beauty & lifestyle blog

środa, 6 czerwca 2012

Dziękuję :)))

Dziewczyny! Dziękuję Wam za wszystkie życzenia i słowa otuchy, jakie zostawiłyście pod ostatnim postem. Miło wiedzieć, że otaczało mnie tyle Waszej pozytywnej energii! A ta naprawdę bardzo była mi potrzebna. Sprawy na tyle się skomplikowały, że moja córka przyszła na świat kilka tygodni wcześniej, niż to było w planach. W każdym razie wszystko dobrze się skończyło, obie jesteśmy już w domu, a ja powoli odzyskuję formę. Z każdym dniem coraz bardziej zakochana w mojej pięknej Zuzance :)))






Jeszcze raz Wam dziękuję i zapraszam do lektury No to pięknie! Wracam do Was na dobre. I szykuję mnóstwo niespodzianek!

Całuję, Cammie.

293 komentarze :

  1. GRATULACJE I WITAMY MALUTKĄ NA ŚWIECIE!! :* :*
    Trzymajcie się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuzanna? Dawno nie słyszałam tego imienia - same Dżesiki, Wiktorie, Oliwie i Julie biegają.
    Dobrze, że wszystko dobrze się skończyło, gratuluję córeczki. Oby rosła zdrowa i silna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:) Życzę zdrówka:) Uściski dla Ciebie i córuni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przegapiłam.. ale składam serdeczne gratulacje szczęśliwej Mamusi i małej Zuzi (ah, jak ja lubię to imię ) :-)
    Dużo zdrówka, radości i ciepła całej rodzince życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. OJEJ :))))))))))))) moje pierwsze słowa i banan na buzi :D
    Witaj Zuziu na świecie, witaj wśród nas :)
    :***
    szybkiego powrotu do formy Cammie :* ściskam mocno !!!
    GRATULACJE !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrówka dla Was! Niech na Zuzka rośnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję!!!!!! wspaniała wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cammie, gratuluję Ci z całego serca! Czekają Cię najwspanialsze chwile w życiu:**

    OdpowiedzUsuń
  9. No to witam Zuzię na świecie :) Gratuluję młodym rodzicom i życzę dużo wytrwałości. A malutka niech rośnie zdrowa i śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babski, rodzice już nie tacy młodzi ;), choć z pewnością niedoświadczeni :) Dziękujemy!

      Usuń
  10. Moje gratulacje! wszystkiego dobrego Tobie i Twojej córeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekałam na tę notkę :)) Serce rośnie! Całusy dla Was obu :***

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję i witamy na świecie :))) pochwalisz się zdjęciami niuniu ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziorex, sama nie wiem, muszę to jeszcze przemyśleć :)

      Usuń
    2. :) w takim razie będę cierpliwie czekać :), cieszę się Twoim szczęściem, sama chciałabym już mieć kruszynkę w domu, ale cały czas muszę przekonywać męża, że to już ten czas.

      Usuń
    3. W takim razie życzę ci rychłej realizacji planów! :)))

      Usuń
  13. Gratuluje małej kruszynki :)) Dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walking, żebyś wiedziała, że jest malutka. Dziękujemy :*

      Usuń
  14. Gratulacje i niech maleńka rośnie dzielna, zdrowa i piękna :). Witaj z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś w Światowy Dzień Pocałunku dużo buziaków dla Was :D i oczywiście dużo zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmea, nawet nie wiedziałam :) w takim razie buziaki!

      Usuń
  16. gratulacje! widzę piękne długie włoski i pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaaa gratuluję!! Słodkie zdjęcie - duża rączka trzyma mała rączkę :) Ważne, że wszystko jest już OK, niech Zuza szybko i zdrowo rośnie na pociechę dumnym rodzicom :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no, nareszcie! cieszę się niezmiernie - witamy na świecie małego bobo :) dużo zdrowia & uśmiechu dla Was, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diggerowa, musiałam zrobić sobie konkretną przerwę, a mała na świecie już prawie dwa tygodnie. Szybko się wszystko potoczyło, zupełnie niespodziewanie.

      Usuń
    2. przeca nikt Ci o to wyrzutów nie będzie robić, dziecko & mama są najważniejsze!! a życie już takie zazwyczaj jest...plany idą w piździec, a wszystko się toczy niespodziewanie. ja się cieszę, że jesteś & mam nadzieję, że teraz już wszystko będzie iść swoim normalnym torem :)

      Usuń
    3. btw. Zuzia to pięknie imię !

      Usuń
    4. Bardzo bym chciała, potrzebuję odrobiny "normalności", bez szpitalnego rezimu :)

      Usuń
  19. o jej Cammie !
    choć widać tylko malusią łapulke i ciuct głoweczki ja wiem , ze jest cudna !!!
    Gratulacje ogromne dla szczęsliwej rodzinki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, oczywiście, że jest cudna, no ale ja nie jestem obiektywna :DDD

      Usuń
  20. Cammie spowodowałaś, że się uśmiechnęłam :) Witaj :* buziaczki dla Ciebie i Zuzanki :***

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Zuzanki i trzymam kciuki, żeby od tej pory wszystko układało się tak jakbyś sobie tego życzyła:)
    Pozdrowienia i buziaki dla całej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sexi, dzięki, mam nadzieję, że tak będzie :*

      Usuń
  22. gratuleje!
    duzo zdrowka dla Zuzanki:)
    ale ten czas zlecial, wydawalo mi sie ze dopiero co oznajmilas o ciazy, a juz masz corcie przy sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goldika, cóż, urodziła się sześć tygodni za wcześnie ... Najważniejsze że jest zdrowa :)

      Usuń
    2. to faktycznie wcześnie, ale najważniejsze tak jak piszesz -że, zdrowa :)

      sama miałam nieciekawą ciążę, odetchnęłam nie po porodzie ale dopiero jak mi przebadali synka 2dni później. i też był zdrowy :)
      teraz ma ponad 6mcy i demoluje wszkostko w zasięgu łapek.

      btw ja dla odmiany urodziłam na początki 42tc :)

      Usuń
    3. W moim przypadku komplikacje na szczęście dotyczyły głównie mnie, no ale z drugiej strony przez moje kłopoty ze zdrowiem mała przyszła na świat przedwcześnie ...

      Usuń
  23. matko kochana myślałam, że jesteś chora, że coś się stało

    gratuluję :):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila, cóż, okazuje się, że okazem zdrowia nie jestem ... Komplikacje dotyczyły w zasadzie mnie. Ale już wszystko pod kontrolą :)

      Usuń
  24. Ojojoju, jaki drobiażdżek :)
    Trzymajcie tak dalej :)))
    Zdrowo, to znaczy. Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ojejej!jak słodko:)życze Ci , aby mała rosła sobie zdrowo i spokojnie:*!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale dobra wiadomość! Cammie, dużo zdrowia i odpoczynku dla Was, dzielne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej :) Gratuluję serdecznie! Dużo zdrowia dla Ciebie i Zuzy :) Trzymajcie się Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcie!
    Dobrze, że już jesteście, najlepszego dla całej rodzinki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj z powrotem :) i gratuluję córeczki :) dużo zdrówka dla Was dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panno Joanno, dziękujemy :* Nie mogłam się zebrać do powrotu, ale już jestem :)

      Usuń
  30. Gratulacje!!! Dużo zdrówka dla Małej i sił dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj!
    Gratuluję Córeczki! Dużo zdrowia dla niej i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gtatuluje :) buziaki dla malenstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. YAY! Maleństwo jest już z nami! :) Witamy, życzymy dużo zdrowia dla Malutkiej oraz dla dzielnej Mamy :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać, że Zuzia to piękne imie :) dobry wybór!

      Usuń
    2. Aliss, dzięki! Niełatwo było wybrać imię. Ale pasuje do niej :)))

      Usuń
  34. jakie maleństwo..:)))gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cammie, wszystkiego najlepszego! Czekałam z niecierpliwością mna takie dobre wiadomości Gratuluję malusieńkiej Ślicznotki i cieszę się razem z Wami

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję i życzę dużo zdrowia dla córeczki i Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje dla dzielnych rodziców! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, dzięki :* Żebyś wiedziała, że musiałam być dzielna, był moment, że sprawy zaczynały mnie przerastać. Ale już jestem na prostej :)))

      Usuń
  38. Chyba Ci...zazdroszcze....:) obiecalam sobie czekac do 30:) no ale 27 to niedaleko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieprz, cóż, ja mam 32, już nie było na co czekać ;)))

      Usuń
  39. Bardzo się cieszę, że powróciłaś i że wszystko jest już OK. Ogromne gratulacje!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje!

    A Zuzi życzę dobrego życia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko, dziękuję w imieniu swoim i Zuzi :***

      Usuń
  41. Gratuluję! Życzę powrotu do pełni sił i dużo zdrówka dla Ciebie i dla Malutkiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcie chwyta za serce;) Serdeczne gratulacje i uściski dla Was:*

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie miałam okazji jeszcze pogratulować, więc zrobię to teraz Gratuluję córci :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie słodkie paluszki :) I jakie ciemne włosy :) Wszystkiego najlepszego dla Ciebie, męża no i kruszynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosodrzewina, dzięki! Włosy rzeczywiście ma imponujące jak na noworodka :DDD

      Usuń
  45. Gratulacje! Mała na pewno jest śliczna. Doczytałam w komentarzach, że trochę się pośpieszyła malutka. Mojej koleżanki córa też urodziła się 6 tygodni przed terminem. Ma 2 latka i tyle jej z tego wcześniactwa zostało, że drobna jest. Pozatym wszystko super, takze nic się nie przejmuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, mam nadzieję, że i w naszym przypadku tak będzie :)))

      Usuń
  46. Gratulacje kochana:*Cieszę się,że już wróciłaś:)Buziaki dla Ciebie i dla Twojej Córeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  47. :) No w końcu jest z Wami :) Buziaki dla małej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tipratikon, nie sądziłam, że będzie tak szybko, ale cieszę się, że mam już to "wszystko" za sobą :)))

      Usuń
  48. Gratulacje :) moja córcia też jest Zuzanką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, dzięki :*
      A imię zawsze mi się podobało :)))

      Usuń
  49. Gratuluję Córuni Cammie! :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję :) Cieszę się Twoim Szczęściem :)

    OdpowiedzUsuń
  51. cieszę się,że wróciłaś :)
    dużo zdrówka dla Mamusi i córci :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję! Cieszę się, że wszystko dobrze! :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  53. świetnie! trzymam za Was kciuki :) powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje :) i wszystkiego najlepszego dla Zuzi i dla jej dzielnej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  55. gratuluję Kochana!! duużo zdrówka Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  56. Cammie gratulacje! Cieszę się, że wszystko dobrze się skończyło, a Zuzanna to piękne imię :*

    OdpowiedzUsuń
  57. gratuluacje, dużo zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cammie jak to szybko poleciało!!! Imię przepiękne, od lat wybrane i dla mojej ewentualnej córeczki :) Gratuluję szczęśliwiej mamie i córce. Dużo siły i radości z każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dezemka, poleciało, oj, poleciało ...Dziękuję :*

      Usuń
  59. Śliczna :) nic dziwnego, że zachwyca. Wszystkiego najlepszego - również od Basi, która jeszcze siedzi w brzuchu i wyjdzie we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blueeyed, gratulacje! Bo chyba dobrze rozumiem? :DDD

      Usuń
  60. Dużo siły i zdrowia dla Was obu! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratulacje! U mnie po pierwszym usg też miała być zuzia a urodził się filip:)
    Ps, dużo cierpliwości życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fifijka, w głębi serca od początku czułam, że będzie dziewczyna :)))

