beauty & lifestyle blog

wtorek, 27 grudnia 2011

Dobrana para :)))

Święta już za nami, ale świąteczny nastrój można jeszcze na chwilę zatrzymać. W końcu ciągle jeszcze snuje się po domu zapach świątecznego piernika, ciągle miękko świecą świąteczne choinkowe lampki, nie ucichły też jeszcze echa świątecznych piosenek. A na moich paznokciach ciągle jeszcze błyszcząca, świąteczna czerwień :))) Co tak błyszczy? Jasnoczerwone minidrobinki brokatu zatopione w ciemnoczerwonej, kremowej bazie, czyli Catrice nr 550 Marilyn & Me.









Mnie ten kolor kojarzy się świątecznie, a Wam? Myślę jednak, że świetnie sprawdzi się też w nadchodzącym karnawale. Drobinki, choć słabo widoczne na zdjęciach, w rzeczywistości pięknie ożywiają manicure.

1. Dostępność - 1 (drogerie Natura).
2. Cena - 1 (przystępna, około 10 złotych).
3. Kolor - 1 (bardzo ciekawy, głównie dzięki kompozycji dwóch odcieni czerwieni).
4. Aplikacja - 1 (bezproblemowa).
5. Pędzelek - 1 (typowy dla Catrice, szeroki i poręczny).
6. Krycie - 1 (standardowe, konieczne 2 warstwy).
7. Wysychanie - 1 (bez zastrzeżeń).
8. Współpraca z innymi preparatami (tu: rewelacyjny Nail Tek Hydration Therapy Moisture Balancing Topcoat, który zdecydowanie zasługuje na osobną recenzję) - 1 (niekłopotliwa, bez rozmazywania, smug i bąbelków powietrza).
9. Trwałość - 1 (rewelacyjna, 5-6 dni).
10. Zmywanie - 1 (łatwe, mimo drobinek).

Moja ocena: 10/10.


Świetny lakier! Okazuje się, że Marilyn & Me to bardzo dobrana para :)))

40 komentarzy :

  1. Mam ten lakier i jest to chyba najpiękniejszy odcień czerwieni jaki kiedykolwiek miałam. Pieknie wygląda na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny odcień z Sally Hansen

    OdpowiedzUsuń
  3. Katalina, zgadzam się, wyjątkowy odcień :)

    Yasminello, jeśli chodzi o SH, to w ogóle nie mam doświadczenia. To znaczy gdzieś tam kiedyś sto lat temu kupiłam jakiś lakier, ale okazał się tak beznadziejny, że nigdy więcej po żaden nie sięgnęłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się bardzo podobny do Ruby Pumps China Glaze. A wspomniany jest najpiękniejszym czerwonym lakierem jaki używałam, więc i obok tego pewnie przy najbliższej okazji nie przejdę obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcień jest świetny, jeszcze takiego nie mam więc chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magda, z pewnością nie przejdziesz obojętnie :) Ja w sumie też nie planowałam tego zakupu :ppp

    Axolen, koniecznie, ta czerwień jest przepiękna :) Żywa, a jednak na tyle neutralna, żeby pasować każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek jest niesamowity:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wowww :) śliczny jest !:) Dodalam sie do obs , liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor faktycznie świąteczny lubię takie odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek po prostu bossski!jutro po niego idę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. marka Catrice ma w swojej ofercie same oryginalne kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja ukochana czerwień na pazurkach to Malaga Wine OPI. Catrice ma piękne kolory ale jakośc rozczarowuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabrakło jedynki przy cenie :) Faktycznie kolor ładny, choć na moich dłoniach czerwienie nie wyglądają najlepiej :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kobiecewariacje, :)

    Polka, witaj :)

    Zoila, Lidzia, Paulus, nie mogłam mu się oprzeć :)

    Lyna, ja też! Gdyby tylko dobrze było mi w zieleni, skusiłabym się jeszcze na jakiś choinkowy odcień :)))

    Sauria, rzeczywiście :)

    Makeupkama, udanych zakupów :)

    Yes, muszę właśnie bliżej im się przyjrzeć :)

    Obsession, ja też polubiłam się z nim od pierwszej chwili :)

    Krzykla, ja do jakości nie mam zastrzeżeń, przynajmniej w przypadku tego odcienia :)

    Kleopatre, siostro :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kotwilka, faktycznie, dzięki, Sokole Oko! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. mam coś bardzo podobnego z OPI więc tylko to mnie powstrzymuje by nie lecieć do szafy Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzialam go ,ale że czekam na Chine Glaze Ruby to se dałam spokój bo wydaje mi się , że byłyby bardzo do siebie podobne .
    Jednak lakier sam w sobie sliczny !

    OdpowiedzUsuń
  18. im dłużej patrzę tym bardziej chcę mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor cudny :) przepiękna ta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejny raz natykam się na niego buszując po blogach i chyba w końcu się skuszę, bo wygląda bosko! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. O jak to dobrze, że nie wybieram się w najbliższym czasie do miasteczka :DDD Chyba nie oparłabym się pokusie. A czerwieni mam kilka... Chociaż. (ot, kobieta ;D)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszyscy tak go wychwalają, że chyba sama się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakupoholiczko, widzę, że ćwiczysz silną wolę ;)))

    Mami, wiele z was pisze o tym Ruby, a jak w ogóle nie kojarzę ...

    Bella, cóż, mogę tylko się zgodzić :)))

    Dontwastethetimeee, zakupy to już tylko kwestia czasu, co? :)))

    Jedwabna, jestem pod ciągłym jej urokiem :)

    Estella, na blogach go jakoś nie widziałam, po prostu wpadł mi w ręce i już nie byłam w stanie odłożyć go na półkę :)))

    Gustawa, oj tam, oj tam, ja też mam wiele czerwieni i to jakoś mnie nie powstrzymuje przed kolejnymi zakupami :DDD

    France, skuś się, pewnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Również mam ten lakier i właśnie pięknie się iskrzy na moich paznokciach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. właśnie chciałam napisać,że mam podobny-Ruby pumps,ale powiedziałabym,że nawet ładniejszy ,a tu widzę już parę fanek tego lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ogólnie przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pure, :)

    Tajemnicza, ja znowu po niego sięgnęłam :)

    Pilar, muszę koniecznie obejrzeć wasze typy, czerwieni nigdy za wiele :)

    Kosmetyko-zakupoholiczko, Adrianno :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam bliźniaczy kolor z Hean z serii duochrome, za całe 5 zeta ;) może jest odrobinę jaśniejszy, obadaj: http://3.bp.blogspot.com/-zo7eghj_Org/TpgJmPi9UEI/AAAAAAAAADg/egcp43X2PBQ/s1600/lakiery-duochrome2.jpg

    OdpowiedzUsuń
  29. mam go :) ładny choć nie dorasta Ruby Pumps China Glaze do pięt :)

    OdpowiedzUsuń
  30. FF, dzięki za namiary :*

    Aga, co wy tak wszystkie zgodnym chórem o ruby? :DDD

    OdpowiedzUsuń