beauty & lifestyle blog

sobota, 4 kwietnia 2015

Wielkanoc łakomczucha, czyli najserdeczniejsze życzenia!


No i nadeszły, święta! Korzystając z chwili wolnej od świątecznej krzątaniny, składam Wam najserdeczniejsze wielkanocne życzenia, wszystkiego dobrego!




Jak spędza się Wielkanoc w Waszych domach? Co dobrego pojawi się na Waszych stołach? Na pewno przygotowałyście coś specjalnego, pochwalcie się! Ja pękam z dumy, podziwiając mój drugi w życiu mazurek, z masą kajmakową, orzechami, migdałami i suszoną gruszką. Muszę nieskromnie przyznać, że wyjątkowo udała mi się też sałatka z chrzanowym sosem. Biała kiełbasa zapieka się właśnie w piwie i liczę na to, że również nie będzie miała sobie równych. I tak sobie myślę, że do tradycyjnych świątecznych życzeń powinnam dodać jeszcze jedno, godne łakomczucha - smacznego!

Buziaki,
do zobaczenia po świętach,
Cammie.


19 komentarzy :

  1. Wesołych Świąt, Cammie! :-)

    My w tym roku nie wyjeżdżamy na święta do rodzin, tylko odpoczywamy w domu. Niemniej jednak ogarnęła mnie nostalgia za wielkanocnymi przysmakami i dziś upiekłam drożdżowe baby z rodzynkami, zrobiłam tradycyjną w mojej rodzinie sałatkę i buraczki z chrzanem. :-)

    Gratuluję mazurka. Nigdy nie piekłam. Zawsze piekł ktoś inny - a teraz - sąsiadka (miła emerytka) spontanicznie nam upiekła cudnie ozdobiony mazurek, ja jej za to upiekłam dziś babkę. ;-)

    Z niecierpliwością czekałam na święta, żeby się w końcu wyspać ;-) i żebyśmy spędzili dużo czasu razem. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Una, dziękuję :*
      W takim razie oprócz "smacznego" życzę ci także snu (jak ja cię rozumiem!) i czasu dla bliskich (rozumiem aż za dobrze ...).

      Masz świetną sąsiadkę, fantastyczna świąteczna wymiana :)

      Drożdżowe baby z rodzynkami poznałam dopiero, kiedy weszłam do rodziny męża, w moich stronach się ich nie przygotowuje. Bo domyślam się, że ten sam wypiek mamy na myśli, niezbyt słodki i podawany jako pieczywo?

      Usuń
  2. Cammie, cudownych Świąt Ci życzę, pełnych radości :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych i smacznych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych i pysznych Świąt. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych, spokojnych i radosnych Świąt :)

    Ja przygotowałam chrzan z jajkiem, sałatkę warzywną, jajka w majonezie z koperkiem i upiekłam zebrę oraz czekoladowy keks z bananami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cammie! rzutem na taśmę Najserdeczniejsze życzenia świąteczne :*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Great :) Happy Easter, kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiełbasy zapiekanej w piwie jeszcze nie jadłam. U nas podaje się ją tradycyjnie, z ćwikłą. Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim za życzenia! Mam nadzieję, że miałyście piękne święta :)))

    OdpowiedzUsuń