten list bez komentarza. Nie ma co dalej dobijać się tą smutną sprawą. Babassu, żegnaj!

Napiszcie lepiej, czy macie innych ulubieńców wśród marek własnych Rossmanna. Zwłaszcza że teraz jestem tą kwestią szczególnie zainteresowana :DDD



119 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Anonimie, rozumiem, że ten głośny sprzeciw dotyczy babassu? :)))

      Usuń
    2. jasne, że tak, haha

      Usuń
    3. Tak tylko pytałam :DDD

      Usuń
  2. Super współpraca, czekam na recenzję teraz :)
    A co do wycofywania, nie próbowałam tych produktów, więc w sumie jest mi to obojętne, ale mimo wszystko, miało swoich fanów i szkoda trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coonfiesame, całe rzesze fanek! Tym bardziej właśnie decyzja jest niezrozumiała.

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy. Odnośnie Isany to bez komentarza :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ahhh mi ta odzywka jednak nie przypasowala,nie robila nic nadzwyczajnego z moimi wlosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilovemakeup, jesteś w mniejszości. I masz o tyle dobrze, że teraz nie musisz po niej płakać :DDD

      Usuń
    2. Ja też jestem w tej mniejszości bo ta odżywka też nic u mnie nie robiła :))

      Usuń
  5. Ja uwielbiam krem pod oczy z orchidea altera dla skóry dojrzałej , fantastyczny produkt i za niewielkie pieniążki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fifijka, nawet kiedyś recenzowałam ten krem, też go lubiłam :)

      Usuń
    2. o :) muszę poszukać tej recenzji jestem jej bardzo ciekawa :)


      Usuń
  6. Czekam na recenzję :) Mi Isany zostało tylko pół opakowania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silver, mnie półtora :///

      Usuń
    2. Mi również troszkę ponad pół... Niestety trzeba będzie poszukać czegoś nowego...

      Usuń
    3. Kobra, nie pozostaje nam nic innego.

      Usuń
  7. Ciągle mam tę odżywkę, moje włosy bardzo ją lubią, a tu taki psikus ze strony Rossmanna ..

    OdpowiedzUsuń
  8. dokładnie ten sam list odesłali mi i mojemu koledze z pracy :/ nic tak naprawdę nie wyjaśnia, a decyzja handlowa w tym kontekście brzmi co najmniej nie poważnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anwen, dlatego uznałam, że nie ma już co drążyć tematu, i tak niczego więcej nie ustalimy. Wiadomo, że nic nie wiadomo. A babassu nie ma :(

      Usuń
    2. A może chodzi o jakiś składnik który był w odżywce a teraz został wycofany, albo zmodyfikowany i udoskonalony :) trzeba mieć nadzieje że nowy produkt który pojawi sie w zamian bedzie jeszcze lepszy :)

      Usuń
    3. Anonimie, jakoś nie chce mi się w to wierzyć.

      Usuń
  9. a może w nowym produkcie nawilżającym również znajdzie sie w składzie babassu:))

    OdpowiedzUsuń
  10. ehhh jak mogli nam to zrobić ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak lubiłam tą odżywkę, mam jeszcze pół opakowania i chyba ją zostawię z sentynentu i niech stoi na półce w łazience i będzie mi przypominać jakie od niej miałam ładne, gładkie włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetoholiczko, daj spokój, zrób z niej użytek, po co ma stać i cię dobijać?

      Usuń
  12. Gratuluję współpracy :)

    A o babassu już się wystarczająco owkurzałam, a niech robią co chcą !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja, wiem, pamiętam, że pierwsza poruszyłaś sprawę.

      Usuń
  13. O, z niecierpliwością czekam na recenzje produktów z Rossmana, ja tam mam wielu ulubieńców.
    Odżywki ja akurat nie żałuję, żadnych cudów na moich włosach zrobić nie chciała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, na moich włosach się sprawdzała, nie mogę jej odżałować.

      Usuń
  14. szkoda słów i już nie zamierzam się denerwować...mam tylko nadzieję, że wrzucą coś ciekawego wzamian ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LaNina, zobaczymy, co to będzie za nawilżające cudo.

      Usuń
  15. już nie mogę doczekać się recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina, może coś szczególnie cię zainteresowało? :)

      Usuń
  16. Przykre, to była moja ulubiona odżywka. Aktualnie używam Isany do włosów farbowanych, jest niezła. Witaminowa mi nie podeszła kompletnie, została jeszcze różowa, którą kupiłam przedwczoraj, zobaczymy jak się sprawdzi. ;) Postaram się zrobić porównanie wszystkich trzech.:)

    Co do współpracy, widzę, że testujemy praktycznie te same kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agu, wszystkim wysyłają te same pakiety. Mam nadzieję, że w przyszłości pójdą jednak po rozum do głowy i zawartość paczek trochę zróżnicują, bo jednak zalew recenzji na ten sam temat może być nudny. Właśnie dlatego się wahałam, czy przyjąć propozycję.

      Usuń
  17. o, fajna współpraca!
    babassu lubiłam, szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie te przeboskie zabiegi wycofujące kosmetyki uwielbiane przez rzesze konsumentek sa dla mnie totalnie bez sensu :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Miejmy tylko nadzieje ze nowosci ktorymi nas potraktuja beda godne konkurowania z ta odzywka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marie, cóż, to okaże się dopiero za parę miesięcy.

      Usuń
  20. Cammie gratuluję współpracy :)

    Szkoda, że wycofują produkty, które są lubiane przez użytkowniczki. Na całe szczęście nie mam ulubionych kosmetyków w rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renia, wiem, ale wyobraź sobie, że coś ci nagle znika z ulubionego sklepu :(

      Usuń
    2. Cammie no właśnie jest to niezrozumiałe, jak można wycofać coś co cieszyło się takim powodzeniem... brak słów!

      Usuń
    3. I dlatego przemilczmy to może.

      Usuń
  21. Decyzja handlowa? Tak się zazwyczaj tłumaczy, jeśli nie ma się konkretnych argumentów.
    Osobiście nie próbowałam tej odżywki, ale wiem, że ma wiele zwolenniczek. Tym bardziej niedorzeczne jest wycofywanie produktu, który jest chętnie kupowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekashi, nie znam się na handlu, ale z punktu widzenia klientki oceniam ten ruch bardzo słabo.

      Usuń
  22. Gratuluję współpracy:)
    A co do tak zwanych decyzji handlowych, to niektóre są zadziwiające:/

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję współpracy :)

    co do odżywki z babassu.... miałam przyjemność jedno opakowanie zużyć i szkoda, że ją wycofali :( ech...

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę, gratuluję współpracy i z niecierpliwością czekam na jej owoce! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi pasuje szampon Alterry z kofeiną,polecam:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Heh, ja też do nich napisałam. Odpowiedź toczka w toczkę. I nic oczywiście z niej nie wynika. Nawet jeśli brakowało miejsca na półce na te nowości, to trzeba było wycofać coś gorszego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słomka, ciekawe, ile pytań o babassu dostali, że aż formułka powstała? :DDD

      Usuń
    2. Ja myślę, że w ogóle dostają pełno zapytań o wycofywane produkty, więc przygotowali sobie taki szablonik, żeby zmieniać same nazwy. ;)

      Usuń
    3. To jest całkiem możliwe :)

      Usuń
  27. Moim włosom ta odżywka nie podeszła, za to wycofania granatowego olejku Alterry nie mogę odżałować :(
    Ja mam dość sporo Rossmannowych ulubieńców, m.in. żel Babydream 'Kopf bis FuB', czerwony krem do rąk Isany oraz coś mniej kosmetycznego, a mianowicie produkty marki Alouette.
    I gratuluję współpracy! Nie wiedziałam, że nawet tak duża i popularna firma, jaką jest Rossmann, współpracuje z Blogerkami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Medea, już od jakiegoś czasu podejmuję współpracę, tylko ja jakoś zdecydować się nie mogłam ;)

      Alouette też bardzo lubię :)

      Usuń
  28. Ech, ciągle miałam nadzieję, że po prostu chcą jej zmienić opakowanie albo cokolwiek... Mogliby wycofać naprawdę każdą z odżywek, ale nie tą! Czasami nie rozumiem praw marketingu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ev, na początku wszystkie na to liczyłyśmy, ale okazuje się, że były to niestety płonne nadzieje.

      Usuń
  29. ech, wycofanie tej odżywki nigdy nie zrozumiem. Uwielbiałam ją, zresztą sprawdzała się też na Lilly. A tu taki wredny myk... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, pamiętam właśnie, że ostatnio pisałaś, że Lilly też z niej korzystała :D

      Usuń
  30. Będę tęsknić za tą odżywką, to była jedna z najlepiej działających na moje włosy odżywek... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karotka, na moich włosach też super się sprawdzała :)

      Usuń
  31. To tylko ja nie używałam tej odżywki?:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Krem do ciała pachnie obłędnie!

    A Isany szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety mi się akurat odżywka babassu skończyła i nie mogłam zrobić zapasów bo dawno jej u mnie już nie było ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. strasznie szkoda ze ta odzywka jest wycofywana bo jest moja ulubiona z tej serii :( buuuu ale coz moce ta kolejna seria bedzie rownie dobra a moze nawet lepsza:) mam pytanie gdzies na blogu chyba Iwetto wyczytalam ze rossman planuje wprowadzic Alverde... czy to prawda???? byloby super ale jakos ciezko mi w to uwierzyc.... bede wdzeczna za informacje buziaki i sicskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dreptusiowa, eeee, nic mi na ten temat nie wiadomo. Słyszałam za to, że olejki alterry mają wrócić w nowych opakowaniach, z pompką, jak alverde właśnie, może o to chodziło?

      Usuń
  35. Szkoda tej Isany - była takim pewniakiem. Ale płakać nie będę...

    OdpowiedzUsuń
  36. jako jedna z niewielu pewnie nie mam czego żałować - nigdy nie miałam okazji spróbować odżywki, bo zawsze było co innego do testowania.

    Gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja tej odżywki akurat nie używałam, zawsze jak coś jest ok to to wycofują, nie rozumie tego...

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurcze oni w kulki lecą wszystko co dobre to wycofuja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yasminello, zarejestrowałam zniknięcie olejków z alterry i tej nieszczęsnej odżywki, coś jeszcze ostatnio zniknęło?

      Usuń
  39. O kuuuuurcze! Nie przeżyję tej Isany ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroda, jakoś przeżyjesz, ale co to za życie ;)))

      Usuń
  40. Wycofali, zanim zdążyłam wypróbować...Ale przecież jest tyle innych odżywek na rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kirei, wiadomo, jak czupiradła chodzić nie będziemy, ale w tym wszystkim nie chodzi nawet o tę odżywkę, ale też o sposób, w jaki ją wycofano.

      Usuń
  41. Jakoś przegapiłam te wszystkie zachwyty nad tą odżywką i nigdy jej nie kupiłam - także nie jestem świadoma co straciłam wraz z jej wycofaniem ;))

    No, ale tak czy inaczej szkoda, że wycofują produkty, które zyskały tak wiele zwolenniczek...

    Fajnie, że nawiązałaś współpracę z Rossmanem, czekam na recenzje:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. April, naprawdę, przegapiłaś? Gdzieś ty się uchowała? :DDD

      Usuń
  42. Oni są naprawdę niepoważni, wycofać najlepszą odżywkę... Mogliby wycofać te 2 buble - całą różową i całą żółtą, a nie tą z babassem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia, z różową i żółtą nie miałam do czynienia :)

      Usuń
  43. Mam nadzieję,że seria nawilżająca dorówna babassu :(

    OdpowiedzUsuń
  44. dostałam identyczną odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziorex, już ustaliłyśmy, że wszystkim zainteresowanym wysyłają tę samą formułkę ...

      Usuń
  45. mało znam asortyment Rossmanna.. chetnie więc poznam dzięki Twoim recenzjom :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, tak, wiem, że masz słabość do zupełnie innego asortymentu :DDD

      Usuń
  46. oliwkę pod prysnic z isany tez raczej wycofali, bo nie mogę jej dostać od ponad miesiąca ;( a byla 4 razy tansza niz odpowiednik z nivea :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam ją kupić, bo nigdy nie miałam W dwóch Rossach byłam i panie mówiły, że to z powodu braków w magazynach. Tak jak i olejków.

      Usuń
    2. Madaleine, Milky, nie znam osobiście tych oliwek, ale słyszałam sporo dobrych recenzji na YT :) Ostatnio chyba nawet KasiaD zachwalała :)

      Usuń
  47. Gratuluję współpracy! Będę z niecierpliwością czekać na Twoje recenzje, bo marki własne Rossmana to akurat moja ulubiona półka cenowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, już teraz zapraszam! Myślę, że pierwsze recenzje pojawią się mniej więcej za dwa, trzy tygodnie :)

      Usuń
  48. Będę czekać na recenzję :)
    Ostatnio jakoś bardzo nabrałam sympatii do marek własnych Rossa, nie zakochałam się w isanie z olejkiem babassu. Jedynie zdenerwowałam się na słabą dostępność innych produktów i wycofanie alterry z morelą i pszenicą, bo chciałam ją przetestować.
    Tylko nie linczujcie mnie za niepokochanie isany z babassu :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluje współpracy i zazdroszczę po cichu ;) Ja bardzo lubię krem do ciała z oliwą z oliwek Isana 500 ml. Jest wydajny, pięknie pachnie, dobrze nawilża, no i rewelacyjna jest cena w stosunku do jakości i pojemności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młoda, generalne te rossmannowskie marki są tanie, to ich spory atut :)

      Usuń
  50. to masło do ciała jest nieziemskie :) tanie (ok. 9-10 zł ta duże opakowanie, chyba 1 l), mega szybko się wchłania, pięknie pachnie i jest wydaje (używam już ponad 2 miesiące i na 3 na pewno wystarczy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdalena, jeszcze go nie spróbowałam, ale to tylko kwestia czasu :)))

      Usuń