beauty & lifestyle blog

niedziela, 12 grudnia 2010

Zmyła ;)))

Zachęcona pozytywnymi recenzjami produktów Barbra KLIK, zdecydowałam się na zakup paru drobiazgów Colour Alike KLIK oraz Barbra Pro KLIK, sztandarowych marek tego producenta. Wzięłam dwa lakiery i odżywkę do paznokci, ot tak, na próbę :)

Obsługa klienta na piątkę. Zamówienie składałam we wtorek, w czwartek już miałam awizo. Bardzo szybko, zwłaszcza w obecnych warunkach pogodowych, spowalniających wszystko i wszystkich. Przyznaję, zaskoczyło mnie to bardzo, bo nastawiałam się na dłuższe oczekiwanie.

Czar prysł, kiedy rozpakowałam przesyłkę ... Nie mogłam uwierzyć, że to moje zamówienie!

Lakiery, które kupiłam, na stronie producenta prezentowały się jak wariacje na temat granatu. Spójrzcie tylko.


(Obrazek: www.colouralike.pl)

A tymczasem okazały się czystym, głębokim fioletem i ciemną zielenią z domieszką szarości :)))







Kuriozalne, zwłaszcza w przypadku lakieru fioletowego, noszącego nazwę "Kosmos", przywodzącą na myśl proste skojarzenie z nocnym, atramentowym niebem :)))

Miałam mieć dwa granaty, nie mam ani jednego :))) Mam nadzieję, że przynajmniej odżywka okaże się dokładnie tym, o co mi chodziło ;D



Cóż, ryzyko w zakupy internetowe jest wkalkulowane, rozumiem to i nie mam żalu. Ale do licha, czy tych wzorników nie można by zrobić lepiej?!?

36 komentarzy :

  1. Rozumiem Twoje rozgoryczenie ale w sumie to fajne te kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przymierzałam się do zamówienia, ale skoro różnice między wzornikiem a rzeczywistością są aż tak duże, to jednak podziękuję ;))

    Ale swoją drogą - oba te kolory mi do Ciebie pasują :)) a gdybyś jednak nie była przekonana do fioletu, to wiesz... ja chętnie, jak zwykle kiedy idzie o coś fioletowego ;)

    czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też złożyłam zamówienie w sklepie barbra, ale przynajmniej jestem pewna, jakie kolory dostanę, gdyż miałam przyjemność zobaczyć swatche tych kolorów, które mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  4. U Sabatthy jest dużo swatchy lakierów - polecam przejrzeć.
    Mam nadzieję, że Barbra popracuje nad zdjęciami na stronie (lub chociaż dobrymi wzornikami), bo takie sytuacje mogą skutecznie zniechęcać do zakupu - a podobno lakiery są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chybione zakupy zawsze drażnią i bolą :/ Dlatego zawsze jak mam coś kupić "zdalnie" najpierw o ile mogę, sprawdzam coś na własne oczy :) Przykro mi, ze kolorki się rozminęły, ale w sumie te które masz sa całkiem ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha nie mogę z tej różnicy. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nurka, no nie są na szczęście najgorsze :)

    Violl, w razie czego będę pamiętać ;)))

    Aki, widzisz, a ja się pospieszyłam, netu nie przejrzałam ...

    Estello, wiem, że wszędzie pełno swatchy, w sumie nie wiem, dlaczego nie sprawdziłam :/

    Katalino, jakoś colour alike nigdzie w sklepach nie widziałam.

    Dominiko, ja też się uśmiałam, sama z siebie, a w zasadzie ze swoich zakupów na łapu capu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm... ten wzornik wyglada jakby byl dzielem daltonisty ;)... wiadomo moze nie oddawac dokladnie odcienia ale ten nie ma nic wspolnego z tym co dostalas :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Pffff ... bez komentarza :/ Moze trzeba im zasugerowac, ze te ich wzorniki nadaja sie do poprawki?

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny masz blog ;D
    Pozdrawiam ;;''

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam jak Lili (właśnie, co się z nią dzieje?) pokazała kiedyś taki okropny,złoty, bazarkowo odpustowy lakier,który na zdjęciu był pięknym różem :D też tak jest z lakierem Catrice,który na zdjęciu jest szary,a na paznokciach granatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A może te kolory trzeba wymieszać?! W odpowiednich proporcjach(no nie wiem) jak dla mie żenada!!!!! Szkoda kasy, czasu, i nerwów=)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maus, taaa, niedowidzącego daltonisty ;)))

    Urban, pffffff, nic dodać, nic ująć ;D

    Gabriela, dziękuję!

