beauty & lifestyle blog

wtorek, 14 sierpnia 2012

Blue jeans :)))

Dziś proponuję zbliżenie na lakier, którego nazwa idealnie oddaje jego kolor, Bella Oggi nr 100 Jeans z serii One Week. Niebieski dżins, nic dodać, nic ująć :)))









Mało tego, lakier nie tylko imituje dżins kolorem, ale także fakturą. Na zdjęciu tego nie widać, bo nałożyłam top coat, ale oryginalnie ma wykończenie niemal całkowicie matowe i naprawdę przypomina strukturę dżinsu. Ja jednak matu na paznokciach nie lubię, dlatego sięgnęłam po lakier nawierzchniowy. Dzięki temu paznokcie nabrały połysku, podkreślonego dodatkowo przez jasne mikro drobinki zanurzone w błękitnej bazie.

Nie będę poddawała tego lakieru ocenie, bo zachowuje się identycznie, jak opisywany przeze mnie wcześniej odcień nr 31 Sandal [zapraszam do lektury TUTAJ]. Oba pochodzą z tej samej serii i właściwości mają bardzo podobne, różnią się w zasadzie tylko wykończeniem, Sandal jest kremowy, Jeans, jak już wspomniałam, to mat.

A mat to nie moja bajka. W związku z tym pomyślałam, że Bella Oggi Jeans trafi do aktualnej top komentatorki :)))





Kamiluśka, dziękuję za aktywność! Szykuj się na przesyłkę :)))

Przemawia do Was idea dżinsu na paznokciach? Napiszcie, co o tym myślicie!


92 komentarze :

  1. piękny kolor, szkoda, że matowy bo nie przepadam za nimi::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwusia, ja własnie też nie, zupełnie do mnie ten trend nie przemawia.

      Usuń
  2. powiem szczerze, ze ten jeansowy efekt mnie zaciekawil:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się ten kolorek osobiście bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię matowe lakiery i nie tylko takie ;) Bardzo podoba mi się ten kolorek, a firmy wcześniej nie znałam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzena, w poprzednich postach pisałam, gdzie jest dostępna :)

      Usuń
    2. To nie zwróciłam uwagi ;) Piękny lakier ale na razie "odwyk" mus być.

      Usuń
    3. Jak odwyk, to odwyk, wytrwałości życzę :)

      Usuń
  5. fajny kolor, ciekawi mnie ta faktura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Untouched, taki mat, ale nie na 100%, bo jednak te drobinki swoje robią :)

      Usuń
    2. Spróbowałabym ale nie mam do niech dostępu niestety. :( może nie jest mi pisany ;)

      Usuń
    3. Czasami są dostępne na panakotasklep.pl :)

      Usuń
  6. Śliczny ten kolorek i sama chciałabym mieć taki. Mogłabyś mi napisać gdzie można dostać ten lakier, bo jakoś nie dostrzegłam tej informacji:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bella Oggi to marka dotąd mi nieznana - fajnie, że się uświadomiłam ;) Sandal jest śliczny, ten też mi się podoba, ale tak jak Ty nie przepadam za matami

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, piękny, wspaniały! Taki delikatny, subtelny.. Lubię takie kolorki na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mentoska, widzę, że naprawdę ci się spodobał :DDD

      Usuń
    2. O tak, masz rację :) Fajny lakier, szkoda, że wcześniej nie znałam tej marki.

      Usuń
    3. Czyli co, szykują się zakupy? :D

      Usuń
  9. wygląda idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparatka, dla kogoś, kto lubi niebieskości, na pewno :)

      Usuń
  10. Cammie, a miałam iść na lakierowy odwyk, ale jak tu iść, kiedy takie cudeńka pokazujesz? :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. łeee cudowny :O niebieskości :) ah

    OdpowiedzUsuń
  12. Odcień fajny, ale maty też nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor nie mam jeszcze takiego niebieskiego w swoich zbiorach lakierowych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny taki jeans ale chyba tylko na krotkich paznokciach, w nadmiarze nie dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. też nie lubię matowych lakierów a kolor fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renia, taka już ze mnie tradycjonalistka w tych sprawach. Brokat to dla mnie największa lakierowa ekstrawagancja ;)))

      Usuń
  16. świetny kolor, lubię takie na moich dłoniach :) jednak matom zdecydowanie mówię "nie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panno Joanno, mi z nimi też wyjątkowo nie po drodze. Mam nadzieję, że Kamiluście jednak się spodoba.

      Usuń
  17. Nigdy wcześniej nie miałam matowego lakieru. Jednak chciałabym zobaczyć, jak będzie wyglądał na moich paznokciach. Dlatego poluję na kolor...czarny. To też nowość, bo nigdy czarnego lakieru nie miałam. Zobaczymy, może jakiś ciekawy odnajdę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, jedyna czerń w moich zbiorach jest kremowa i nadrobinkowana :) Wibo chyba.

      Usuń
  18. Kuszą mnie takie kolory ale nie wypada już ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolor! Czegoś takiego właśnie szukam, jednak nie w matowym wykończeniu.
    Gratulacje dla Kamili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xkeylimex, może ten cię zainteresuje?

      http://no-to-pieknie.blogspot.com/2012/05/kto-wam-zabroni.html

      Usuń
  20. też niezbyt lubię matowe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sia, chyba się jednak nie zapowiada, żeby ten trend miał całkowicie zniknąć.

      Usuń
  21. Piękny :) Chciałabym jakiś lakier z tej firmy upolować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanyia, cóż, dostępność taka sobie, szczerze mówiąc :/

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie słyszałam o lakierach z taką strukturą, chętnie spróbuję i dziękuję kochana nie miałam jeszcze okazji przetestować tych lakierów i dlatego baardzo się cieszę ;D ;** ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, to po prostu nadrobinkowany mat, imitujący strukturę dżinsu, przynajmniej ja mam takie skojarzenie :) Mam nadzieję, że ci się spodoba. A jak nie, to zawsze możesz potraktować go jakimś top coatem, jak ja, wtedy zyska połysk i będzie prezentował się zupełnie klasycznie.

      Usuń
    2. dzięki za informację, chociaż ja tak średnio lubię maty to myślę że ten będzie w sam raz ;))

      Usuń
    3. Naprawdę łatwo go nabłyszczyć, nie martw się :*

      Usuń
    4. już nie mogę się doczekać przesyłki z tym lakierem ;D

      Usuń
    5. Postaram się nadać przesyłkę w czwartek :)

      Usuń
    6. dziękuję za lakier :** jest świetny! :D baardzo się z nim polubiłam :)

      Usuń
    7. chyba przy najbliższym zakupie będzie musiała mi kupić kilka tych lakierków ;)) oczywiście zwracam pieniążki :D

      Usuń
    8. Super, że przypadł ci do gustu :)

      Usuń
    9. jest naprawdę świetny :))

      Usuń
  24. Naprawdę ciekawy kolorek :) Szkoda, że nie udało Ci się zrobić zdjęcia przed nałożeniem top coatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karotka, nawet nie próbowałam, nie podobał mi się ten efekt.

      Usuń
  25. Nie dość, że niebieski (brrr) to jeszcze matowy (brrrrrrr)... Podwójnie nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny ten kolor :)
    Ja mam taki z inglota, wydaje mi się że kolor jest bardzo zbliżony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cymanonek, a ja z wibo, choć odrobinę jaśniejszy. Wklejałam nawet nieco wyżej linka do recenzji :)

      Usuń
  27. super kolor!
    ja uwielbiam maty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. do mnie przemawia i to bardzo przemawia <3
    matowa mania na paznokcie bardzo mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwszy raz go widzę i już zapisuję na liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ładny kolor, latem kocham niebieskości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila, ja też jakoś przychylniej w tym sezonie na nie spojrzałam, wcześniej unikałam jak ognia. Ale w ogóle wyrabiam się lakierowo :DDD

      Usuń
  31. Aja lubię mat! Blue Jeans, jak u Lany Del Rey :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila, zupełnie nie miałam takiego skojarzenia :DDD

      Usuń