beauty & lifestyle blog

sobota, 30 czerwca 2012

Niebo w gębie!

Weekendy zwykle umilam sobie lekturą Wysokich Obcasów. A to się czegoś dowiem, a to sobie coś wypatrzę, a to się czymś zainspiruję. Tak jak tydzień temu, kiedy po bogato zilustrowanym artykule o sezonowych wypiekach nie mogłam uwolnić się od myśli o babeczkach serowych z jagodami :))) 






Od tamtej pory zdążyłam upiec już dwie blaszki, babeczki znikają z prędkością światła! Przepis jest banalnie prosty i nie wymaga wielu składników. Wystarczy przygotować 250 g białego sera, dwa jajka, 100 ml słodkiej śmietanki, 3 łyżki cukru, zmiksować, do masy dodać 100 g jagód, delikatnie wymieszać i porcjami przekładać do foremek. Piec mniej więcej pół godziny w piekarniku nagrzanym do 180 stopni.

Babeczki serowe może nie prezentują się szczególnie atrakcyjnie, bo nie wyrastają i są dość mokre, ale uwierzcie mi, niebo w gębie!




69 komentarzy :

  1. Świetny i prosty przepis. Już wiem, co będę jadła jutro do kawy :) Z pewnością wypróbuję, spróbuję z jagodami ale też malinami :) Dzięki za pomysł, Cammie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, smacznego! Aczkolwiek z malinami uważałabym, na pewno puszczą dużo soku, a te babeczki mają to do siebie, że po upieczeniu i tak są wilgotne.

      Usuń
  2. Wyglądają apetycznie. Wierzę, że niebo w gębie, sama uwielbiam jagody :))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj cammie, Ty mi zawsze ochoty na smakolyki narobisz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajego, co zrobić, miałabym trzymać taki przepis tylko dla siebie? :DDD

      Usuń
  4. Mniam mniam :). Uwielbiam ser i jagody, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm <3 Wyglądają apetycznie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowy przepis :) Narobiłaś mi ochoty na jagody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spadlas mi z nieba :) akurat dojrzewaja i borowki na krzeczkach i na pewno wyprobuje! swietna alternatywna dla moich tradycyjnych muffin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marie, mam nadzieję, że będą ci smakować :)

      Usuń
  8. Po 20 powinien być zakaz wklejania słodkości na bloga!;) Zaśliniłam się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham jagody! A takiego przepisu na babeczki jeszcze nie mam więc tym chętniej go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja dzisiaj też jagodowo;) bo zafundowałam sobie torcik bezowy z jagodami i bitą śmietaną:)a do tego mus malinowy... ale babeczki też widzę pychotka
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Confession, kocham wszystko, co bezowe! Wbiłabym się do ciebie na kawałek :DDD

      Usuń
    2. Żeby to się tak dało poczęstować na odległość ...

      Usuń
  11. Muszę koniecznie wypróbować zrobić te babeczki ;) W tym roku jeszcze ni jadłam jagód :(

    Zapraszam do mnie na recenzję balsamu do ust Carmex :)

    OdpowiedzUsuń
  12. za mna od paru dni chodza pierogi z jagodami :))ale babeczki musze kiedys koniecznie wyprobowac :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilovemakeup, pierogi już w tym roku jadłam :)))

      Usuń
  13. to pewnie coś ala sernik ?

    eh nie lubie serników :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straberrry, rzeczywiście takie sernikowe są w smaku :)

      Usuń
  14. babeczki właśnie dlatego że proste są takie pyszne;)i wystarczy 30min na ich przygotowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, fakt, robią się niemalże same :)))

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Lorraine, bez mąki :) To nie są typowe ciastka, raczej taka zapiekana masa serowa :)

      Usuń
  16. Przez Ciebie kupię foremki. Daję słowo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabb, jeśli piszesz poważnie, polecam silikonowe. Raz, że jednorazowy wydatek, dwa, że te akurat babeczki są bardzo wilgotne, papierowe papilotki mogłyby być za słabe :)

      Usuń
    2. Ok, przyjęłam.
      I tak jestem w przededniu remontu kuchnie więc będę potem kompletowała wyposażenie. Dzięki Tobie znajdą się na liście także silikonowe foremki do babeczek. :)

      Usuń
  17. Takich serowych jeszcze nie robiłam ;) na pewno niedługo spróbuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. a uciekaj mi z tymi babeczkami :D wyglądają przepysznie i będą za mną chodzić aż nie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniam!!!! Bardzo lubię muffiny, mój mąż też. Choć ostatnio natrafiłam na przepis Clafoutis z czereśniami, a że mój mąż uwielbia czereśnie to planuję mu upiec w ramach niespodzianki. Dla muffinek też znajdę czas :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanyia, to w zasadzie nie są muffiny, konsystencja zupełnie nie ta. Upieczesz, to sama zobaczysz, o co mi chodzi, bo nie umiem tego wytłumaczyć :DDD

      Usuń
  20. Ależ kolorowo! Zdjęcie wyszło genialnie, a babeczki na pewno smaczne... :) Zazwyczaj jak samej włoży się w coś swoją pracę, to wychodzi dobrze i smakuje najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madeleine, masz rację, ja lubię piec i gotować, wolę "domowe" :)))

      Usuń
  21. Nie, weeeeź, one tak patrzą na mnie tymi jagodowymi oczami... Normalnie "zjedz mnie" jak w pewnej znanej książce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słomka, chyba mam jakieś zaćmienie umysłu z niewyspania, bo nie wiem, jaką książkę masz na myśli :DDD

      Edit: Czyżby Alicja? ...

      Usuń
  22. mniammm z pewnością pyszne!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądają!!A Ja na diecie przed wakacjami:(:(:(:(
    A tu kuszą tak okropnie dziewczyny!!:):P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misia, daj spokój, diety są przereklamowane ;)))

      Usuń
  24. Mniam mniam! wyglądają przepysznie:) ale mnie na nie ochota naszła...;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laonetta, będę nieskromna, ale jakoś mnie to nie dziwi :DDD

      Usuń
  25. Oj tam! Nie ważne, jak wyglądają! Ważne, że smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewela, zrobię na pewno, ale z ukochanymi malinami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, będą na pewno pyszne, aczkolwiek mam tą samą uwagę, co do innych miękkich owoców - babeczki wyjdą BARDZO wilgotne.

      Usuń
    2. Się zobaczy ;) najwyżej będę jeść prosto z formy łyżeczką :D

      Usuń
  27. słodka śmietanka czyli taka 30%? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Refleksy, dokładnie takiej użyłam, łaciatej bodajże :)

      Usuń
  28. ...się właśnie pieką:) Aczkolwiek byl w DE problem ze ...... słodką śmietanką!!!
    Pozdrowienia Cammie od Nowej Czytelniczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katja, witaj! Mam nadzieję, że mimo trudności babeczki ci się udały! :)))

      Usuń