beauty & lifestyle blog

wtorek, 13 sierpnia 2013

Coming soon, czyli Catrice L'Afrique c'est chic!

Już niebawem, na przełomie sierpnia i września, do sklepów trafi nowa kolekcja limitowana Catrice, L'Afrique c'est chic. Ten post potraktujcie jako przedpremierę, bo część kolekcji jest już u mnie!



Zdjęcia: materiały promocyjne Catrice



Afrykański styl króluje: pełen kolorów, tradycji i egzotyki. Projektanci odkryli nowy AFROdyzjak – podróż do serca afrykańskiej tradycji ubioru - pełnej folkloru i kolorów, z silnym wpływem kolejnych pokoleń.  Różnorodność wzorów to jej podstawowa cecha. Motywy plemienne i zwierzęce są w centrum letnich kolekcji, a znani projektanci umieszczają je na zwiewnych eleganckich kaftanach, ale także na codziennych kobiecych strojach. Projekty głównych międzynarodowych projektantów są tak różne jak różne są krajobrazy tego pięknego kontynentu. Z bogatą paletą barw, przechodzącą od koloru papaya poprzez cynober aż do opalizującego błękitu oceanu, limitowana trend edycja CATRICE “L'Afrique c’est chic” zrobi ogromne wrażenie w sezonie Sierpień/Wrzesień 2013. Cienie do powiek  z mocnym  metalicznym połyskiem, delikatne balsamy do ust, pędzel do różu wykonany z delikatnego gęstego włosia oraz inne wspaniałe produkty przełożą w tym sezonie afrykański folklor na język urody. Marząc o Afryce - CATRICE.



W skład kolekcji wejdą metaliczne cienie do powiek, czarna kredka do oczu, kolorowe balsamy do ust, pudry brązujące, piaskowe lakiery do paznokci oraz pędzel do różu.









Dlaczego pokazuję Wam tę limitkę? Tak jak wspomniałam, część kolekcji już do mnie trafiła. I niniejszym zapowiadam rozdanie! Wpadnijcie jutro!


Tymczasem całuję,
Cammie.



47 komentarzy :

  1. Cienie bym z chęcią przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna żadna limitka Catrice tak mi się nie podobała... Bronzer z różem, piaskowe lakiery i cienie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyna, ciekawa właśnie byłam, czy wam się spodoba. Ja osobiście mam mieszane uczucia, ale w zasadzie tylko pod względem kolorystycznym.

      Usuń
  3. Nie wiem , co tam masz ,ale się skicham jak to będzie kredusia naustna :D
    Bardzo czekam na te limitkę .W sumie nakręcacie nas tylko !!! Blogerki to ZUOOOO!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ich szafa graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Metaliczne cienie do powiek zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zobaczymy czy coś mnie zaciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne choć nie wszystko to moje kolory, na coś pewnie się skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madlen, do mnie te kolory też jakoś nie do końca przemawiają.

      Usuń
    2. Ten jasny cień i jeden lakier bym przygarnęła (ten brązowy) :) Jaśniejszy bronzer, pędzel i może tą kredkę reszta nie dla mnie. Ciekawe czy ten bronzer ma drobinki

      Usuń
    3. Niestety nie wiem, bronzera akurat nie miałam w rękach.

      Usuń
  8. róż z brązerem i ciemna pomadka :DD już się doczekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sara, jeszcze tylko parę tygodni. A u mnie już jutro! :D

      Usuń
  9. Cienie wpadły mi w oko... Szczególnie te zielone, nie wiem tylko czy będą do mnie pasowały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekna, myślę, że będą jakieś testery, na spokojnie się zastanowisz.

      Usuń
  10. wow! na pewno pobiegnę do natury po bronzer i może cień :) mam nadzieje, że sie załapie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na całe moje szczęście - nic ciekawego dla siebie nie znalazłam :D. Aczkolwiek trochę się obawiam co będzie jak pokażesz na żywo :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siulka, nigdy nie wiadomo, kiedy włączy się chciejstwo, nie znasz dnia ani godziny :DDD

      Usuń
    2. O to, to! Tego właśnie się obawiam... Jutro zakaz zaglądania do Cammie :D.

      Usuń
    3. Weź się nie wygłupiaj, ja przecież będę ROZDAWAĆ :DDD

      Usuń
  12. cała oprawa graficzna limitki, jest wow wow :) te róże/brązery (?) wygląðają ładnie i żółty piasek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mo, mam dla was żółty piasek, zajrzyj jutro :)))

      Usuń
  13. Nic dla mnie ciekawego nie ma w tej kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenti, niestety to prawda, że uniwersalną tę kolekcję nazwać nie można. Mnie też nie do końca przekonuje. Ale wiedziałam, że pewnie części z was się spodoba, dlatego zgodziłam się zorganizować rozdanie. Co mi szkodzi? :DDD

      Usuń
    2. rozpieszczasz ;)

      Usuń
  14. Nie podobają mi się brązowe/brązowawe usta... Ale ciekawa jestem jak to wszytsko na żywo wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natasza, mam dla was tę brązową szminkę, zagraj, to może się będziesz mogła się przekonać. Wpadnij wieczorem!

      Usuń
  15. różo-brązer wygląda interesująco

    OdpowiedzUsuń
  16. nie moje kolory ... a szkoda ;<

    OdpowiedzUsuń
  17. moim zdaniem udana kolekcja, na pewno na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Intrygują mnie cienie i mam nadzieję, że uda mi się je gdzieś dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. widziałam już kilka słoczy cieni i wydają się być ciekawe, ale najbardziej liczę na bronzer :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  20. Te kosmetyki prezentują się ciekawie:) a najbardziej zaciekawiły mnie metaliczne cienie:) chyba mają dobrą pigmentację;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beautyicon, niestety nie wiem, nawet ich nie otwierałam, ale rzeczywiście wyglądają na "konkret" :DDD

      Usuń
  21. Pudry wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń