beauty & lifestyle blog

wtorek, 30 czerwca 2015

Clarena Hyaluron 3D Elixir, czyli remedium na bolączki przesuszonej cery


Która z Was choć raz nie miała problemu z przesuszeniem cery? Naprawdę dużo nie trzeba, żeby skóra traciła nawilżenie, tak wiele czynników ma negatywny wpływ na jej stan, chociażby słońce, mróz, ogrzewanie, klimatyzacja, skutki uboczne rozmaitych kuracji dermatologicznych, niewłaściwie dobrana pielęgnacja. Długo można by wymieniać. Pytanie, jak temu zaradzić? Jak podnieść komfort cery, porządnie ją nawilżając? Moja odpowiedź - Clarena Hyaluron 3D Elixir! Na ten moment jeden z lepszych preparatów nawilżających, z jakimi miałam do czynienia.




To moja pierwsza styczność z tą marką i muszę przyznać, że bardzo, bardzo zachęcająca do dalszej eksploracji jej asortymentu. Tych kilka miesięcy, na które Hyaluron 3D Elixir włączyłam do swojej pielęgnacji (pamiętacie? po raz pierwszy wspominałam Wam o nim TUTAJ), wyraźnie pokazało, że to kosmetyk po prostu skuteczny. Sprawdził się zarówno na co dzień, jak i w sytuacjach ekstremalnych, nie tylko przynosząc skórze ulgę w najtrudniejszych momentach mojej zimowej kuracji retinoidami, ale ratując ją też sprzed spustoszeniem, jakim groził mój niedawny urlop spędzony pod chorwackim słońcem.




Jak pewnie kojarzycie, Clarena to marka profesjonalna. Swoją ofertę kieruje głównie do salonów kosmetycznych, nie zapominając przy tym jednak o produktach do stosowania w domowym zaciszu. Jednym z nich jest właśnie Hyaluron 3D Elixir, swoje działanie opierający na cząsteczkach kwasu hialuronowego o różnej wielkości. Rzućcie okiem na opis producenta.

Ultranawilżający eliksir z 3 rodzajami kwasu hialuronowego, zaawansowana technologicznie formuła nawilżająca z efektem 3D! Ekstremalnie nawilżający eliksir przeznaczony do intensywnej kuracji skóry suchej, przesuszonej, łuszczącej się, dojrzałej. Tajemnicą skuteczności preparatu jest połączenie siły działania cząsteczek kwasu hialuronowego o różnej wielkości i zdolnościach penetracyjnych. HYACARE® FILLER CL to usieciowany kwas hialuronowy – doskonały wypełniacz zmarszczek i bruzd o niezwykłych zdolnościach do wiązania wody. EPIDERMIST 4.0 stymuluje różnicowanie komórek skóry przyspieszając odnowę biologiczną, a w połączeniu z PENTAVITIN® działa niczym „magnes wilgoci” gwarantując maksymalne możliwe i długotrwałe nawilżenie. Całość dopełnia CRISTALHYAL, który tworzy na powierzchni skóry „film”, zapobiegając ucieczce wody przez pory skórne oraz chroniąc skórę przed podrażnieniami wywołanymi czynnikami środowiskowymi. Efektem stosowania jest maksymalne i długotrwałe nawilżenie, napięcie oraz wygładzenie skóry.

HYACARE® FILLER CL - usieciowany kwas hialuronowy, który zaaplikowany na powierzchnię skóry stanowi idealny wypełniacz zmarszczek, lokuje się wzdłuż ich przebiegu po czym niczym „magnez wilgoci” przyciąga wodę z głębszych warstw dermy i „wypycha” skórę ku górze. 

EPIDERMIST 4.0 - morski egzopolisacharyd odpowiedzialny za tzw. hydro-pamięć. Hydro pamięć inicjuje mechanizm pompowania wody z rezerwuarów leżących w głębi skóry. 

CRISTALHYAL - wysokocząsteczkowy kwas hialuronowy, który ze względu na swój rozmiar nie penetruje w głąb skóry, ale przylega do niej tworząc jednolity film, który ogranicza odparowywanie wody z powierzchni naskórka.




Eliksir jest niezawodny, błyskawicznie podnosi komfort skóry, odczuwalnie ją nawilżając i mocno wygładzając. Dzięki niezwykle lekkiej, nietłustej, żelowej formule, wchłania się bez śladu. Producent co prawda zaleca stosowanie preparatu na noc, ale ja w upalne dni uwielbiam nakładać go także rano. Schłodzony w lodówce i nałożony na twarz zwilżoną wodą termalną po prostu czyni cuda, w mgnieniu oka likwidując obrzęki, wyrównując fakturę skóry, a dzięki świeżemu, kojarzącemu się z morską bryzą zapachowi, przynosząc dodatkowe orzeźwienie.




Tak, Hyaluron 3D Elixir jest eliksirem nie tylko z nazwy, naprawdę stanowiąc remedium na bolączki przesuszonej cery. Nie tylko przynosi jej ulgę, ale też porządnie pielęgnuje, stopniowo poprawiając jej kondycję. Gorąco Wam ten preparat polecam. Sama rozważam zakup kolejnego opakowania, zwłaszcza że cena nie jest zaporowa, około 70 zł za 30 ml (edit: Clarena informuje, że obecnie eliksir dostępny jest w niezmienionej cenie w słoiczku o pojemności aż 50 ml). To nie tak wiele, jak za gwarancję komfortu skóry. Zdarzało mi się większe kwoty wydawać na dużo słabsze kosmetyki.


Wiedziałyście, że Clarena to nasza rodzima, wrocławska marka [KLIK]? Miałyście do czynienia z jej produktami? Co o nich myślicie? Podzielcie się opinią, ciekawa jestem Waszych doświadczeń. A może ktoś z Was stosował Hyaluron 3D Elixir i chciałby do mojej recenzji dodać swoje trzy grosze? Serdecznie zapraszam. Zachęcam też do napisania kilku słów o Waszych ulubionych kosmetykach nawilżających, pewnie macie swoich faworytów w tej kategorii, nawilżanie to przecież podstawa pielęgnacji każdego rodzaju cery. Piszcie, jak zwykle czekam na Wasze komentarze!

Buziaki,
Cammie.



30 komentarzy :

  1. Clarena ma również świetne produkty z kwasem migdałowym - to tak nawiązując jeszcze do przebarwień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kate, na pewno im się przyjrzę, ale to już jesienią. Teraz odpoczywam od tych wszystkich kuracji :)))

      Usuń
  2. Cena jak dla mnie dość wysoka, jednak biorąc pod uwagę skuteczność to warto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudy włos, na pewno warto. A cena? Dla jednych dużo, dla innych mało, to normalne, a prawda jest taka, że jak ktoś jest zdesperowany, długo szukając czegoś skutecznego, to każde pieniądze wyda na coś, co działa :)))

      Usuń
  3. Nie znam żadnego kosmetyku marki Clarena ale ten prezentowany przez Ciebie podoba mi się, kosmetyków nawilżających nigdy za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka, ten jest typowo nawilżający, wąska specjalizacja :DDD

      Usuń
  4. Myślę, że by się u mnie sprawdził:) Niedawno miałam pierwsze spotkanie z tą marką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina, tak? A co ciekawego stosowałaś? Jak wrażenia?

      Usuń
  5. Ciekawie się zapowiada :) U mnie się sprawdziła Bioderma Hydrabio i na razie przy niej zostanę. Ale może na jesieni sięgnę po coś jeszcze bardziej treściwego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady, wiele osób chwali tę biodermę, ale ja nie miałam z nią jeszcze do czynienia, nie mam więc porównania. Ale Clarena na pewno swoje funkcje spełnia, warto zapamiętać "na zaś" :)))

      Usuń
  6. przydal by mi sie taki kosmetyk, bo caly czas mam problem z przesuszającą się skorą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teen, dla mnie to też nawracający problem, nasilający się z wiekiem.

      Usuń
  7. Niestety cena dla mnie zbyt wysoką a szkoda bo faktycznie ciekawie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robaczek, trzeba by jeszcze pod uwagę wziąć doskonałą wydajność (żel świetnie się rozprowadza), może wtedy cenę łatwiej byłoby przełknąć.

      Usuń
  8. Moja skóra pewnie by go pokochała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam kosmetyku tej marki. Nie wiedziałam również, że to polska firma! :0
    Ciekawa jestem składu, dodasz fotkę? :)
    Ja zmagam się z przesuszem (w większości brody i okolic ust) non stop ze względu na retinoidy i kwasy, ale raczej nie zdecydowałabym się na ten produkt ze względu na cenę. :/ Ale może kiedyś, gdy już nie będę studentką... ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alessa, jak na złość wywaliłam wczoraj opakowanie. Znalazłam jednak zdjęcie u Weny, mam nadzieję, że nie będzie zła, że ci je tutaj podlinkuję:
      http://www.wenablog.pl/2014/08/clarena-hyaluron-3d-elixir-ultra.html

      Usuń
  10. Nie znam tej marki zupełnie, ale bliżej zainteresuję się tym Elixirem.
    Wykańczam właśnie serum Hydranov Avy, z którego jestem zadowolona, ale wiadomo :) poszukuję czegoś nowego. Na pewno fajne będzie pod filtry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karti, tak jak pisałam, producent zaleca stosowanie tego serum na noc, ale ja z powodzeniem nakładałam je też na dzień, pod filtry właśnie, spisywało się znakomicie.

      Usuń
    2. Wiem :) elixir ma nawilżać i tego się trzymam.

      Usuń
    3. A bez filtra to już w ogóle czad, bo daje bardzo gładkie wykończenie, dzięki czemu makijaż świetnie się rozprowadza i dobrze wygląda. Z filtrem już nie jest tak fajnie, no ale coś za coś, ja jednak na brak ochrony przeciwsłonecznej nie mogę sobie pozwolić.

      Usuń
    4. Ja też bez filtra nie ruszam się z domu. Na szczęście odkryłam japońskie filtry, które są komfortowe w użytkowaniu.

      Usuń
    5. Tak? A czego dokładnie używasz? Ja mam teraz The Face Shop, ale właśnie się kończy, powoli rozglądam się za czymś nowym.

      Usuń
  11. Naprawdę to nasza polska firma? ;) kurcze, brzmi światowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katsuumi, ja do niedawna też o tym nie wiedziałam, a tu taka miła niespodzianka :)))

      Usuń
  12. Cammie dziękujemy za recenzję. Czytało nam się ją bardzo miło i przyjemnie. Cieszymy się, że jesteś tak bardzo zadowolona z jakości naszego produktu jest to dla nas niezwykle ważne. Korzystając z okazji chcielibyśmy poinformować, że Hyaluron 3D Elixir obecnie dostępny jest w nowym, większym opakowaniu o pojemności 50 ml przy niezmienionej cenie 72 zł do nabycia w naszym sklepie internetowym pod adresem e-clarena.eu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clarena, cudowna wiadomość! Widziałam na waszej stronie ten nowy słoiczek, ale myślałam, że to po prostu dodatkowa pojemność. Zaraz edytuję posta.

      Usuń
  13. Coś w sam raz dla mnie. Zaopatrzę się na jesień w to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń