beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 14 listopada 2011

Barwy miasta :)))

Street Fashion Virtual to już może nie nowinka, ale ja z tą kolekcją lakierów mam do czynienia dopiero teraz. Otrzymałam do testów dwa soczyste kolory, z których na pierwszy ogień poszedł nr 98 Pretty woman, intensywny, nasycony róż. Lubię takie żywe odcienie, ten też bardzo przypadł mi do gustu. Świetnie kontrastuje z moją szarą jesienną garderobą, nieco ją ożywiając.









Kolekcja Street Fashion jest częścią serii Vinylmania i jakością nie odbiega od lakierów Virtual, które opisywałam Wam wcześniej.

1. Dostępność - 0 (małe drogerie i internet).
2. Cena - 1 (przystępna, około 8 złotych).
3. Kolor -1 (mocny, żywy, na paznokciach identyczny jak w buteleczce).
4. Aplikacja -1 (charakterystyczna dla całej serii Vinylmania, łatwa dzięki dość rzadkiej konsystencji).
5. Pędzelek - 1 (szeroki, wygodny).
6. Krycie -1 (doskonałe, już jedna warstwa potrafi być satysfakcjonująca).
7. Wysychanie - 1 (dość szybkie).
8. Współpraca z innymi preparatami (tu: Inglot Dry & Shine) - 1 (bez zastrzeżeń, żadnych smug, żadnych bąbelków powietrza).
9. Trwałość - 1 (do 5 dni).
10. Zmywanie - 1 (bezproblemowe, bez przebarwień).

Moja ocena: 9/10.


Street Fashion, barwy miasta. Bardzo mi się to kolorowe miasto podoba, a Wam? :)))

36 komentarzy :

  1. Podoba mi się :) Wystarczy spojrzeć na pazurki i od razu weselej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor :) nie mam jeszcze lakieru z tej firmy, pora nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosodrzewino, żebyś wiedziała :)

    Ilovemakeup, mam słabość do takiego odcienia :)

    Materialistka, najwyższa! :)))

    Yes, :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio robiłam porządki w lakierach i róży mam zdecydowanie najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Panna N, ja też, naprawdę godna uwagi jakość :)

    Violl, rzeczywiście :DDD

    Sauria, ja chyba też :)

    Splątane słuchawki, :)

    Idalia, tak, wiem, wolisz czereśniowe bordo :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba, i chyba mam nawet ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a ze mną coś Virtual uciął współpracę... Eh.

    A kolor - piękny, choć trochę żarówiasty ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny róż :) Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek jak dla mnie letni ,ale na 100% ozywia ten szary krajobraz jaki teraz mamy !

    OdpowiedzUsuń
  11. róż, coś dla mnie. szkoda, że taki mało dostępny, ale w moim miasteczku i tak postawiłam na zakupy internetowe;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolor, daje po oczach ;)

    Mam jednakowoż pytanie z innej beczki: jak pielęgnujesz skórki? Bo w zasadzie ich wcale nie masz, takie zadbane pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor nie na moje paznokcie, ale u kogoś na pewno zwróciłabym na niego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszka, :)

    Toaletka, e tam, widywałam bardziej żarówiaste :ppp

    Goskaaa, :)

    Mami, latem na bank nie przykuwałby tak uwagi, jak teraz ;)))

    Fifidorea, virtual współpracuje oficjalnie z dwoma internetowymi drogeriami, także dla chcącego zakupy to nie problem :)

    FF, dziękuję :* Prawda jest taka, że swatche staram się robić, kiedy moje dłonie są w "wyjściowej" kondycji ;))) Ale fakt faktem, że na punkcie skórek mam lekkiego fioła. Podstawa to krem do rąk, dużo i często, ostatnio masuję też masełkiem Cuccio :)

    Adrianna, kiedyś też mi się wydawało, że takie kolory nie są dla mnie, ale jak już się przełamałam, nie boję się na paznokciach niczego :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. mam z tej serii kolor grejfrutowy- (satin rose)- zachwyt podzielam- świetna seria:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Optymistyczny kolor, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To się nazywa mocne uderzenie koloru! Electric pink :) Chociaż nie jestem fanką różu, taka mocna fuksja bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pure Morning, :)

    Kolorowy Pieprz, zgadzam się, naprawdę udana :)

    Zoila, :)

    Katalina, a ja lubię na paznokciach pozwolić sobie na jakieś szaleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam 3 lakiery z tej kolekcji, a mój ulubiony to Milky Shimmer ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lady, niestety nie znam tego odcienia :)

    Kosmetykomaniaczko, :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor genialny! :)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny, świetny i jeszcze raz świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  23. u kogoś taki róż mi się podoba, ale no moich paznokciach już nie hmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mood Homme, Simply, :)

    Natalia, nic dodać, nic ująć :)

    Jedwabna, witaj :)

    Sandra, :)

    Tishak, a mnie się wydaje, że to kwestia przełamania się. Może spróbuj? :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja wszystkie swoje róże schowałam na przyszły rok z myślą, że nie bardzo będzie pasować róż jesienią czy zimą, ale chyb przy następnym malowaniu wyciągne któryś różowy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny kolor! Lubię lakiery z tej firmy. Są dobrej jakości i w przystępnej cenie, Może się skuszę na ten kolor.
    http://kosmetycznenowosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń