beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Rzut oka :)))

Pamiętacie moją recenzję produktów Wella z serii Pro Series [KLIK]? Już niebawem będę mogła przedstawić Wam opinię na temat absolutnych nowości, które ją uzupełniły, czyli szamponu, odżywki i maski do włosów z nawilżającej i wygładzającej linii Moisture!






Co więcej, zapowiadam też na serię wpisów na temat lakierów i pianek do włosów Wellaflex!






Dziś tylko szybki rzut oka na te wszystkie wspaniałości, na pełne recenzje musicie jeszcze trochę zaczekać. Cierpliwości!

22 komentarze :

  1. uła ile produktów. :) czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na opinie o wygładzającej linii Moisture

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm jestem ciekawa czy nie będą obciążać włosów ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego, co pamiętam, to czeka nas również jakieś rozdanko z produktami Wella? :) Ja jestem ciekawa opinii lakierów do włosów, bo dość często stosuję do lekkiego tapirownia. :)
    Obecnie mam niejaki od Nivea, choć muszę przyznać, że bardzo często gościły u mnie różne rodzaje lakierów Wella.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madeleine, rozdanie? Nic o tym nie wiem! Ale niewykluczone :)))

      Usuń
  5. lubie lakiery wella super paczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monica, u mnie też zawsze się sprawdzały, także jestem dobrej myśli co do testów :)

      Usuń
  6. kupiłam dzisiaj tą maseczkę, też będę testować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niecierpliwie czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przetestowałam pianke z tej serii- hydron style, super nawilza, nie skleja, rewelacja do włosów kręconych . polecam

    OdpowiedzUsuń