beauty & lifestyle blog

środa, 11 stycznia 2012

Być kobietą :)))

Kanony piękna się zmieniają, ale dążenie do perfekcji w kobiecą naturę wpisane jest chyba na stałe. Lubimy się podobać, sobie i innym, nieustannie i z różnym skutkiem starając się doścignąć ideał.

Do rozmyślań na ten temat sprowokował mnie TAG "Perfect woman". Wyróżniona zostałam przez Sabbath [KLIK], której z tego miejsca serdecznie dziękuję :*






Zasady:
Wybierz idealne, Twoim zdaniem, kobiety w 3 kategoriach:
- perfekcyjna w swoim zawodzie;
- ideał urody;
- perfekcyjny styl, elegancja.
Jeśli chcesz, dodaj zdjęcia i uzasadnij swój wybór.
Umieść na swoim blogu obrazek z tagiem Perfect Women.
Podaj informację, kto Cię otagował.
Przekaż zabawę kilku innym bloggerkom.


Kobieta idealna, kim ona jest? W tym miejscu miałam opisać sylwetkę kobiety, którą podziwiam za śmiałość głoszenia poglądów i konsekwencję we wszystkim, co robi. Miałam wskazać ślicznotki, których uroda robi na mnie szczególne wrażenie. Miałam w końcu zdradzić, kto zachwyca mnie swoim niepowtarzalnym i ponadczasowym stylem. Ale nie opiszę, nie wskażę i nie zdradzę. Zrobię coś innego. Poproszę, byś spojrzała w lustro. Widzisz? To jest ideał, Ty!



(Norman Rockwell)



Cudownie, że mamy wartościowe inspiracje, ale jakże często zapominamy, że same możemy być inspirujące! Gonimy za umowną atrakcyjnością, skupiając się zwykle na powierzchowności. A przecież każda z nas jest jedyna w swoim rodzaju, niepowtarzalna i piękna w swojej oryginalności. Nie zapominajmy o tym! Choć oczywiście nie chodzi o to, by trwać nad sobą w bezkrytycznym zachwycie. Raczej o to, by dostrzec swoje zalety i mocne strony, niekoniecznie związane z urodą. Przecież realizujemy się na różnych polach, mamy plany i aspiracje, poświęcamy się swoim pasjom. I jesteśmy w tym perfekcyjne :)))


25 komentarzy :

  1. pięknie powiedziane (napisane)! podpisuje się pod tym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisane. Może najwyższa pora w to uwierzyć, choć troszeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. heh....świetny wpis, świena interpretacja mi brakuje takie pewności siebie czasami i Ty mi własnie przypomniałas o tym dzięki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Face of the sun, dziękuję :* Czasami najtrudniej ubrać w słowa najprostsze rzeczy :)

    Zoila, dziękuję :* Sądzę, że wiele kobiet myśli tak jak ja :)

    Maqda, tego ci życzę :)

    Monica, ależ proszę :) Każdej z nas przydaje się czasem taki impuls :)

    MadAsHatter, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy bym nie pomyślała, że mój tag doczeka się TAKIEGO posta. Dziękuję Ci. Tylko mój mąż tak odpowiada jak rzecz idzie o idealnej kobiecie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Lustereczko, powiedz przecie... ;) Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Tak, Ty! Przestań być z siebie niezadowolona! Jesteś idealna! Przestań marzyć o tym by wyglądać jak ktoś inny lub chcieć by lubiano Cię jako kogoś innego (...) Przestań nienawidzić swojego ciała, swojej twarzy, osobowości, kochaj je - bez tych szczegółów nie byłabyś sobą (...) Kocham swoje niedoskonałości, one tworzą mnie, a ja jestem całkiem za... fajna."

    taki demot był jakiś czas temu na demotywatory.pl myślę że idealnie nadaje się do tego posta
    magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowo. Brawo!
    Chyba najbardziej oryginalna odpowiedź na taga, z jaką się spotkałam.

    Ale... Brońcie nas bogowie przed byciem perfect. ;)
    Perfekcja jest zachwycająca, kiedy patrzę na nią z dystansu. Najlepiej sporego. I koniecznie kiedy nie mam pełnego oglądu sytuacji.
    Ideały oglądane z bliska są nieznośne. A przekonanie o własnej perfekcji trąci zaburzeniami psychicznymi. ;)))
    Dlatego zgodzę się z entuzjazmem z tym, co napisałaś, ale z zastrzeżeniem, że patrzymy na problem ogólnie, a nie w temacie taga. I tak rozumiem ten tekst. I w tym kontekście brawo raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo pieknie to powiedzialas!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny pomysl dziekuje za usmiech i podniesienie na duch ;-)u

    OdpowiedzUsuń
  11. Cammie pięknie to napisałaś :)) lustro przyjacielem kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Krzykla, chciałam po prostu skłonić dziewczyny do rozmyślań na ten temat. Sama wiem najlepiej, że najczęściej to my same jesteśmy dla siebie najostrzejszymi krytykami. Niepotrzebnie :)))

    FF, :)

    Magda, rzeczywiście, pasuje doskonale :)

    Sabb, chciałam tylko zwrócić uwagę na problem. Tak ciężko nam, kobietom, dać sobie prawo do samoakceptacji ... Nie trzeba, a nawet nie należy moich słów o perfekcji traktować dosłownie, podkreślałam po prostu, że warto uwierzyć w siebie i we własny potencjał. Powinnyśmy doceniać same siebie we własnych oczach, a nie bezustannie coś sobie zarzucać :)

    Ilovemakeup, cała prawda o nas, kobietach! :)

    Lyna, chciałabym umieć za każdym razem wywoływać takie reakcje. To ja dziękuję, że to napisałaś :)

    Renia, najważniejsze, żebyśmy same dla siebie były przyjaciółkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemnie się to czytało :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sandra, dziękuję :)

    Bella, o to chodziło :)))

    Sauria, i słusznie, każda z nas powinna tak robić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż zaczęłam się lubić bardziej i prawie zaakceptowałam to, że nie zaliczyłam Biofizyki w pierwszym terminie i nadal męczę się nad drugim. Prawie ;) Dziękuję podniosłaś mnie na duchu.

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie to nie! Nie podniosłaś... Teraz po 12 godzinach muszę stwierdzić, że ten post stał się początkiem Mojej wiary w siebie :)

    Zaczynam OBSERWOWAĆ Twojego bloga.

    Może to wszystko brzmi tak podniośle, ale jest szczerą prawdą. Dziękuje jeszcze bardziej niż wcześniej, że zaistniałaś w moim życiu w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noncaries, witaj :) Cieszę się, że udało mi się tym krótkim, ale od serca pisanym tekstem, trochę wpłynąć na twoje samopoczucie. Życzę wszystkiego dobrego!

      Usuń
  17. :) byłam bardzo miło zaskoczona, gdy przeczytałam ten post. Spodziewałam się kolejnego posta ze zdjęciami sławnych osobistości, a tu niespodzianka. Dajesz powód do refleksji, świetnie to napisałaś i aż ciepło się na sercu zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń