beauty & lifestyle blog

wtorek, 26 lutego 2013

Dobrana para :)))

Obiecywałam, że następna propozycja lakierowa będzie stonowana i taka właśnie jest. Najsubtelniejszy odcień kolekcji O.P.I. by Mariah Carey, czyli A butterfly moment, w parze z równie delikatnym, choć brokatowym Pink yet lavender :)))






Te dwa lakiery wydają się być połączeniem idealnym. Cielisty ni to beż, ni to róż, podrasowany złotawo - łososiowym drobniusieńkim shimmerem, aż prosi się o zestawienie z bladym, pudrowo - różowym brokatem.















Wyjątkowo udany duet, mocna konkurencja dla lakierów z formułą płynnego piasku z tej samej kolekcji. Tym bardziej, że piaskowy trend nie wszystkim musi odpowiadać, a klasyka zawsze się obroni.


1. Dostępność - 1 (sieciowe drogerie, internet ---> kupkosmetyk.pl).
2. Cena - 0 (42 zł, lakierowa wyższa półka).
3. Kolor - 1 (bezpieczny cielisty odcień, zyskujący dzięki mgiełce ciepłego shimmeru).
4. Aplikacja - 1 (bajecznie prosta).
5. Pędzelek - 1 (idealny, pozwalający pomalować płytkę dwoma, trzema pociągnięciami).
6. Krycie - 1 (standardowe).
7. Wysychanie - 1 (bardzo szybkie).
8. Współpraca z innymi preparatami (tu: Sally Hansen Miracle Cure i Golden Rose Quick Dry Top Coat) - 1 (bez zarzutu).
9. Trwałość - 1 (cztery, pięć dni).
10. Zmywanie - 1 (zupełnie bezproblemowe).

Moja ocena: 9/10.


Ocena dotyczy lakieru bazowego, czyli słodkiego A butterfly moment, ale muszę w tym miejscu pochwalić także Pink yet lavender. Dawno już nie miałam do czynienia z brokatem, który nakładałby się tak równomiernie! Doskonała konsystencja, idealna gęstość, nic dodać, nic ująć. 

Jak Wam się podoba ta lakierowa para? A może wolałybyście motylka solo? :)))


Buziaki,
Cammie.



Maybelline
Dream Touch Blush
dla Ciebie!



109 komentarzy :

  1. Razem czy osobno wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksenka, mnie też oba przypadły do gustu :)))

      Usuń
  2. bardzo ładny, klasyczny i elegancki odcien ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pelaska, to jedyny taki w tej kolekcji, reszcie daleko do klasyki. No, może z wyjątkiem kremowego ciemnego fioletu.

      Usuń
  3. Bardzo przefajosko, lubię taki akcent brokatu! Dzięki temu klasyczne, jasne paznokcie nie są zbyt nudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frenka, najfajniejsze jest to, że ten brokat jest taki subtelny. Przypomina mi trochę ten brokat z wibo, z którym ostatnio nie mogłam się rozstać, choć oczywiście tylko kolorem, jakościowo to inna liga. Może nawet pokuszę się o jakieś porównanie?

      Usuń
    2. ooo, super pomysł :)

      Usuń
    3. Tak? No to się zastanowię :)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pat, czuję, że długo będzie mi towarzyszyć i że zanudzę was, ciągle ją pokazując ;)))

      Usuń
  5. Bardzo popularne ostatnio połączenie :) Niezaprzeczalnie jest bardzo urocze, wiosenne i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyna, zauważyłam, że popularne, ale uwierz mi, tak jak pisałam, te dwa lakiery aż się proszą o zestawienie w jednym mani :)))

      Usuń
  6. rzeczywiście dobrana para :) można ich "ogłosić mężem i żoną" ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula, tylko który będzie robił za faceta, a który za babkę? Może zostańmy lepiej przy związku partnerskim ;)))

      Usuń
  7. Super, szczególnie że z brokatowymi lakierami łatwo pójść o krok za daleko i popaść w tandetę i odpust.
    Tu jest super delikatnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, jak dla mnie to jest brokat idealny - i błysk, i umiar :)))

      Usuń
  8. ta para tworzy naprawdę zgrany duet! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamit, to prawda :) Zgrany i do tego jaki trwały :DDD

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Kasia, cieszę się, że ci się spodobało :)

      Usuń
  10. udana ta parka :) bardzoo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam kilka podobnych topperków, ale niestety po pierwszym dniu odpadały ;x

      Usuń
    2. Mnie się to nigdy nie zdarza, nawet z tymi tanimi. Utrwalasz jakimś topem? Ja zawsze kładę coś na wierzch.

