beauty & lifestyle blog

wtorek, 14 lipca 2015

Lepiej późno niż wcale, czyli zaproszenie na Instagram i pytanie za sto punktów


Dzisiejszy krótki post to tak naprawdę zaproszenie. Ponieważ stało się! Pojawiłam się na Instagramie. Dlaczego tak późno? Sama nie wiem. Ale przecież lepiej późno niż wcale, prawda?




Nareszcie wiem, gdzie się podziewacie, kiedy Was nie ma :DDD Bo odnoszę wrażenie, że na Instagramie przesiadują wszyscy. Teraz w końcu także i ja :))) Jeśli macie ochotę poznać mnie trochę bliżej, gorąco zachęcam Was do śledzenia profilu @notopieknie ---> KLIK. Czekam tam na Was! Koniecznie się odezwijcie, łatwiej będzie mi Was znaleźć. 

Pytanie za sto punktów, macie jakąś teorię wyjaśniającą, dlaczego ten Instagram tak wciąga? :DDD

Buziaki,
Cammie.



31 komentarzy :

  1. Oczywiście, że już obserwuję:). Zapraszam też do siebie:). https://instagram.com/spinkiiszpilki/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam swoją małą teoryjkę - często jestem w rozjazdach, a na telefonie nie lubię/nie chcę/nie umiem ogarniać bloga i facebooka. Jest mi jakoś niewygodnie i zawsze naklikam w coś, w co nie trzeba. A instagram jest idealny do ogarnięcia na telefonie. Więc mam zdecydowanie więcej czasu na instagram niż na inne media społ. Ot, i cała moja tajemnica :D Ale co innych tam trzyma, to nie wiem. Wiem tylko, że ja się wciągnęłam na dobre :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balbina, coś w tym jest, że instagram jest najmniej chyba wymagający. Zawsze pod ręką, łatwy w obsłudze, intuicyjny. No i oczy można nacieszyć :)))

      Usuń
  3. No właśnie. Też zadaję sobie to pytanie. Długo się przed nim broniłam, a od roku nie ma dnia żebym czegoś nie wrzuciła :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chabrowa, mnie też wzięło, szybko się wciągnęłam :)

      Usuń
  4. Obserwuje jako lukrecja_borgia :) fajnie, że też już jesteś :) długo się bronilam przed instagramem, a teraz? Facebooka sprawdzam raz w tygodniu a insta 1938474774 razy dziennie ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyna, czuję, że w moim przypadku będzie to samo :D

      Usuń
  5. Kut ;)
    AJ a mnie kompletnie nie kusi do Instagrama ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia! już śledzę :) ja nie rozumiałam fenomenu IG, dopóki sama w niego nie "wpadłam" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważaj bo ściąga dużo neta :(
    A wciąga, bo prosty - robisz zdjęcie, cyk i jest!

    Tylko nie wkręć się w snapchata - ściąga jeszcze więcej neta i jeszcze bardziej wciąga, bo jak się wrzuci głupie zdjęcie to zaraz znika :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaniLewczyk, snapchata próbowałam, to nie dla mnie.

      Usuń
  8. Kolejnym krokiem jest Snapchat i snapy z zakupów! :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Simply-beauty, za snapchata dziękuję, pobawiłam się chwilę i zrezygnowałam :)))

      Usuń
  9. obserwuję i zapraszam do mnie https://instagram.com/makeuplandpl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bez Insta to teraz jak bez ręki :D :D :D Znajdziesz mnie po nicku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merczens, rzeczywiście, teraz widzę, ile mnie omijało :DDD

      Usuń
  11. Nie potrafię tego wyjaśnić, ale wciąga strasznie :D Obserwuję oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję :) Oj wciąga, wciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lecę zaobserwować! Wciąga piekielnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mixoflife, niezły pożeracz czasu :) Ale to czas przyjemnie spędzony :)))

      Usuń
  14. Też właśnie założyłam Instagram i się go uczę! :-) Już idę zajrzeć do Ciebie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszę, że możemy zaglądać do Ciebie i tam. Obserwuję rzecz jasna od chwili, gdy się pochwaliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie odwiedzalam bloga a tu taka niespodzianka...juz Cie zaobserowalam na insta, jestem tez jako neomedia_de
    Super,ze tam nareszcie jestes...czekalam na to :*****

    OdpowiedzUsuń