beauty & lifestyle blog

niedziela, 10 lutego 2013

Hi, everyone!

W weekend łatwiej znaleźć czas na buszowanie po You Tube, dlatego dziś, w tę leniwą niedzielę, chciałabym przedstawić Wam kolejny kanał makeup guru, na który warto zwrócić uwagę. Kanał tym oryginalniejszy, że prowadzony przez mężczyznę! Gossmakeupartist, czyli Wayne Goss :)))






Gossa oczywiście możecie śledzić na wielu portalach (blogspot, FB, twitter czy pinterest), ale zachęcam Was przede wszystkim do odwiedzenia jego kanału na You Tube KLIK

Co go charakteryzuje? To, że jest facetem (wyjątek wśród całej masy kobiet nagrywających w kategorii beauty), bardzo krótkie, zaledwie kilkuminutowe filmy pełne konkretów (jeśli lubicie długaśne vlogi przepełnione prywatnymi treściami, ten kanał raczej nie jest dla Was), tutoriale często wykonywane na sobie (przeżyłam szok, kiedy zobaczyłam to po raz pierwszy!), brytyjski akcent i niezmiennie to samo powitanie (hi, everyone!) i pożegnanie (bye bye i puszczenie oka do widzów). To wszystko razem najwyraźniej jest na tyle ciekawe, że zdołało przyciągnąć milionową widownię (na chwilę obecną prawie 500 opublikowanych filmów, niemal 700 000 subskrybcji i ponad 78 mln wyświetleń!).

Można dyskutować na temat jakości filmów Gossa (dla mnie nie są najlepsze) lub zamieszczanych w tych filmach treści (niektórzy zarzucają mu, że popularność uderzyła mu do głowy i że nie trzyma poziomu), ale nie zmienia to faktu, że zdołał zgromadzić rzesze wiernych fanów i niewątpliwie jego nazwisko stało się marką. Dla mnie jego filmy zwykle są interesujące, ale nie przeczę, że nadal nie mogę przywyknąć do prezentowania babskich makijaży na męskiej twarzy ... Nic na to nie poradzę, zupełnie to do mnie nie trafia!






Co myślicie o Gossie i o jego filmach? Zwłaszcza tych, na których prezentuje makijaże na sobie? Przemawia do Was taki przekaz? Ciekawa jestem Waszej opinii, pogadajmy :)))


Bye bye,
see you soon,
Cammie.



88 komentarzy :

  1. Nie znałam go wcześniej, lubię takie konkretne filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina, u Gossa zawsze krótko i na temat :)

      Usuń
  2. Dla mnie to ze jest Brytyjczykiem mi wystarcza:Pale fakt babskie makijaze n a meskim oku to jakos nie lezy:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farizah, tak, pamiętam, że masz taką słabostkę ;)))

      Usuń
    2. Nawet fajnie oglądać Facetów malujących ( coś jak kobieta pracująca:P)

      Usuń
    3. Malujący facet jest dla mnie całkowicie ok, nie leży mi facet malujący sam siebie ...

      Usuń
    4. No to dziwne jest ale przyznac trzeba że mówi bardzo konkretnie i przystępnie :) tłumaczy czasem lepiej niż kobieta:P prosto i bez utrudnien i to lubie bo my kobiety lubimy sobie utrudniac:Pa to mrugniecie okiem jest takie niesamowicie naturalne jak się patrzy na te filmiki:P

      Usuń
    5. Tak, mrugnięcie jest super, ten akurat akcent lubię :DDD

      Usuń
  3. Też oglądam, ale najbardziej lubię filmiki w których pokazuje jak kogoś maluje. Widać rękę mistrza. Bardzo mi się podobał makijaż, jaki wykonał na starszej kobiecie. Sądzę, że to jest spore pole do popisu, bo nie jest tak łatwo uzyskać na starszej skórze świeży i promienny efekt. Po tym makijażu przekonał mnie do siebie całkowicie. Oglądam też jak sam się maluje i nie mam nic przeciwko. Najbardziej podobał mi się filmik gdzie pokazywał jak wykonturować twarz ala Kim Kardashian ;) Widzieć faceta jak się maluje, jeszcze tak profesjonalnie to ciekawe doświadczenie :D Szkoda tylko, że przez to dostaje nieprzyjemne komentarze, których nie można zaliczyć do konstruktywnej krytyki ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iw, prawda jest taka, że uniknąłby tego, gdyby co do zasady malował modelki. Bo kobiecy makijaż na męskiej twarzy jest kontrowersyjny i tyle. Choć kwestia komentarzy to zupełnie inna bajka. Mnie może się coś nie podobać, ale w życiu hejterskiego komentarza bym nie zostawiła.

