beauty & lifestyle blog

czwartek, 26 stycznia 2012

Pozwólcie, że przedstawię :)))

Wczoraj pokazałam Wam, co nowego w mojej kolorówce, dziś pora na nowości w pielęgnacji. Moje drogie, pozwólcie, że przedstawię moje ostatnie kosmetyczne odkrycie, markę Phenome [KLIK]! Dziękuję z tego miejsca Magazynowi Drogeria [KLIK], dzięki któremu się z nią zetknęłam.

Muszę przyznać, że Phenome to dla mnie prawdziwa rewolucja, jestem zachwycona jakością produktów, które miałam okazję poznać - miętowego mydła Fresh Mint, rozświetlającego kremu pod oczy Happy Eye Area Lightener oraz różanej maski Blossom Therapeutic Mask.






Już niebawem napiszę Wam o tych cudownościach coś więcej, dziś jedynie chciałabym przybliżyć Wam filozofię marki, która zrobiła na mnie ogromne wrażenie.



Natura jest dla nas inspiracją. Nasze produkty pielęgnacyjne zawierają prawie wyłącznie naturalne i organiczne substancje aktywne o zadziwiającej skuteczności, połączone z życidajnymi wodami roślinnymi. Nie używamy syntetycznych substancji powsze­chnie stosowanych w przemyśle kosmety­cznym, które szkodzą naszej planecie, a w świetle najnowszych badań okazują się być szkodliwe również dla człowieka.

Dla Phenomé, wiara w Naturę nie oznacza powrotu do tradycyjnych, prostych metod wytwarzania kosmetyków. Korzystamy z najnowszej wiedzy naukowej dotyczącej potrzeb skóry, innowacyjnych i czystych technologii pozyskiwania ekstraktów roślin­nych i najnowocześniejszych metod produkcji, spełniających standardy farmaceutyczne.

A przede wszystkim, Naturę traktujemy jak najlepszego przyjaciela. Czerpiąc z niej, nie chcemy wyrządzać jej krzywdy - ani jej, ani nikomu, kto przyczynia się do powstania naszych produktów. Dlatego stosowane przez nas, odnawialne surowce roślinne, pochodzą w większości z ekologicznych upraw, a spo­łeczno­ści, które te uprawy prowadzą, otrzymują godziwe wynagrodzenie. Jednocze­śnie dokładamy wszelkich starań, żeby nasze procesy produkcji, dystrybucji i sprzedaży nie naruszały równowagi środowiska naturalnego. Są to dla nas sprawy kluczowe. Tak ważne, że stały się naszą misją.

Phenomé to także pewien sposób na codzienność. Ciągłe poszukiwanie chwil, które warto zapamiętać. Poszukiwanie równowagi, dobrego samopoczucia i harmonijnego rozwoju. Te wartości kierowały nami przy tworzeniu marki Phenomé oraz naszych sklepów.



Brzmi wspaniale, prawda? Deklaracje Phenome pełne są zapewnień o czerpaniu z natury w duchu ekologii i dbałości o środowisko. Do mnie ta ideologia przemawia, a do Was? :)))

34 komentarze :

  1. Zawsze jakoś boję się wejść do ich sklepu :) Filozofia is kład kosmetyków bardzo do mnie przemawia. Co do skuteczności, to chyba jeszcze nie natknęłam się na negatywną recenzję. Pozostaje życzyć marce sukcesów w podbijaniu rynków zagranicznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy w sklepie nie byłam, pewnie też byłabym onieśmielona :DDD W

      Usuń
  2. Ciekawa jestem cuda pod oczy... Szkoda, że te produkty są takie drogie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila, szczerze mówiąc nie miałam wcześniej świadomości, jaka to półka cenowa.

      Usuń
    2. Niestety cena jest wysoka, ale najwyższa jakość kosmetyków zapewniona!!! Bardzo lubię ich produkty.

      Usuń
    3. Cosmetologist, witaj :))) Zaglądaj częściej, zapraszam :)))

      Usuń
  3. Do mnie przemawia wszystko... poza ceną ;) Za jakość się płaci, to jasne. Niemniej jednak narazie nie stać mnie na taki luksus. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, cóż, ceny rzeczywiście konkretne ...

      Usuń
    2. Dziewczyny ale często są promocję, ja przyznam się szczerze że Phenome kupuję zawsze w cenie 50-70%, teraz właśnie jest tak w sklepach. Ciekawi mnie ta maska bo jest za 50% :D

      Usuń
  4. Zgadzam się z Viollet, ceny mają nieco zaporowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jak ktoś z firmy zobaczy nasze zbiorowe jęczenie na ceny to się nad nami zlitują i je obniżą? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosodrzewino, taaa, na pewno :DDD Ale pojęczeć nie zaszkodzi :DDD

      Usuń
  6. Hmm wygórowane obietnice i ciekawe czy producent za taką cenę słowa dotrzyma ;) . Testuj i czekamy na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylelikeyou, póki co jestem bardzo zadowolona, myślę, że recenzję będą wyjątkowo pochlebne :)

      Usuń
  7. ciekawa jestem tych kosmetyków :) testuj Cammie, testuj! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, ja już niedługo recenzję będę zamieszczać! Testy trwają w najlepsze już od kilku tygodni :)

      Usuń
    2. Cammie to kupować tą maskę czy nie :D ? Doradź już teraz :)

      Usuń
    3. Dezemka, kupować! Zwłaszcza jeśli masz cerę podrażnioną, nawet nie tyle suchą, co skłonną do odwodnienia, a pragniesz dla niej ukojenia i wygładzenia :)))

      Usuń
  8. Mam nadzieję , że to co piszą to prawda :) Oczywiście Ty to przetestujesz :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CZzarnuszek, nie mam póki co podstaw, żeby twierdzić, że jest inaczej :)

      Usuń
  9. wow :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goskaaa, nie wiem co prawda, czego gratulujesz, ale dziękuję :)))

      Usuń
  10. Jestem ciekawa kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, już teraz mogę ci napisać, że jest świetny :)

      Usuń
  11. robią bardzo dobre wrażenie i mają ku temu podstawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveleo, też mam wrażenie, że obietnice nie są składane na wyrost :)

      Usuń
  12. jak najbardziej, kocham naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hurija, super, to pewnie zainteresują cię recenzje, zapraszam już teraz :)

      Usuń
  13. A dziś właśnie robiłam tam zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fascynuje mnie ta marka :) Od jakiegoś czasu mam wielką ochote na ich kosmetyki :) szkoda, ze nie mają sklepu w Krk, żeby pójść powąchac i pomacać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko, w moim mieście ta marka też nie jest dostępna, nad czym ubolewam, bo z tego, co wiem, w sklepach zdarzają się bardzo atrakcyjne zniżki :)

      Usuń