beauty & lifestyle blog

środa, 14 sierpnia 2013

Afrykańskie rozdanie, czyli kto chętny na Catrice L'Afrique c'est chic?

Wyjeżdżam na kilka dni i nie chcąc dać Wam o sobie zapomnieć, zostawiam Was z zapowiadanym rozdaniem kosmetyków z afrykańskiej edycji limitowanej Catrice L'Afrique c'est chic! Kto chętny? :DDD






Mam dla Was dwa metaliczne cienie do powiek w odcieniach C01 So Classy i C02 All real Gold, dwa piaskowe lakiery do paznokci w odcieniach C03 Sunny Side i C05 L'Orange oraz balsam do ust w odcieniu C02 Extravagant. Gorąco zachęcam Was do udziału, macie szansę poznać tę limitkę, zanim trafi do sklepów!






Zapraszam wszystkich do zabawy. Wystarczy publicznie obserwować No to pięknie!, a w komentarzu pod postem napisać, z jakimi kolorami kojarzy Wam się Afryka. Na Wasze zgłoszenia czekam do końca tygodnia, to jest do 18 sierpnia.


Tymczasem żegnam się na jakiś czas, licząc na to, że choć trochę będziecie tęsknić :)))

Buziaki,
Cammie.



74 komentarze :

  1. Siena palona, zieleń, czerń!

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję jako sia
    Afryka kojarzy mi się ze złotem i brązem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Madlen

    Afryka kojarzy mi się ze złotym brązem, opaloną pomarańczą i przebłyskiem żółci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako Siouxie
    Afryka kojarzy mi się z brązem jałowej ziemi, z błyszczącą czernią skóry jej mieszkańców i mocnym złocisto-pomarańczowym odcieniem afrykańskiego słońca. A flaga Afryki to zieleń, czerwony, niebieski, żółty, biały i czarny - więc Afryka to tak na prawdę kraj wielu kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako katarzyna.marika

    Afryka kojarzy mi się przede wszystkim z intensywną zielenią rosnących tam baobabów. Do tego złoty piasek i pomarańczowe słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako Atabe
    Afrykańskie kolory to złoto, brąz i czerwień afrykańskiego nieba nad Saharą.

    OdpowiedzUsuń
  7. afryka kojarzy mi się z zachodzami słońca i wysuszoną ziemią czyli, ciepły brąz, pomarańcz i zgaszona żółć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako bloodydragon
    Afryka kojarzy mi się z ciepłymi odcieniami w któych dominują brąz, czerwień, pomarańcz a nawet zieleń jungli. Kontynent pełen różnobarwnych zwierząt nie może kojarzyć się z jednym kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Afryka kojarzy mi się z rdzawo-czerwonym, ten kolor nie występuje na żadnym innym kontynencie. To kolor ziemi spalonej słońcem, farby, którą członkowie plemion ozdabiają swoje ciała i włosy oraz na który farbują materiał na ubrania. obserwuję jako Aleksa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli Afryka to tylko miedz, złoto i turkus ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak Afryka to opalizująca miedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Ev
    Afryka kojarzy mi się z intensywnymi, ale nieco "spalonymi" barwami - głęboki niebieski, ognisty pomarańczowy, gorący brąz - to zdecydowanie te odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję - Klaudynkabe
    Oczywiście z kolorem brązowym, i z kością słoniową - od słoników :)))

    Wracaj szybko!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako Kinga
    Afryka kojarzy mi się z żółcią:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Afryka kojarzy mi się ze złotem, zielenią, brązem, oranżem.

    Obserwuję jako Aklu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze skojarzenie: ciepły złoty brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako Asia, a Afryka kojarzy mi się z żółtym, pomarańczowym i brązowym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję jako Marta.

    Afryka kojarzy mi się z połączeniem złota, pomarańczy i czerwieni. Te dwa kolory idealnie oddają moją wizję na temat Afryki. To gorący kontynent, a widoki na pewno zapierają dech w piersiach - bo kto by nie chciał spacerować wśród pięknych widoków w blasku słońca :)?

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Magdalena S-K.
    Afryka w kolorach według mnie to brąz, szarość, zieleń khaki, ale również żółć, czerwień i błękit.

