beauty & lifestyle blog

piątek, 2 lipca 2010

Akcent humorystyczny :)

Lubicie prezenty? Założę się, że tak. Kto ich nie lubi! Ja w każdym razie uwielbiam :)

Ostatnio dostałam prezent niespodziankę z dalekiej Norwegii (Iza, :xxx). W paczce znalazłam pędzel The Body Shop, o którym napiszę Wam innym razem, ale także pachnącą waniliowo bryłę, którą początkowo wzięłam za mydło. Nieźle bym się namydliła! :))) Na szczęście w porę mi uświadomiono, że to balsam do ciała w kostce :) KLIK Nie śmiejcie się, skąd miałam wiedzieć? Nigdy wcześniej nie miałam z czymś takim do czynienia.


(Obrazek: www.krem-fresh.com)

Koniec końców poinstruowano mnie, co robić. Balsam stosuje się na wilgotne ciało. Twarda bryła w kontakcie ze skórą i wodą mięknie. Nawilża i porządnie natłuszcza, przy czym pozostawia utrzymujący się przepiękny, waniliowy zapach. Właściwościami przypomina mi dobrej jakości oliwkę.

Ze względu na skład producent ostrzega przed opalaniem się bezpośrednio po aplikacji. Koniecznie chciałam zgłębić dlaczego. Po norwesku, rzecz jasna, nie znam ani słowa, a opis nie był dostępny w żadnym innym języku. Cóż, popatrzcie, jak poradził sobie tłumacz google :)))

Proste i naturalne w postaci stałej wilgotności. Masło się podczas kąpieli. Rozmaz wieprzowina jest dostępny w dwóch wariantach. Ten jest wykonany z czystego masła kakaowego i godlukter fantastyczne. Innych jest wykonany z mieszanki składającej się z kokosowe, kakao i masło shea, olej z wiesiołka, witaminy, naturalne zapachy dla roślin. Oba kolory są bez konserwantów. Masło kakaowe działa kojąco i pyszne na suchą skórę.

Aby to zrobić: Umyj całkowicie wykończone. Następnie krok od wody. Prysznic ropy naftowej nieco wilgoci pod ciepłym strumieniem wody i masła do. - Nagle są smarowane. Nie zmyć. Przechowywania oleju w prysznic kubek mydła. Uwaga Jeśli jesteś prawdziwym miłośnikiem masła na mięso, należy pamiętać, że za dużo tłuszczu w kanalizacji może zablokować jego drenażu. Nie masła po prawej stronie pojawi się przed opalaniem. Następnie można się sparzyć. Używaj go zarówno do opalania.


Niezłe jaja, co? Uśmiałam się :)))

Tak sobie myślę, że pewnie zdarzały się Wam kosmetyczne wpadki i przygody. Użyłyście kiedyś czegoś niezgodnie z przeznaczeniem, tak przez przypadek czy w roztargnieniu? Zrobiłyście coś wbrew wskazówkom producenta? Przyznawać się :) Malowanie w dzieciństwie paznokci pisakami nie liczy się ;))) (Raz tak z nudy zrobiłam ...)

8 komentarzy :

  1. Ja kiedyś przez przypadek "umyłam się" balsamem i nasmarowałam się żelem pod prysznic. No cóż butelki mi się pomyliły :D
    I tak nic nie przebije opowieści mojego taty: w stanie wojennym kiedy w sklepach nic nie było rzucili szampony (ze Szwecji), po jakimś czasie stosowania mój tato popatrzył na opakowanie, a tan radośnie brzmiący napis "for dogs". Wszyscy myli włosy szamponem dla psów...

    angel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez to tłumaczenie,poplułam monitor ze śmiechu:))
    Strasznie kusisz tym Lush.

    EmilaDz78

    OdpowiedzUsuń
  3. Doprawdy, nie wiem, co cię tak rozbawiło. Prysznica ropy naftowej nigdy nie brałaś? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. "Uwaga Jeśli jesteś prawdziwym miłośnikiem masła na mięso, należy pamiętać, że za dużo tłuszczu w kanalizacji może zablokować jego drenażu" to mój ulubiony fragment!!! Miłośnik masła na mięso Wpadek kosmetycznych sobie za bardzo nie przypominam, chociaż pewnie takie były, zdarzało mi się raczej wchodzić pod prysznic z zamiarem umycia włosów, zmoczyć głowę i... zapomnieć ją umyć;) A paznokcie pisakami też kiedyś malowałam, jak jeszcze większość lakierów była w kolorze czerwonym, a ja chciałam mieć fioletowy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, zdarzyło się. Umyłam włosy żelem pod prysznic :D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie to tłumaczenie. Mocno się uśmiałam a najbardziej podobał mi się "prysznic ropy aftowej" i "jeśli jesteś prawdziwym miłośnikiem masła na mięso, należy pamiętać, że za dużo tłuszczu w kanalizacji może zablokować jego drenażu". Mi kilkukrotnie zdarzyło się nałożyć na włosy żel do mycia twarzy zamiast szamponu jak się za bardzo zamyśliłam w trakcie mycia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mizz, ostatnio widziałam gdzieś lakiery w pisaku, można by zrobić powrót do przeszłości "na legalu" ;)))

    Zetuzetia, :)

    SexiChic, właśnie też zauważyłam, że w czasie kąpieli dużo rozmyślam. I różnie się to kończy ;)))

    OdpowiedzUsuń