beauty & lifestyle blog

środa, 15 września 2010

Wielkie nadzieje

Denko denkiem, ale nie samymi wyrzeczeniami człowiek żyje :) Zachęcona postami Shilpy na blogu Azjatycki Cukier KLIK oraz recenzjami na wizaz.pl KLIK, postanowiłam poznać się bliżej z osławionymi BB kremami. Moje nadzieje rozbudziły pełne zachwytów opisy wygładzonej, rozświetlonej cery, sprawiającej wrażenie wypielęgnowanej i zdrowej nawet u osób borykających się z niedoskonałościami czy rozszerzonymi porami. Pomyślałam - super, coś dla mnie! Poszperałam na ebay i zamówiłam kilka miniaturek różnych BB kremów na próbę :)

W wyniku pospiesznego rozpoznania zdecydowałam się na zakup:

- Skin79 BB Miniature Set, w skład którego wchodzą Vip Gold, Triple Functions, Diamond oraz Diamond Pearl (Skin79 KLIK)







- Lioele BB Beyond Solution (Lioele KLIK)





Od sprzedawców (ooh.darling.cosmetics i skinfood2you) dostałam też kilka gratisów:
- próbkę Missha Perfect Cover BB Cream (Missha KLIK)
- próbkę Lioele V-line
- próbkę Lioele 3D Skin Fix



Moje oczekiwania są ogromne, już nie mogę doczekać się testów. O ich wynikach obiecuję Wam donieść :) A tymczasem może Wy podzielicie się swoimi doświadczeniami? Kto już miał z BB kremami do czynienia? Liczę na Was!

18 komentarzy :

  1. Też się na nie czaję, ale nie wiem, który krem wybrać, Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, też wybierałam trochę po omacku, ale mam nadzieję, że dokonałam trafnego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamietam jak swojego czasu interesowalam sie skladem INCI tych kremow i...dalam sobie spokoj;)Zdjecia sa bardzo ciekawe ale z checia poczytam o Twoich odczuciach i efektach.

    OdpowiedzUsuń
  4. I jeszcze tak nie w temacie;) jak zobaczylam tytul notki to...pomyslalam,ze napisalas cos o Great Expectations Dickensa-mam ogromny sentyment dla ksiazki i filmu-a szczegolnie soundtracku:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hexx, no wiem, że można mieć zastrzeżenia co do składu ... Ale z drugiej strony, tyle osób jest zachwyconych, może mi też BB posłuży?

    OdpowiedzUsuń
  6. Może zwróciłaś uwagę, że w tytułach postów często przemycam rozmaite aluzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No wlasnie opinie o BB sa niesamowicie spojne wiec tymbardziej z checia poczytam Twoje relacje bo beda dla mnie obiektywne:)Bede czekac z niecierpliwoscia:)
    Zauwazylam,ze tytuly postow sa...prowokacyjne:)i niejednoznaczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie ostatnio się zainteresowałam tymi kremami i ubolewałam nad tym, że na forum wizażu bardzo mało dziewczyny o tym pisały (przebrnęłam przez te 30 stron i prawie same pierdoły dot. zamówień, o samym działaniu może z 5 postów) , jedyny polski blog jaki znalazłam to blog Shilpy (też już przeczytany) , a z angielskich widziałam tylko pojedyncze notki, z reguły o orginalności (jak rozpoznać) i super-składzie (którego mit wizażowe Biochemiczki usiłowały obalić), ale nigdzie nie znalazłam opisów "normalnych", odczuć po różnego rodzaju kremach razem ze zdjęciami efektu, jaki dają (poza tymi 5 postami na wizażu, ale to było mało rzetelnie opisywane) . Mam nadzieję że na Twoim blogu, Cammie, po przetestowaniu próbasków takie posty się znajdą ;) Myślę że i ja i wiele innych osób byłoby wdzięcznych ;*
    (oczywiście nie chodzi o działanie na cerę, tylko efekt jaki dają na twarzy po nałożeniu , bo to jednak tylko podkład/baza , a nie krem-cud, poza tym z każdym kremem na efekty czekać trzeba przynajmniej kilka miesięcy)

    kmb1

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam doświadczeń, ale po tym poście bardzo chcę mieć. ;)
    Czekam na wyniki testów.

    OdpowiedzUsuń
  10. kmb1, masz rację, ale z drugiej strony gdyby nie te skape, bo skąpe, informacje, pewnie do dziś nie miałabym pojęcia o istnieniu BB kremów. Ja w każdym razie postaram się napisać coś rzetelnego :)

    Sabbath, już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Anonimowy - musiałaś słabo szukać, na anglojęzycznych blogach jest tego pełno - recenzje, swatche, foty na twarzy, opisy rezultatów w perspektywie długofalowej. Do tego dodam jeszcze zagraniczne fora internetowe, które są skarbnicą wiedzy. Zamiast marudzić - weź się za szukanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na youtube też jest sporo filmików ;)

    Kami, czekam niecierpliwie na Twoją ocenę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kami:) Wszystkiego Najlepszego w Dniu Imienin-MOC serdecznosci:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Daisy, ależ jesteś ostra ;)

    Agusia, asap :)

    Hexxanko, dziękuję za pamięć! :***

    OdpowiedzUsuń
  15. Kami, masz dziś imieniny? Wszystkiego naj :*

    A co do BB to na szczęscie poczytałam w necie o efekcie i już tego nie chcę ,ufff. Bo już mnie skusiłaś ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Pilar, dziękuję!

    I: nic straconego, jeszcze czymś na pewno cię kiedys pokuszę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. no ja też czekam na recenzje....Tobie uwierzę bo wiem , że będziesz obiektywna . No zlituj się nad nami , nie pozwól nam tyle czekać ;)
    Selene...

    OdpowiedzUsuń
  18. >> I jeszcze tak nie w temacie;) jak zobaczylam tytul notki to...pomyslalam,ze napisalas cos o Great Expectations Dickensa-mam ogromny sentyment dla ksiazki i filmu-a szczegolnie soundtracku:)))


    Hexx to już wiesz skąd mam nick ;)

    OdpowiedzUsuń