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie zielony, zolty i czerwrony
    obserwuje jako arachne_mb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Afryka kojarzy mi się z kolorem rozgrzanego piasku Sahary, błękitnym kolorem wody w oazie widzianej podczas fatamorgany, zielenią akacji porastających sawannę i żółcią jej traw, pomarańczem wielkiego zachodzącego za piramidą Cheopsa słońca, ale też bielą śniegu pokrywającego szczyt Kilimandżaro i czernią sierści Goryli zamieszkujących niezdobytą dżunglę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuje jako: Szarona.

    Afryka kojarzy mi się z podróżami terenowym samochodem po sawannie. Egzotycznymi zwierzętami oraz roślinnością i oczywiście pomarańczowym zachodem słońca.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako J.J
    Afryka dla mnie to nic innego jak jak kolor piasku Sahary, zieleń kotliny Kongo, czerwień od nazwy gór Smoczych, brązy Berberów i Arabów, przepiękna granatowa noc Ali Baby, pomarańcz Masajów oraz złoto egipskich faraonów :D to właśnie dla mnie jest Afryka :) i jakże mogłabym zapomnieć wszystkie kolory Madagaskaru i króla Juliana hah :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Afryka to CZARNY Ląd, a pokrywają go ŻÓŁTE piaski lub ZIELONA dżungla. Niebo jest bardzo BŁĘKITNE, a słońce rozgrzewa się do CZERWONEGO. Tu dojrzewają ŻÓŁTE banany i POMARAŃCZOWE mandarynki... Dużo tego, bo Afryka to cała paleta barw.
    Obserwuję jako Bożena Osowiecka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako LadyAggu.
    A kolory? Przede wszystkim brąz (ach wieje mi tu rasizmem, więc dodam jeszcze dwa), czerwony i żółty :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: klamarta.

    Afryka kojarzy mi się z kolorem pomarańczowym, ciepłym jak promienie zachodzącego słońca, z brązem tak głębokim, że niemal czarnym, przywodzącym na myśl skórę mieszkańców tego kontynentu oraz świeżą, czystą zielenią drzew ożywiających wydawałoby się martwy i suchy obraz Afryki.

    OdpowiedzUsuń
  27. choruję na tą limitkę odkąd pokazano zdjęcia marketingowe w sieci, jest przegenialna i śliczna, szczególnie ta kobieta :)
    a druga rzecz, że Afrykę wielbię i totalnie mnie fascynuje, ująć w jednym kolorze Afrykę jest niemożliwe, ale powiem, że żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Afryka kojarzy mi się z brązem, pomarańczem oraz żółtym :)

    Obserwuję jako Jolanta K.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolory wybitne ładne, więc i ja się zgłoszę :)
    Odcienie, z którymi kojarzy mi się Afryka to głównie piaskowy i khaki, ewentualnie brąz. Zawsze gdy myślałam o Afryce widziałam przed oczami głównie sawannę, stąd takie a nie inne skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuje kafetka

    kolorki z jakimi kojarzy mi się Afryka:
    soczysty żółty -od mocnych promieni słonecznych
    ognisty czerwony -od zachodów słońca:)
    ziemisty brąz -jako kolorek ziemi:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się do rozdania.
    Obserwuję jako Mormyszka.
    Afryka jednoznacznie kojarzy mi się z kolorami ziemii; kolor piasku, szaro-zielone kolory afrykańskich roślin, rzeki mieniące się na brązowo, kolory zwierząt, wysuszonej ziemii, żółć, zieleń... Feeria barw prosto od Matki Natury.

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia innym, ja passuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Afryka kojarzy mi się z czerwienią, ciemną zielenią, brązem i pomarańczem :)

    Oczywiście, że będziemy tęsknić! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako Kaś
    A kolory: nie będę oryginalna - brąz pustynnego piasku, czerwień zachodzącego słońca, khaki i źółty..., niebieski jak totalnie bezchmurne niebo

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Ola Wrona
    Afryka kojarzy mi się z połączeniem złota, burgundu i bieli : )

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuje jako Little Girl
    Kolory : złoty, bordowy, żółty i czerwony :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie Afryka kojarzy się ze złotem, brązem, przygaszoną zielenią i żółcią we wszystkich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zielony, czerwony i żółty, przepleciony odrobiną złotego, z domieszką brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Afryka to cała paleta barw, jakie tylko sobie wyobrazić potarfię.
    Afryka to ziemia spalona słońcem;
    Afryka to bezkresne piaski Sahary i Kalahari;
    Afryka to zieleń lasów spowitych we mgłach;
    Afryka to biel Kilimandżaro;
    Afryka to farbiarnia w Fezie;
    Afryka to port w Casablance;
    Afryka to różana dolina Dades;
    ... i jeszcze wiele innych barw.

    OdpowiedzUsuń
  40. Lakiery i pomadka nie dla mnie, więc się ni zgłaszam :)
    Cienie muszę gdzieś dorwać.
    Miłego wypoczynku !

    OdpowiedzUsuń
  41. Afryka słoncem palona....kolor ziemi, piasku ,słonca z odrobina zieleni...jednym słowem-brązy ,złoto,khaki,zółcie ,no i moze pora deszczowa to trochę błekitu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako sweetday66
    Afryka kojarzy mi się z kolorem żółtym i czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Afryka kojarzy mi się z brązem, beżem, ceglastym pomarańczem, czerwienią, czernią i bielą. a także z akcentami w postaci miliardów wielokolorowych koralików ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Afryka kojarzy mi się głownie z kolorami ziemi: beże, brązy, khaki, żółcie, pomarańcze i czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkie odcienie brązu, czerwieni i pomarańczu z domieszką beżu. To wszystko zmiksowane plus nieskazitelny błękit nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Afryka u stóp to dla mnie zachód słońca. Mieni się przede wszystkim pomarańczem i rudością suchej ziemi. Gdzieniegdzie wyglądają zgniłozielone kępki traw, w oddali mienią się też krzewy w żołnierskim kolorze. Ale jest też kontrastujący błękit nieba rozpromieniany palącym słońcem, które zamienia się w płomienną kulę kiedy chyli się ku zachodowi, żeby w końcu zniknąć w intensywnej czerni nocy, rozpromienianej milionami małych gwiazd. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Afryka kojarzy mu się z kolorami błękitno-fioletowego niebem podczas zachodu żółto-pomarańczowego słońca,jasnym beżem wypalonego piasku oraz soczystą zielenią pory deszczowej.

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuje jako Agnieszka Ł,
    Afryka kojarzy mi się z rdzawym kolorem pyłu czerwonej ziemi, gdzie rozciąga się piasek koloru białego, tak białego, hen białego.

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję: Mika

    Afryka kojarzy mi się zdecydowanie z ognistymi i ciepłymi barwami - ŻÓŁTY i CZERWONY !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. obserwuję jako odcienie nude

    Afryka to dla mi intensywne soczysne kolory - oranże, żółcie i kobalty! Kolbal ślicznie podkreśla brązową cerę!

    OdpowiedzUsuń
  52. obserwuję jako Mo Tschuschke

    Afryka skojarzyła mi się bardzo z polską komedią "Jak rozpętałem drugą wojnę światową" i mając w głowie przygody Franka Dolasa na froncie na tym kontynencie widzę sepię ("pokolorowanego" filmu), czerń i biel :)

    P.S. Mam nadzieję, że zmiana odpowiedzi nie jest złamaniem zasad :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Afrykę widzę w kolorze zachodzącego słońca, ciepłe pomarańczowe promienie pokrywające cały ląd:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Afryka kojarzy mi się głównie z barwami ziemi, brązem, żółtym, czerwienią, a także z takim zgaszonym zielonym jak mają wysuszone przez słońce trawy.

    obserwuję jako ivonizzle

    OdpowiedzUsuń
  55. Afryka zawsze kojarzyła mi się przede wszystkim z różnymi odcieniami brązu i żółci przeplatanych pomarańczą i czerwienią. Kolor piasku na pustyni, wielbłądów, spękanej ziemi, pomarańczowo-czerwonych dróg, czekoladowej skóry ludności i koloru ziaren kawy. Ciemnoniebieski kolor Nilu kiedy zajdzie słońce i jasna zieleń nóżek ptaków zamieszkujących Egipt kontrastujących z butelkową zielenią palm. Z drugiej strony z turkusowym błękitem oceanu i żywymi kolorami rafy koralowej. Tęczowe kolory szat plemion afrykańskich. Z jednej strony kolory przygaszone wypalone słońcem, z drugiej żywe, soczyste barwy. Kraj kolorów kontrastowych.

    OdpowiedzUsuń
  56. Hmm Afryka, moja pierwsze skojarzenie to morze w odcieniu głębokiej, wręcz atramentowej czerni skąpane w złotym blasku słońca. A w nie wplecione intensywne barwy, jak indygo, ultramaryna, karmazyn, szafran, kolory dojrzałych cytryn i pomarańczy. Tym wszystkim barwom towarzyszą barwy ziemii, spalonej słońcem, czyli kolor rdzawy i popielaty, granit i wreszcie gorzka czekolada. Na sam koniec wypada wspomnieć o intensywnej, bo nieskazitelnej, głębokiej bieli.
    Rozmarzyłam się :)
    Obserwuję jako Ewa (e.merody@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  57. Afryka kojarzy mi się ze złotem, brązem, żółcią i czerwienią, albo jeszcze z taką brudną zielenią.

    Obserwuję jako KasiaPL

    OdpowiedzUsuń
  58. Afryka kojarzy mi się z kolorem czekolady :)

    Obserwuję jako margaretka :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Afryka kojarzy mi się z turkusem, na sukienkach cudownych, pięknych i opalonych kobiet.

    Obserwuję jako gullinse

    OdpowiedzUsuń
  60. Gdy myślę o Afryce od razu na myśl przychodzi mi kolor czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Afryka jest ciepła, piękna i gorąca. Można by przypisać jej wszystkie kolory tęczy. Na jeden konkretny kolor trudno się zdecydować ale najwłaściwszy to pomarańcz.
    Agi Taki obserwuje to!

    OdpowiedzUsuń
  62. Kiedy przechadzałam się po Medinie w Sousse, z każdej strony "atakowały" mnie wszystkie kolory. Afryka to chyba najbardziej kolorowy kontynent. Kolorowe sukienki, bluzki, suveniry, buty, torebki (sobie przywiozłam piękną śliwkową), szisze, biżuteria. A obok czarno-biała głowa krowy i czerwone mięso na wystawie sklepowej. Tam znajdziemy każdy kolor. Ale mi Afryka kojarzy się ze złotem. Złoty piasek i maleńkie kamyczki na plaży. I złota rączka Fatimy jako element biżuterii, symbolizująca pięć rzeczy, które musi w życiu zrobić każdy muzułmanin. Złote słońce i złoty pień palmy. Złota niekończąca się Sahara.I jeszcze kojarzy mi się z bielą i błękitem. Wszędzie są piękne, białe domy, tak białe, że aż od patrzenia bolą oczy, z okiennicami i drzwiami w każdym odcieniu błękitu. A nad domami błękitne niebo z białymi chmurkami. Niezapomniany widok. Błękitne płytki w hotelowym basenie i lazurowa woda w porcie w Tunisie. I Amarant! Po białych ścianach pięły się piękne amarantowe kwiaty. Do dziś nie wiem jak się nazywają :( A kiedy oglądam z synem Opowieści mamy Mirabell i myślę o sawannie, na myśl przychodzą mi tylko takie kolory jak sepia, ochra, umbra, machoń, malachit i tycjan. Jak dobrze, że jesteśmy kobietami ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Afryka kojarzy mi się z żółcią, pomarańczem i wszelkimi odcieniami brązu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Afryka kojarzy mi się z brązem i pomarańczą :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Afryka kojarzy mi sie z jasnym kolorem piaskowym i intensywna pomarańcza przechodząca w czerwien ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ile ja bym dała żeby móc zobaczyć Afrykę, móc ją zwiedzić, poznać nową kulturę... Zawsze kojarzyłam ją przede wszystkim z brązem drzew, czerwienią i pomarańczą zachodzącego słońca, złotem piasku :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Afryka to wszystkie odcienie brązów, od tych najciemniejszych gliniastych do piaskowych, niczym odcienie piasku na saharze. Afryka to też mnóstwo zieleni ale też cała paleta barw jakie mją zwierzęta i rośliny rosnące w dżungli po obu stronach równika:) Afryka to też kolor czarny i jego pochodne kojarząca się z rdzennymi mieszkańcami. I Afryka mi kobiecie też kojarzy się z mnóstwem kolorów na flagach państw biorących udział w mundialu 2010 no i oczywiście kolor blondu jaki ma Shakira w piosence waka waka ;) też jakoś afrykańsko mi się kojarzy ;)

    tesamechwile@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. obserwuję jako incorrect
    Afryka kojarzy mi się ze złotem, żółcią, pomarańczą, brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  69. zgłaszam się :)
    Z Afryką kojarzy mi się kolor pomarańczowy oraz brązowy :)

    OdpowiedzUsuń