beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 27 grudnia 2010

Spod choinki :)

Pod świąteczną choinką czekała na mnie niespodzianka, Pandora 14kt Gold and Sterling Silver Bead with Gold Balls, zdobiona złotymi kuleczkami srebrna zawieszka do mojej bransolety :)))


(Obrazek: www.yes.pl)





Idealnie komponuje się z Forget-me-not Bead, ta sama prosta stylistyka, nawet wzór podobny. Nową zawieszkę wyróżniają jednak złote elementy, nadają jej szlachetniejszego charakteru. Wiem, że jest wiele osób, według których te dwa kruszce się gryzą, ale mnie połączenie złota ze srebrem bardzo się podoba. Ciekawa jestem, czy podzielacie moje zdanie :)

26 komentarzy :

  1. moim zdaniem może to ciekawie wyglądać ;] swoją drogą też podoba mi się biżuteria Pandora i chyba zaopatrzę się w jakąś z bransoletek ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Maggie Grace, cieszę się, że podzielasz moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przez Ciebie nabieram ochote na takie cudo... choc w sumie bransoletek nie nosze :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Maus, może pora zacząć? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. mi przybyły dwa nowe koraliki:) dostałam m. in. takie samo serduszko jak Ty, tylko w wersji fioletowej:) mi również podoba się połączenia srebra ze złotem, zwłaszcza w pandorze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja prawdę mówiąc nie przepadam za połączeniem tych dwóch kolorów, ale kiedy jest dyskretne oraz na cudzym ciele - jestem na tak ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam niecierpliwie aż znajdę pracę, żeby wreszcie było mnie stać choćby na samą bransoletkę :( Ech... śliczny koralik :) Osobiście rzadko mieszam złoto ze srebrem, nie mniej tutaj akurat to zestawienie się nie gryzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. złoto ze srebrem jest super jak wszystkie te pandorowe bransoletki, szkoda że taaaakie drogie :(
    PS nawet nie mogę sobie wmówić,że nie noszę biżuterii,bo noszę w ilości znacznej :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mizz, a drugi? Powiedz, nie bądź taka :)))

    Violl, ja generanie wolę srebro, bo lepiej na mnie wygląda, ale niewielkie elementy złota pozwolą ładnie skomponować się Pandorze z obrączką, z którą się nie rozstaję :)

    Katalino, trzymam kciuki za plany zawodowe :)

    Pilar, miałam hojnego Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest trudny do opisania, może pokażę na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże! Jakie to piękne! A połączenie złota i srebra uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mizz, w takim razie czekam na posta :)

    Misza, witaj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja, racja :))
    oraz: dlatego z R. już mamy ustalone, że mój pierścionek i nasze obrączki będą z BIAŁEGO złota ;))

    tak czy tak Twój koralik jest dyskretny, więc j.w. - jestem na tak :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się bardzo podoba ta zawieszka, w ogóle Pandora zaczęła mi się straaaasznie podobać, ale cena póki co jest dla mnie zabójcza. Na razie muszę się zadowolić bransoletką z charmsami (znalazłam pod choinką ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Violl, zaręczynowy mam z białego, ale na tle srebra i tak się odznacza ;)

    Angel, ze względu na cenę ja też właśnie kompletuję bransoletę małymi kroczkami :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię złota, ale koralik ma bardzo delikatne dodatki złota, więc jest OK :) muszę przyznać, że Pandora mnie zachwyca, ale cena jest obłędna i jak na razie nie w moim zasięgu finansowym :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm jak oni to robią, że na zdjęciach ta cała biżuteria jest taka wyjątkowa a na żywo już nie ma takiego uroku?
    Moja przyjaciółka dostała na Święta bransoletkę Pandory z pierwszą zawieszką i mimo, iż cieszę się razem z nią to jakoś nie urzekła mnie ta cała Pandora. Same zawieszki są świetne, ale nie wiem czy taka biżuteria by do mnie pasowała.
    Przynajmniej nie będę miała już nigdy problemu z prezentem dla niej. Bo nowe elementy do bransoletki to idealny prezent i pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie jakoś totalnie nie kręci ta cała Pandora ;p Anula jest na nie! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Reanta, myślę, że w wielu przypadkach ceny za te zawieszki są nieuzasadnienie wysokie :(

    Dziuniek, rozumiem twoje rozczarowanie, bo pamiętam, że jak nosiłam jedną zawieszkę, też wyglądała niepozornie. Bransoleta nabiera uroku, kiedy się zagęszcza ;)))

    Anulaat, jeszcze takiego cuda nie wymyślili, żeby się wszystkim podobało ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. ojj moim marzeniem jest sama choćby bransoleta <33. W marcu urodzinki, więc może babcie mnie wspomogą? ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakos nie potrafie zrozumiec Pandorowego szalu ... chyba jakas dziwna jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. MSB, do marca już niedługo :D

    Urban, e tam, jak widać na przykładzie wcześniejszych komentarzy, nie jesteś znowu taka osamotniona w poglądach ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Pandorowe koraliki uwielbiam. Zwłaszcza te z połączeniem srebra i złota <3 niestety, nie są w moim zasięgu finansowym:(

    OdpowiedzUsuń
  24. April, no właśnie wspólnie ubolewamy tu nad cenami ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dobrze,ze u mnie sa cenowo latwiejsze do zdobycia;)
    Juz zaczynam druga kompletowac.
    Jak najbardziej jestem za polaczeniem zlota ze srebrem,ja sie tak nosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kamilanno, już drugą? A zaczynałyśmy razem ... Krezuska! ;)))

    OdpowiedzUsuń