      Usuń
  62. Zuzanki są suuuuper;) Cieszę się, że masz Ją już obok siebie! Życzę Tacie dużo zapału do pracy i odciążania Cię od obowiązków, a Tobie powrotu do pełni sił! A małej szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastereczko, wiem, wiem, znam nawet taką jedną superową :DDD Dziękujemy! :***

      Usuń
  63. Gratuluję. Zdjęcie naprawdę rozczulające:) Słodka malutka (choć widać tylko odrobinkę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosowa, celowo, nie chciałam pokazywać zbyt wiele ;)))

      Usuń
  64. Gratuluje !!!
    Szybkiego powrotu do formy, duzo zdrówka,radości i uśmiechu dla Ciebie i Twojej Kruszynki :)))

    OdpowiedzUsuń
  65. GRATULUJĘĘ!! :)) Brawa dla dzielnej Mamusi :)) I zdrówka dla kruszynki!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  66. Swietna wiadomość, serdecznie gratuluję Tobie i mężowi, cudownej córeczki :))) dużo zdrówka dla Was obu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotwilka, dziękuję w imieniu całej rodziny :*

      Usuń
  67. Gratuluję!. Niech Zuzolka rośnie zdrowo !!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Serdecznie gratuluję! Witam na świecie małą Zuzankę! ;)
    P.S.Stęskniłam się za Twoimi notkami ;*

    OdpowiedzUsuń
  69. gratuluje :* jakie śliczne czarne włoski po mamusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straberry, chyba tylko włosy, bo generalnie wykapany tatuś ;)))

      Usuń
  70. Gratuluję :* i cieszę się, że do nas wracasz :)) Ps. Piękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  71. gratulacje!!! dużo zdrówka dla Zuzi i mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratulacje!!Duzo zdrowka dla Was i niech dzidzia dobrze sie chowa :*

    OdpowiedzUsuń
  73. Codziennie widzę takie piękne chwile (studiuję położnictwo) ;))

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję kochana - dużo zdrówka dla Ciebie i Zuzi! :)
    PS. Piękne imię! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. GRATULACJE!!! :)
    Mój Tymek jeszcze siedzi w brzuchu, ale ponoć dobija się usilnie :)
    Cudownie, że wszystko w porządku. Życzę zdrówka i duuużo cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smyku, dziękuję :))) Ściskaj nóżki! :DDD Szczęśliwego rozwiązania :***

      Usuń
  76. Cammie, ogromne gratulacje! Bardzo się cieszę, że wszystko dobrze się skończyło i że obie jesteście już domku! Życzę Ci dużo pociechy z bycia mamą, dużo pięknych chwil i siły do znoszenia chwil słabości, bo przecież każdy ma do tego, a już zwłaszcza młode mamusie! :) Miło patrzeć jak grono mam blogerek systematycznie się powiększa ;)

    Trzymam kciuki za małą Zuzię! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Jeju ależ mnie zaskoczyłaś! Choć pewnie dla Ciebie było to największe zaskoczenie!!! :)) ale się cieszę, że już wszystko powróciło do normy, że jesteście bezpieczne w domku! Ciesz się Córą, ona niech się cieszy Mamą! Piękne imię wybrałaś - zgadzam się z Zoilą - za dużo już tych nowoczesnych imion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiaj, drugie ma jeszcze bardziej tradycyjne, po prababci :)))

      Usuń
  78. Gratuluję! Dużo zdrowia i sił! Ale czarnula :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratulacje! :) Dużo zdrowia dla Ciebie i dla Małej Zuzanny :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję :*
    Zdrowia dla Was obu :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratulacje!! teraz niech rośnie jak na drożdżach kruszyna!

    OdpowiedzUsuń
  82. gratulacje i dużo zdrówka dla małej :)

    OdpowiedzUsuń
  83. gratulacje :)))))
    Zdrówka Wam obu życzę bo to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratulacje!! Dużo zdrowia dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratulacje! Najważniejsze, że wszystko w porządku ;) a i Zuzia piękne imię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaniLewczyk, przed nami jeszcze sporo badań, ale trzymam się myśli, że wszystko będzie dobrze :)

      Usuń