beauty & lifestyle blog

wtorek, 22 listopada 2011

Morskie opowieści :)))

Przedstawiam drugi i zarazem ostatni z lakierów Virtual Street Fashion, jakie wpadły w moje ręce, nr 100 Sea story w turkusowym odcieniu morskiej wody :)))









Lakier nie ma idealnie kremowego wykończenia, choć mogłoby się tak wydawać na pierwszy rzut oka. Tymczasem subtelnie rozświetla go srebrzysta poświata, co dość dobrze oddaje drugie zdjęcie. Efekt jest ciekawy, ozdobny, choć delikatny.


1. Dostępność - 0 (niestety utrudniona).
2. Cena - 1 (przystępna, około 8 złotych).
3. Kolor - 1 (wpisujący się w ciągle modny miętowy nurt, jednak wyróżniający się, "podrasowany" dodającą mu uroku poświatą).
4. Aplikacja -1 (charakterystyczna dla całej serii, łatwa dzięki dość rzadkiej konsystencji).
5. Pędzelek -1 (szeroki, ale precyzyjny, wygodnie osadzony).
6. Krycie - 1 (przyzwoite, dwie warstwy pokrywają płytkę paznokcia idealnie).
7. Wysychanie - 1 (szybkie).
8. Współpraca z innymi preparatami (tu: Inglot Dry & Shine) - 1 (bezproblemowa, bez smug, pęcherzyków powietrza i rozmazywania).
9. Trwałość - 1 (eureka! nawet do 6 dni).
10. Zmywanie - 1 (błyskawiczne, bez przebarwień).

Moja ocena: 9/10.


Sea Story potwierdza doskonałą jakość serii. Aż się chce bez końca snuć tę morską opowieść :)))

32 komentarze :

  1. No proszę. Virtual to marka firmy Joko, o ile się nie mylę. Joko ma też lakier o takiej nazwie w swojej własnej linii, ale to raczej głębinowy błękit niż taki morski. Niby jedna firma, nazwa ta sama, a kolory różne. Ten twój lakier jest całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, myślę że na lato jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, virtual jest od Joko ;-)

    Mam podobny odcień tyle że z Essence :>

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie kolorki turkusowo-mentolowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taml, :)

    Zoila, nie znam lakieru, o którym piszesz, także nie umiem się ustosunkować :)

    Dorota, a ja z powodzeniem używam go i teraz, świetnie wygląda do białych i szarych ciuchów :)

    Badzynka, joko, joko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obsession, o! Mentolowy! Dobre określenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor, przypomina wakacje, a co za tym idzie miłe wspomnienia :) Nie jestem tylko przekonana co to tej srebrnej poświaty.
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedwabna, ależ ona jest naprawdę niezwykle delikatna, jak pyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny jest :) bardzo lubię takie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ta srebrna poświata powstała ze skarbów z dna morza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli lakier idealny :P
    Piękny kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczniasty, lubię ich lakiery, też dzisiaj opisywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Yes, muszę się zgodzić :)

    Paula, a ja popadam ze skrajności w skrajność, raz lubię, raz nie lubię :) Aktualnie ponownie mięty mają u mnie dobre notowania :)))

    Kosodrzewina, taaa :DDD

    Goskaaa, powiedzmy, że prawie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Julia, aż z ciekawości zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny,bynajmniej troche koloru tej jesieni sie przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Joko kusi kolorami, szkoda, że firma nie ma szafy w typowych drogeriach sieciowych typu drogeria natura;/

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie bylam przekonana do takich odcieni - sama posiadam moze jeden, dwa.
    nawet kiedy juz mialam je na paznokciach na nastepny dzien zmywalam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ilovemakeup, na pewno nie zaszkodzi :)

    Face of the sun, szkoda :(

    Katalina, dziękuję :* Nie wiem tylko, co na to mój mąż ;)))

    Agata, ja też miewam mieszane uczucia, rozumiem cię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cammie alez kusisz virtualem ! ja mam super dostep w moim miescie, ale jakos nigdy nie mogę sie przekonac, a kolor maja piekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam turkus,piękny kolor;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ladny, do paznokci u stop by mi pasowal, bo na paznokciach u rak jakos wole naturalne odcienie,
    a jak juz to czerwien albo fiolet ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor bardzo ładny. Na pewno kupię jak tylko go znajdę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bez drobinek byłby wg mnie lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ninnette, :)

    Oczuchmurność, trzaśnij sobie jeden, sama ocenisz, czy ci pasują :)))

    Makeupkama, :)

    Kosmetoholiczka, co kto lubi :)

    MoodHomme, :)

    Dodsab, udanych poszukiwań!

    Lady, kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sandra, PureMorning, :)

    Edyta, cieszę się, że się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  26. aż trudno uwierzyć w trwałość
    6dni?! jestem w szoku
    oby cała seria taka była i do dzieła, można malować paznokcie raz w tygodniu :]

    OdpowiedzUsuń