      Usuń
  4. Zerknę sobie na jego kanał w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraina, jak cię wciągnie, chwila nie wystarczy ;)))

      Usuń
  5. Oglądałam go przez długi czas, ale w pewnym momencie coś mi zgrzytnęło i zaczął mnie denerwować. Głównie tym ciągłym nagabywaniem by subskrybować inne jego kanały, niekończącymi się odwołaniami do innych filmików i niemal żebraniem o kciuki... Wiem że wiele osób tak robi, ale to mnie zraziło i cofnęłam suba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalina, przygotowując dzisiejszego posta, przeglądałam różne fora, czytając opinie na jego temat i muszę przyznać, że twój zarzut dość często się powtarza ... To znaczy wielu widzów zauważa nachalność, z jaką Goss rzekomo buduje swoją popularność.

      Usuń
  6. Lubię! Uwielbiam Wayne'a :D
    W zasadzie to jeden z nielicznych kanałów tego typu, który jest u mnie "na tapecie" od dawna a ja nie przepadam za wydumanymi postaciami na YT. Może czasami bywa irytujący, pewne rzeczy zniechęcają lub osłabiają entuzjazm ALE zna się na tym, co robi. Przekazuje wiedzę w przystępny i jasny sposób.
    Nie ma ludzi idealnych, a ja go uwielbiam słuchać przede wszystkim a później oglądać :D Był czas, że zaglądałam na kanał Lisy, ale nie trafia do mnie Jej sposób bycia. Wybieram Goss'a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hexx, z tej konkretnej dwójki to ja akurat zdecydowanie wolę Lisę :) Ale fakt faktem, że Goss jest nie do podrobienia :)))

      Usuń
    2. Oj, Lisa przemawia do mnie milion razy bardziej niż Goss ;)

      Usuń
  7. filmiki, na których maluje innych ok-pełna profeska!
    te, na których maluje siebie to moim zdaniem inna bajka i mnie osobiście brzydzą :/
    pewne sfery moim zdaniem powinny zostać tylko dla kobiet i tyle
    no, ale chyba w tym przypadku... nie ważne jak mówią - ważne, że mówią
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jus, dla mnie to nie jest kwestia obrzydzenia, raczej poczucia jakiejś takiej niestosowności, sama nie wiem, jak to określić.

      Usuń
  8. Uwazam ze ma ogromna wiedze. Moim osobistym zdaniem nie ma jakiegos wybitnego talentu czy wyobrazni ale wlasnie wiedze teoretyczna ktora czasami pokazuje, niestety za czesto na sobie :D Fajnie ze angazuje starsza modelke (Mandy?) :) Wole Lise za jej kreatywnosc i bardziej intuicyjne podejscie, ale Gossa rowniez regularnie ogladam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shinnen, to prawda, jego siłą są właśnie krótkie instruktaże, prezentacja trików, niecodziennego talentu i niezwykłej kreatywności też nie dostrzegam.

      Usuń
  9. Nie znam Pana ale poznam. Chociaż przez odmienność prezentacji jest łatwiej zapamiętywany i aż tak nie musiał się namęczyć to jednak musiał umieć co nieco wprzódy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastereczko, jest zawodowym makijażystą, więc coś tam na pewno umie. Ale masz rację, to, że się wyróżnia, to z pewnością połowa sukcesu :)

      Usuń
  10. Nie słyszałam o nim, muszę zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znamy i lubimy od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam go, facet zna sie na rzeczy, daje dobre rady nie tylko w sprawie make upu ale tez pielegnacji i ogolnie urody :) sa w sieci tez filmiki (nie na jego kanale, nie pamietam niestety sdresu) gdzie robi makijaze na Ruth z AModelRecommends. swietne, polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a poza tym uważam że słodkie są te cytaty a poczatku i dopisek "remember, its only make up" na koncu!

      Usuń
    2. Whispyr, ma facet zdrowy dystans do tego najwyraźniej :)

      Co do Ruth, ją też oglądam, ale nie jest jakąś moją szczególną ulubienicą.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ivonizzle, naprawdę? Lubię go, ale nie aż tak.

      Usuń
  14. Oglądam go już jakiś czas. Moją pierwszą reakcją było wtf?!, ze zdziwieniem patrzyłam na kolejne makijaże na męskiej twarzy. Ale później doceniłam też przekaz - pokazuje dużo fajnych trików.
    Poza tym wydaje się bardzo sympatycznym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, sympatycznego sposobu bycia nie można mu odmówić :)

      Usuń
  15. Kiedys ogladalam go namietnie,potem mi jakos przeszlo.tez nie moge zniesc makijazy wykonywanych na meskiej twarzy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilovemakeup, ja też nie mogę powiedzieć, że oglądam go namiętnie, są filmy, które omijam :)

      Usuń
  16. znam Gossa i na początku oglądałam tylko dla brytyjskiego akcentu ;) i fakt, kiedy wykonywał tutorial na sobie samym prawie padłam ;) jest pozytywny i jego rady są fajne i na prawdę użyteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemenka, ja lubię też to, że jego filmy są tak krótkie. Trzy minuty zawsze wykroisz w ciągu dnia, żeby coś obejrzeć, na 30-minutowe vlogi rzadko kiedy ma się czas.

      Usuń
  17. Nie przepadam za nim, zwłaszcza po tym, jak "pożyczył" sobie zdjęcie makijażu Maxineczki i "zapomniał" napisać, czyim makijażem się inspiruje. Dopiero jak posypały się komentarze polskich widzek, to dodał tę istotną informację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, byłam jedna z tych widzek i jak tylko skomentowałam wideo, posypała mi się na głowę lawina krytyki i jakichś dziwacznych zarzutów. Wyszło na to że jeśli nie rozpływam się w zachwytach to nie powinnam komentować, bo z pewnością chce się wypromować. Od tamtej pory nie komentowałam wcale.

      Usuń
    2. Katka, pierwsze słyszę! Naprawdę zrobił coś takiego? Że się połasił na Maxineczkę, to się nie dziwię, bo ona pięknie maluje, ale dziwię się, że w ogóle zachował się w ten sposób.

      Katalina, masakra jakaś :/

      Usuń
  18. lubię - bo zamieszcza fajne porady. Szybko i na temat, no i z profeską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shinodka, to prawda, w przystępny sposób pokazuje różne triki :)

      Usuń
  19. pierwszy raz gdy zobaczyłam jak wykonuje makijaż miałam sprzeczne mysli. przekaz do mnie nie dotarł. jakoś dziwnie mi patrzeć jak facet z zarostem konturuje sobie twarz/nakłada podkład. makijaż oka jeszcze jakoś ujdzie. wole jak maluję na modelce. subskrybuję jego kanał ale nie oglądam filmów z zapartym tchem. jest dużo innych lepszych artystów od niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pelaska, z zapartym tchem to ja też go nie oglądam, sporo filmów w ogóle pomijam, co np. w przypadku Lisy nigdy mi się nie zdarza.

      Usuń
  20. Kiedys duzo ogladałąm Gossa i bardzo go lubiłam, ale jakoś mi się nzudził. Sama nie wiem czemu... i teraz już go nie oglądam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleska, cóż, nagrał niemal 500 filmów, każdemu może się znudzić ;)))

      Usuń
  21. Zerknę z ciekawości, bo nigdy go nie oglądałam, ale przyznam, że jestem nieco zawiedziona. Po miniaturce myślałam, że będziesz pisać o Goslingu ;))) Wprawdzie Goss brzmi podobnie, ale jednak co Ryan, to Ryan ;))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo go lubię i oglądam już od dłuższego czasu. A makijaże na męskiej twarzy? Cóż... na początku byłam oczywiście bardzo zaskoczona, a potem mi jakoś przeszło. Jest to tak integralna część jego osoby, że się nawet nad tym nie zastanawiam. Oglądam i tyle. Na pewno nie jest moim guru, zdecydowanie bardziej lubię Lisę, ale swojej sympatii nie mogę mu odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Beauty, może i coś w tym jest, że po jakimś czasie patrzy się na to inaczej. W końcu do wszystkiego podobno można się przyzwyczaić :)))

      Usuń
  23. bardzo go lubię za konkrety właśnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rainy, najwyraźniej taka forma trafia w twój gust i potrzeby :)

      Usuń
  24. Facet jest świetny! Nie dosyć ,że wszystko profesjonalnie i "łopatologicznie" wyłoży to jeszcze jest szczery do bólu. Uwielbiam jego recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniecha, widzę, że ma w tobie zagorzałą fankę :)))

      Usuń
  25. Aż się przyjrzę bliżej jego filmikom, może być interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, nie widziałaś ich jeszcze? Jak ty się uchowałaś? :DDD

      Usuń
    2. Po prostu nie oglądam kosmetykowych ani makijażowych filmików na youtube (poza Lisą E.) :) Próbowałam kiedyś, ale zniechęciłam się, bo zbyt często trafiałam na długaśne filmiki o niczym :/ Ale widzę, że tu jest szansa na konkrety :)

      Usuń
    3. Pytam, bo właśnie pamiętałam, że interesowały cię jakiś czas temu różne kanały, myślałam, że się wciągnęłaś :)

      Usuń
  26. uwielbiam Gossa! i pomimo tego, że za brytyjskim akcentem nie przepadam, to w jego wydaniu mnie mocno kręci! :P mógłby do mnie mówić godzinami :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś czuję, że będę zaglądać tu do Ciebie częściej ; )) Właśnie takich recenzji szukałam- szczerych i w moim mniemaniu- bardzo dobrych : ) Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Limoonka, witaj! Mam nadzieję, że zostaniesz na stałe :)

      Usuń
  28. Bardzo lubię go oglądać ! :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Goss'a UWIELBIAM!!!!
    kiedyś trafiłam też na Jean-François CD, którego również uwielbiam!

    zrobiłam nawet post na jego temat :)
    http://dressed-in-mint.blogspot.com/2012/11/jean-francois-cd.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka, pierwsze o nim słyszę, aż sprawdzę z ciekawości.

      Usuń
  30. Ja nie wiem...nie słyszałam o nim. Nieźle wygląda, taki męski typ urody.
    Hm, patrząc na komentarze powyżej widzę, że jestem w mniejszości. Jak mogłam go przegapić, no!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mellody, męski typ urody? Może na zdjęciu, które wrzuciłam, bo na filach bywa wymuskany do przesady :DDD

      Usuń
  31. Na pewno jego popularność opiera się na pomyśle wykonywania makijażu na sobie :) Ale warto mu się przyjrzeć, ciekawa postać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, myślę, że przyczyn jego popularności jest więcej, ale to na pewno jest coś, co go wyróżnia.

      Usuń
  32. Cammie, widzę, że mamy te same odczucia co do tego pana.
    O jego kanale dowiedziałam się na warsztatach makijażu z Aliną. kilka jego filmików oglądałam, ale mam ten sam problem. Nie mogę patrzeć jak on maluje sam siebie. Wygląda to dla mnie na tyle komicznie, ze nie jestem w stanie wynieść nic dobrego z jego filmików. Po prostu mnie to rozprasza.
    nie mógłby wziąć sobie jakiejś dziewczyny, modelki, i ją malować??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, czasami bierze. A czasami nie :DDD

      Usuń
    2. Z filmów, które widziałam, tylko na jednym była dziewczyna.
      Drażni mnie ten jego ryjek i tyle :)

      Usuń
  33. Jest profesjonalistą,Gąski.

    OdpowiedzUsuń