beauty & lifestyle blog

sobota, 18 kwietnia 2015

Na szybko, czyli zestaw Rimmel Lasting Finish dla Was!


Witajcie. Dawno nie miałam dla Was żadnego prezentu, prawda? Wiem, zaniedbałam Was trochę pod tym względem. Co powiecie zatem na szybkie rozdanie? Na jedną z Was czeka zestaw kosmetyków Rimmel - baza pod makijaż Lasting Finish Primer oraz podkład Lasting Finish Nude w odcieniu 200 Soft Beige. To jak, zaczynamy? Wystarczy się zgłosić!




Wszystkich chętnych proszę o wypełnienie formularza. Na zgłoszenia czekam do jutra do północy, w poniedziałek dam Wam znać (tutaj, w tym poście), kto otrzyma prezent. No to do dzieła!





Mam nadzieję, że prezent Wam się podoba i chętnie weźmiecie udział w rozdaniu. Serdecznie zapraszam! 

Do poniedziałku,
Cammie.


Edit:

Prezent otrzymuje Silverlinings!


36 komentarzy :

  1. wysłałam, zobaczę czy mi się troszkę poszczęści ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłane.
    Ostatnio w ogóle rzadziej pojawiają się posty, albo mi się wydaje... Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie w porządku. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alessa, nie wydaje ci się ... U mnie wszystko dobrze, dziękuję za troskę :* Po prostu potrzebuję oddechu.

      Usuń
    2. Rozumiem. Życzę dużo spokoju i pogody ducha. :)

      Usuń
  3. Ostatnio sie zastanawiam nad tym podkladem, duzo osob go chwali, jestem go strasznie ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, może będziesz miała okazję się przekonać, ile w tych pochwałach prawdy :) Powodzenia!

      Usuń
  4. U nas tego podkladu nie ma, jestem jego bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajka, generalnie zbiera bardzo pochlebne opinie, któraś z was sprawdzi to, nomen omen, na własnej skórze :)

      Usuń
  5. I tak nie wygram.Nigdy nic nie wygrałam.Ale spróbować mogę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia, kto nie gra, ten na pewno nie wygrywa! Fajnie, że jednak próbujesz szczęścia.

      Usuń
  6. No zobaczymy czy tym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleksandra, już w poniedziałek będzie wiadomo :)

      Usuń
  7. Powodzenia dziewczyny :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. To się nazywa rozpieszczanie :)
    Zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia wszystkim ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No dobra wysłałam, w sumie nie wiem dlaczego, bo szczęścia w grach nie mam. Ale coś za coś - kto ma szczęście w miłości ten niecka szczęścia w grze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kate, a może będzie akurat wyjątkiem potwierdzającym regułę? Trochę wiary :)))

      Usuń
  11. zgłoszę się, może akurat?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A próbował ktoś wcześniej tych kosmetyków? jak się sprawdzają? szukam dobrej bazy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawią mnie bardzo te kosmetyki ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darin, mam nadzieję, że się zgłosiłaś? Może będziesz miała okazję wypróbować :)

      Usuń
  14. Odcień 200 na pewno będzie dla mnie za ciemny, więc ani się nie zgłaszam. Ale życzę wszystkim powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna, dla mnie właśnie też byłby za ciemny, mam nadzieję, że ktoś, kto go dostanie, będzie cieszyć się dobrze dobranym odcieniem.

      Usuń
  15. Powodzenia - dla mnie ten podkład jest za ciemny.

    OdpowiedzUsuń