    Pilar, też pamiętam ten złoty koszmarek. A Lili chyba wyjechała na dłużej.

    Anioł, być może ;))) Ale próbować nie zamierzam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście wyglądają na granaty, masakra!

    OdpowiedzUsuń
  15. takie chore te granaty, pewnie im się niedobrze zrobiło w paczce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. no faktycznie zmyłka niezła :D! ale kolorki i tak bardzo fajne :) oglądałam dzisiaj ich lakiery i chciałam jakiś kupić ale na kolor się nie mogłam zdecydować zbyt wiele mi się podobało, tak więc czekam na jakieś swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Atina, byłam przekonana, że to granaty ...

    Ew., i dlatego jeden się zazielenił? ;)))

    PannoJoanno, kolory może nienajgorsze, ale zmyła to zmyła ... :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda,ze nie obejrzalas swatchy u Sabatthy bo ma pieknie pokazane kolory i niestety wzornik ze strony Barbry jest ....no wlasnie,sama juz wiesz.
    Na pocieszenie powiem,ze maja naprawde dobre jakosciowo lakiery i jestem nimi oczarowana.
    Posiadam kolor 449 i jest dokladnie taki jaki chcialam:)z tym,ze wiedzialam czego bede sie spodziewac.
    Bede czekac na relacje dotyczaca odzywki:-)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Hexx, no wiem, moja wina, powinnam była posprawdzać ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Cammie przepraszam ale usmialam sie z tego posta, wybacz bo naprawde nie chce sie smiac z Ciebie :D, ale zmyłka hahahahaha
    Ja bede zamawiac na pewno u nich produkty, ale ja kolory sobie na blogu Klubu Lakierowego poogladałam i na innych blogach (wspomnianej juz Sabatthy i Orlicy), wiec mysle ze dostane to co bede chciała :D
    Na pewno pokaze na blogasie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aga, nie szkodzi, lepiej śmiać się niż płakać ... :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, no to polecieli z tymi kolorami :) Pewnie rozpakowując przesyłkę pomyślałaś od razu, że pomylili lakiery i nie te wrzucili :)
    A może okażą się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziuniek, dokładnie tak było! Od razu sprawdziłam, czy aby na pewno numery się zgadzają :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. cammie - Ja wyszukiwałam po numerze/nazwie... właśnie też te dwa "granaty" mi się spodobały a u Sabbathy to zupełnie inne kolorki... Jeszcze nie zamawiałam, ale się przymierzam! bo mimo, że to nie granaty to jednak kolory śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cammie .. ja właśnie gdy na nie trafiłam, przeczytałam, że wzornik a kolor w realu, to dwie różne bajki. Zamówiłam trzy .. i potwierdzam .. są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasiaj, jak to mówią, Polak mądry po szkodzie :) A Polka po impulsywnych zakupach ;DDD Następnym razem poszukam swatchy :)))

    Aljaka, hmmm, ja mam na razie mieszane uczucia, ale może muszę po prostu trochę się zdystansować do tego niefortunnego zamówienia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak, jakby cięzko im było zrobić dokładne foty kolorów prawda? Też tego bardzo nie lubię i chociaż znam ryzyko zamówień przez internet, to jednak wolałabym dostać to co widziałam ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Iwetto, szkoda gadać nawet ...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale zmyla!! Ale ja tez sprawdzilam wczesniej Wasze swatche-lakiery dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj, współczuję :p Jednak warto było poczytać na blogach - aż huczy na ten temat. Ja też pisałam o błędnym wzorniku.

    Barbra została propraszona o lepsze wzorniki (przez FB) i jest obietnica, że poprawią. Mają też dodac informacje, które lakiery mają drobinki, a które nie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Marta, no dałam się nabrać jak młody pelikan ;)))

    Kamila, wiem, biję się w pierś ;)))
    Dobrze wiedzieć, że pracują nad tym wzornikiem.

    OdpowiedzUsuń
  32. a powiedz mi ile czekalas na paczke z barbry?

    OdpowiedzUsuń
  33. Majcik, kilka dni :) Pisałam zresztą o tym w poście, nie zauważyłaś? :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. zauwazylam:) pytam dlatego bo ja juz czekam 6 dni i zaczynam sie martwic:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Było dokładnie tak, jak napisałam, czekałam zaledwie trzy dni :) Sześć dni to jeszcze niewiele, nie masz się co martwić.

    OdpowiedzUsuń