      Usuń
    3. Ja tylko lakier bezbarwny. Myślisz że to przez to? Czy sam lakier bezbarwny wystarcza?

      Usuń
    4. Lakier bezbarwny lepszy niż nic, bo przynajmniej wygładza powierzchnię, ale na pewno lepszy byłby jakiś specjalny top dedykowany utrwaleniu mani :)

      Usuń
    5. w takim razie muszę kupić :)) polecasz jakiś?

      Usuń
    6. Czy ja wiem? Ja stosuję głównie takie, które dodatkowo przyspieszają wysychanie. Lubię Seche Vite i Posche na przykład :) Najbardziej rozczarowały mnie topy z essence.

      Usuń
    7. Zobaczymy jeszcze który kupię :)

      Usuń
    8. Daj znać, jak się zdecydujesz :)

      Usuń
    9. pewnie że dam znać :))

      Usuń
  11. Bardzo lubię takie subtelne akcenty na palcu serdecznym. :)
    A tak p.s. to wyjdę na małego sknerusa, ale chyba nie miałabym serca wydać takiej sumy na lakier do paznokci. Zdecydowanie to nie mój konik. W sumie może i dobrze, przynajmniej mam co przepuszczać na błyszczyki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirt, każda z nas ma jakiś słaby punkt :DDD

      Usuń
  12. Klasycznie i elegancko ,a toperek nadaje tylko lekkości i zadziorka :)
    Fajny duecik :D
    Cammiś za wczoraj jeszcze .. Gratulacje poczytności bloga i oby tak dalej !
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, bardzo ładnie to wygląda :) Podoba mi się forma recenzji lakieru. Rzeczywiście tylko cena jest na nie. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata, wiem, że niestety cena dla wielu może być zaporowa, dlatego mimo całej sympatii dla O.P.I., punktu w tym miejscu nigdy nie przyznaję.

      Usuń
    2. Miło że odpowiadasz na wszystkie komentarze :) Pozdrawiam serdecznie !:)

      Usuń
    3. Agata, staram się, bo doceniam, że poświęcacie swój czas przychodząc tu i coś pisząc :) Sama nie znoszę, jak moje komentarze pozostają bez odpowiedzi, postawiłam sobie więc za punkt honoru odpowiadać na wasze. Bardzo to zresztą lubię i o ile czas mi będzie pozwalał, nadal będę to robić :)

      Usuń
  14. Bardzo udane połączenie :) ten brokat na jednym palcu to fajny akcent. Błyszczy, ale mimo wszystko subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MsNephis, nie bez znaczenia jest tutaj ten jasny odcień różu, bardziej widoczny kolor brokatu nie dałby takiego delikatnego efektu :)

      Usuń
  15. Świetnie wyglądają na paznokciach, tak delikatnie ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie razem wyglądają, aczkolwiek mnie bardziej podobają się piaski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanyia, poczekaj, poczekaj, następnym razem piaskowy fiolet :DDD

      Usuń
  17. ślicznie się razem prezentują, ale cena jest dla mnie zabójcza;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Iw, pod warunkiem, że ktoś lubi takie delikatesy. Ja lubię od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba, patrzyłam na pozostałe warianty Opi i już nie wyglądały tak zachwycająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna, masz na myśli tę konkretną kolekcję? Też mi się wydaje, że tej dwójce trudno dorównać.

      Usuń
  20. Faktycznie ładnie razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie!
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ten brokacik jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. faktycznie duet idealny ! to jedyne lakiery, które podobają mi się z tej kolekcji, cudownie subtelne są <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basket, pozostałe niewiele wspólnego mają z klasyką, może dlatego.

      Usuń
  24. Gdyby lakiery OPI były chociaż troszkę tańsze to miałabym ich pełno ! :) Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. France, nie wątpię, jak chyba my wszystkie :DDD

      Usuń
  25. Coraz bardziej podoba mi się A butterfly moment :) Coś czuję, że będzie zakup na targach ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubie takie subtelne udziwnienie:) Ten zestaw bardzo mi sie podoba.Własnie zachwycam sie na swoich dłoniach Nubarem Polka Black :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiem tyle: nie lubię jasnych paznokci ale to połączenie mnie zachwyciło! Chyba zaraz sobie kliknę taki komplecik :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Coś ukradło mój komentarz!
    Zatem łan mor tajm: Połączenie idealne! Zdecydowanie lubię takie ;) A z racji tego, że wczoraj zaspałam to dzisiaj gratuluję Ci 701 posta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaniLewczyk, znalazłam w spamie :DDD Ale już nie publikuję, wywalę ;)))

      Dziękuję :*

      Usuń
    2. Hahahahah no pięknie :D Wywal, wywal;)
      Mam koleżankę u której wszystkie moje maile lądują w spamie, tak po prostu :D ale na blogspocie mi się to jeszcze nie trafiło.

      Usuń
    3. No to masz za sobą swój pierwszy raz :DDD

      Usuń
  29. o kurcze, oba są śliczne! :)
    a jak się połączą to dopiero miodzio :D
    a nie zawsze tak jest..czasem dziewczyna fajna, chłopak fajny, a w parze im idzie do..tyłka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne połączenie, a w dodatku kolor świetnie zgrywa się z Twoim odcieniem skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, rzeczywiście, zgodność kolorystyczna w przypadku tego typu odcieni to już połowa sukcesu :)))

      Usuń
  31. bardzo ładne połączenie;) subtelnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, nie sądziłam, że tak mi się spodoba tak jasny mani, dawno nie malowałam paznokci w ten sposób :)

      Usuń
  32. piękny duet nie ma co! delikatny i kobiecy! a Twoje pazury jak zwykle cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten lakier charakteryzuje się idealnym kryciem:) Takie jasne kolory zazwyczaj są niezwykle wymagające i trzeba nałożyć kolejne warstwy produktu.

    Uzyskałaś subtelny, kobiecy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta, też właśnie zwróciłam na to uwagę, dwie cienkie warstwy i sprawa załatwiona :)

      Usuń
  34. Idealne połączenie. Manicure prezentuje się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mooncat, myślę, że bardzo uniwersalny jest, mimo brokatu :)

      Usuń
  35. Super duecik :) Idealnie trafia w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten Butterfly wcale mnie nie ruszał, ale zaczynam go coraz bardziej pragnąć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karotka, jeszcze ze dwa, trzy razy gdzieś go zobaczysz i w końcu kupisz :DDD

      Usuń
  37. Cammie a mialas do czynienia z lakierami Inglota?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiek, owszem, dlaczego pytasz?

      BTW, inglot to firma z mojego miasta, trudno byłoby nie mieć z nią do czynienia ;)

      Usuń
    2. :-)
      Ja uwielbiam lakiery z Inglota :-) myślisz że mozna je porównać do O.P.I.?

      Usuń
    3. Szczerze? Nie za bardzo. O.P.I. mają treściwszą konsystencję, ingloty są raczej rzadkie, często rozlewają się po skórkach. Inglotowe pędzelki są bardzo cienkie, trzeba się nimi namachać, opikowe pozwalają pomalować pazokieć dwoma, trzema ruchami. Trwałość to często kwestia dobrego topu, więc się nie wypowiadam. Ale kolorystycznie marki mogą konkurować, jeśli chodzi o ilość opcji. Choć mam wrażenie, że w inglocie więcej klasyki, czystych kolorów, a w opi natomiast często nie spotykane nigdzie indziej "bajery". Ale oczywiście wszystko jest kwestią upodobań! Opi też nie każdemu pasują :)

      Usuń
  38. Śliczne połączenie, idealnie razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, nie mogłam ich nie połączyć, no nie mogłam :)))

      Usuń
  39. Połączenie piękne, kolory świetne, ale dużo większe wrażenie zrobiły na mnie w buteleczkach niż na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Veronique, ja się nie rozczarowałam w tym konkretnym przypadku, zwłaszcza brokat mi się podoba :)

      Usuń
  40. OPI w buteleczce wygląda wspaniale! Efekt na paznokciach mnie już niestety nie zadowala, zdecydowanie za słabe krycie brokatu i za mało drobinek, jak na tak drogi lakier. Ale wszystkie OPI tak mnie kuszą, że najchętniej kupiłabym je wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syllunia, bo to typowy topper, on nie da krycia, ma po prostu zdobić :)

      Usuń
  41. Para idealna :) Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zarówno razem jak i osobno prezentują się świetnie :) Jak dotąd zrobiły na mnie największe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżem, na mnie chyba też, choć piaskowe bordo jest mocną konkurencją.

      Usuń