beauty & lifestyle blog

czwartek, 30 września 2010

A to dobre :)))

Kolejna porcja haseł, które przywodzą ludzi na mojego bloga :))) Prosto z googla, jeszcze ciepłe ;)))



jak opisać że zmywałam w kuchni na praktykach?


Co mi tam, pomogę.
Stanowisko: utensil manager.
Zakres obowiązków: konserwacja asortymentu ceramicznego i szklanego.
Może być? ;)))


seks na Ukrainie

Uuuuuu, no nie wiem, chyba tak samo jak w Polsce? Ale ja się nie znam ;)))


klasyka piękna seksu

Musiałabym w tym miejscu wkleić swoje zdjęcie, ale się wstydzę ;)))


gdzie najtańsze mydła na wagę?

No właśnie, gdzie, gdzie, gdzie? Też chciałabym wiedzieć :)))


moje refleksje po przeczytaniu przesunąć horyzont

Tralala, komuś się nie chce odrabiać zadania domowego :))) Powodzenia w szukaniu "własnych" refleksji ... Żenada.


im so excited

Hmmm, cieszę się. A coś więcej? Z chęcią posłucham ;)))


ptysiepolarne.blogspot.com

Sprawdziłam, nie ma takiego adresu. Ktoś chętny? Jakby co, ptysie polarne można zaklepać ;)))


No i co? Które hasło jest Waszym faworytem? :)))

21 komentarzy :

  1. A do mnie wchodzą po szukaniu całkiem przyziemnych rzeczy :( A też bym się pośmiała...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lili, zawsze możesz wpaść pośmiać się do mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamila, poważnie pytasz?
    Pulpit nawigacyjny -> Statystyka -> Źródła ruchu sieciowego -> Wyszukiwane słowa kluczowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. no powaznie :p Bo ja tam mam same "normalne" hasła - nazwy firm, serii lakierów itp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa, o to chodzi. Bo myślałam, że nie możesz znaleźć.

    Nie wiem, co mam powiedzieć, widocznie przyciągam świrów i dziwaków ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cammie to ten Twój zwierzęcy magnetyzm ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kizia, rozszyfrowałaś mnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze i trzecie najlepsze :D

    ale... seks na Ukrainie? Przecież byłaś tam z nami, chyba bym wiedziała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cammie z przyjemnością :D Częściej proszę o takie posty :D Dzisiaj rozwaliło mnie zmywanie na praktykach xD Pokwiczałam sobie (nie)cichutko, aż się na mnie koty dziwnie patrzyły :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bomba!
    Aż sama sprawdziłam i wyszło mi, że mój blog wyszukiwany jest jako "darcie sosnowych szczap" albo "rzymski legion". Trochę jestem zazdrosna o tę klasykę piękna, ale może innym razem trafi mi się coś bardziej sexy, niż rzymski legion. ;)
    Bez Twoich wpisów nie wpadłabym na to, że to może być takie ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Violl, nie zapominaj, że dwa tygodnie później pojechałam jeszcze raz ... ;)

    Lili, zapraszam!

    Sabbath, mnie też ktoś o tym powiedział (Freniu, duża buzia), sama pewnie nie wpadłabym na to, żeby zrobić z tych haseł posty.
    I nie musisz być zazdrosna, darcie szczap jest super! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Heh... nawet nie wiedziałam, że mogę coś takiego sprawdzić xD U mnie w porównaniu do Twoich haseł wieje nudą, same odnośniki do szafirów i turkusów...

    OdpowiedzUsuń
  13. tu Frenia, dziękuję za buziaka

    klasyka piękna seksu i ptysie polarne rządzą :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kama, ale tego drugiego razu na blogu nie opisywałaś ;) no chyba że po prostu google wie wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Katalino, u mnie dziwacy, u ciebie krezusi, rubinów i diamentów nie szukają? ;)))

    Frenia, może jednak zaklep sobie te ptysie? Póki wolne ;)))

    Violl, jak to nie opisałam? Sprawdź dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj zdecydowanie zmywanie mi sie najbardziej podobalo ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Iwetto, to chyba też moje ulubione hasło :)
    Choć do polarnych ptysiów też mam sentyment :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne to jest, zawsze sie posmieje :D
    U mnie sa same normalne hasła.... niestety... a moze stety?

    OdpowiedzUsuń
  19. Agnieszka, bądź czujna, nigdy nie wiadomo, co się trafi ;)))

    OdpowiedzUsuń