beauty & lifestyle blog

środa, 1 grudnia 2010

Byłam grzeczna ;)))

Macie swoje ulubione miejsce w sieci? Pewnie dla niektórych z Was jest to You Tube, dla innych może Facebook. A dla mnie wizaz.pl :))) Właśnie tam zawiązała się mała społeczność, która trzyma się razem już mniej więcej od dwóch, trzech lat. Przeżywamy wspólnie nasze radości i smutki, cieszymy się z sukcesów i osiągnięć, ślubów i narodzin dzieci, martwimy się porażkami i kłopotami, doradzamy sobie w potrzebie i wspieramy, kiedy trzeba. Gadamy, gadamy, gadamy, nie możemy bez siebie żyć! A nasze relacje już dawno wykroczyły poza świat wirtualny.

W tym roku po raz drugi zorganizowałyśmy sobie mikołajki. Wiecie, najpierw losowanie, potem przygotowywanie dla wybranej osoby drobnego prezentu niespodzianki, jak za szkolnych lat :)))

Dostałam już swój prezent :DDD Co prawda nieco przedwcześnie, ale moja Mikołajka mieszka za siedmioma górami, za siedmioma lasami, więc wysłała paczkę szybciej z myślą o odległości, jaką ta musi pokonać z tego końca świata ;)))

I oto mam :))) Aniany, dziękuję!!! :***















Życzę Wam hojnego Mikołaja! Byliście grzeczni? ;)))

26 komentarzy :

  1. Ale fajnie :))) Az milo poczytac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam. ;) I czekam na prezencik. ;P Jeszcze tylko 5 dni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeszcze przyjemniej odebrać taką przesyłkę :)))
    Mam nadzieję, że osoba, którą ja wylosowałam, będzie równie zadowolona z przygotowanej przeze mnie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dominika, skoro byłaś grzeczna, to na pewno przyjdzie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi mikołajowymi upominkami! :D Nie wpadłabym na to. To naprawdę miłe dostać coś od osóbki z tak daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziuniek, ja bym się cieszyła z prezentu nawet od sąsiada zza ściany ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kami, ciesze sie ze sprawilam Ci radosc tym prezentem :) Szkoda ze tak przedwczesnie, no ale skoro bylas grzeczna to Mikolaj mogl sie pospieszyc :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka słodka kartka:D A od wizazowych wymianek (co prawda trochę w innym stylu, alee;)) jestem uzależniona bardzo. I nie wiem co bardziej cieszy, czy to co dostaję czy radość kogoś co dostał coś ode mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez byłam grzeczna :D a prezencik śliczny, od wizażu ja tez jestem uzależniona :D przez tą dwudniową awarię czułam się co najmniej jak na odwyku :P a sam pomysł wizażowych mikołajek super!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez bylam grzeczna;) super pomysl z tymi mikolajkami!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magda, wymianki też są fajowe :)

    PannoJoanno, było ciężko, ale my raz dwa zorganizowałyśmy się na fejsie :)))

    Shopaholic Dream, to prawda, w końcu wszyscy lubimy prezenty :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kami, prezent od sąsiada zza ściany? No od kota to na pewno nie dostaniesz :D
    Ja też byłam grzeczna i dziś dostałam nagrodę, hihi :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Joanno, chodziło mi tylko o to, że odległość nie ma znaczenia, sąsiada zostawmy w spokoju ;)))

    Co do nagrody, to coś obiło mi się o uszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez chce w takie Mikołjaki sie bawic, ja tez :D
    Suuuuper prezenty

    OdpowiedzUsuń
  15. Agnieszka, mnie też bardzo się podobają :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki świetny pomysł! :) a prezent niespodzianka jeszcze lepszy :) masz racje jak za szkolnych lat :) i cieplutko od razu robi się w serduszku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo... ja tez chce :)) ... choc dzis przyszly dwie paczusie z Azji... to tez jak mikolajki ;) ...

    ach ten wizaz ;) ... ile z nas mialo objawy jak na odwyku po tym jak padly serwery :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Shpilka, dokładnie, jak w podstawówce ;)))

    Maus, żebyś wiedziała, pełne objawy odstawienia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. No cóż chyba byłam grzeczna :D.
    Czekam na wyniki loterii z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki uroczy bałwanek:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Emilia, jeszcze tylko kilka dni :)

    Anonyme, który? W sumie w paczce były trzy :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam grzeczna :D A z kosmetyków dostałam tylko zestaw z Sephory :D
    Fantastycznych ludzi spotkałaś w internecie. mam nadzieję, że kiedyś uda nam się coś podobnego zorganizować wśród blogowych "przyjaźni" :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Iwetka, nie masz pojęcia, jak bardzo bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietna paczuszka:-)))
    Napisz koniecznie jest spisuje sie balsam do ust Burts Bees:-) co prawda juz zamowilam ale pokladam wielkie nadzieje!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hexx, ten balsam przypomna mi ChapStick :))) Fajny jest.

    OdpowiedzUsuń