beauty & lifestyle blog

sobota, 11 czerwca 2011

Lato tuż tuż! :)))

Miętowe odcienie na paznokciach to trend utrzymujący się już od zeszłego roku. I nic nie zapowiada, żeby miał pójść w zapomnienie! Świetnie wpisuje się w upalną, słoneczną atmosferę nadchodzących miesięcy. W tegorocznej letniej kolekcji Virtual, Fruit Cocktail, miętuska też oczywiście nie mogło zabraknąć. Pozwólcie, że zaprezentuję nr 141 Fresh Mint :)))



(Zdjęcie udostępnione przez Virtual)






Fresh Mint jest idealnie kremowy, lekko rozbielony, dzięki czemu wygląda dobrze nawet przy jasnej karnacji, jak moja.






1. Dostępność - 0 (jak już kilkakrotnie pisałam, z dystrybucją mogłoby być lepiej).
2. Cena - 1 (niewysoka, około 8 złotych za 10 ml).
3. Kolor - 1 (bardzo letni, modny).
4. Aplikacja - 1 (łatwa, co charakteryzuje całą serię Vinyl Mania, z której pochodzi Fruit Cocktail).
5. Pędzelek - 1 (wygodny, poręczny).
6. Krycie - 1 (standardowe, konieczne dwie warstwy).
7. Wysychanie - 1 (dobre, niekłopotliwe tempo).
8. Współpraca z innymi preparatami (tu: Seche Vite) - 1 (bezproblemowa, bez smug i pęcherzyków powietrza).
9. Trwałość - 1 (do 5 dni).
10. Zmywanie - 0 (lakier poddaje się zmywaczowi łatwo, jednak ma tendencje do trwałego przebarwiania paznokci).

Moja ocena: 8/10.

To trzeci miętus, z jakim miałam do czynienia i muszę przyznać, że ulubiony. Chłodniejszy w odcieniu i dużo łatwiejszy w aplikacji niż gęsty Catrice nr 240 Sold Out For Ever, trwalszy niż Vipera Jumpy nr 164. Szkoda tylko, że jest inwazyjny dla paznokci i potrafi je przebarwić ... Koniecznie pamiętajcie więc o ochronnej bazie, o której ja niestety nie pomyślałam. Tak zabezpieczone, możecie spokojnie ulec urokowi tej letniej mięty. A lato tuż tuż!

32 komentarze :

  1. Nigdy nie miałam do czynienia z miętowymi lakierami. Czas to zmienić ;) Szkoda, że z dystrybucją kosmetyków Virtual jest tak słabo, bo z chęcią bym sobie tego miętuska sprawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek świetny, szkoda tylko, że lakier tak trudny do upolowania :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosodrzewino, Beatrycze, zawsze zostaje internet, jeśli nie uda wam się znaleźć go gdzieś w okolicy :)

    Zmalowana, :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawianie przez Internet to zawsze pretekst do większych, niż wcześniej zaplanowane, zakupów ;) Ja już siebie dobrze znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatrycze, o tak, ja też coś o tym wiem ;)))

    Simply, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy, ale go jednak nie kupiłam. Jeden miętus w kuferku mi wystarczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm :D Ja używam tylko 3 lakierów: bezbarwny, czarny lub perłowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo, mój miętusek :) Nawet fajnie się sprawdził u mnie, tym lepiej, jak obcięłam krócej pazurki :) ale fakt - też zapomniałam nałożyć top coatu i na drugi dzień miałam na paznokciach wszystko począwszy od guzika na jaki zapinałam dżinsy, przez pościel, na kluczach skończywszy :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Axolen, piękny :)

    Iwetto, jak pewnie wiesz, dostałam go do testów, sama pewnie też kolejnego bym nie kupiła. Ale cieszę się, że do mnie trafił, fajny jest :)

    Juley, może pora poszerzyć paletę? :)

    Toaletka, ależ ja zawsze topu używam, tylko z bazą zwykle jestem na bakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a dla mnie to nie jest taka klasyczna piekna mieta, jak Re-fresh mint ChG albo MCA Essie :D podróba hehe :D swoja droga ciekawe czy po tych wszystkich komentarzach na blogach firma zacznie lepiej rozprowadzac te produkty po Polsce, mam taka nadzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki śliczny kolor ;D Też mam lakier z tej firmy i jestem zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny kolorek :D Mam z tej serii różowy i baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzyma 5 dni?! Rewelacja! Mi kazdy lakier trzyma góra 2 dni. Ale najgorszy jaki mam to essence you rock, po 3 godzinach zaczyna odpryskiwac pomimo bazy i top coat. Porazka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pilar, dlaczego od razu podróbka? Virtual po prostu wbija się w trendy, przecież większość firm ma miętusy w ofercie :)

    StripMirka, fajnie :)

    Cookie, planujesz jeszcze jakieś? :)

    Hurija, 5 dni :) Dwa razy już nim malowałam i dwa razy tyle wytrzymał :) Ten jagodowy, który wcześniej recenzowałam, jest pod tym względem nieco słabszy.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja kocham 'juicy watermelon' z tej serii!

    OdpowiedzUsuń
  16. moze wreszcie skuszę się na jakąś miętę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do mnie jakoś te miętusy nie przemawiają :P Tzn nie ten konkretny lakier, tylko w ogóle ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam takie samo zdanie jak Greatdee

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolorek. Super na lato. Tez się skusiłam na miętowy lakier do paznokci, tylko ze ja mam z Rimmela.

    OdpowiedzUsuń
  20. Princetonxgirl, też sobie ostrzę na niego żabki :)

    Kotwilka, pewnie, dlaczego nie? :)

    Greatdee, Yasminello, rozumiem was, bo ja na przykład kompletnie nie mogę przekonać się do pękaczy ;)

    Emma, dawno nie zaglądałaś :)

    Lidzia, :)

    PureMorning, z rimmela nie mam chyba żadnego lakieru!

    OdpowiedzUsuń
  21. takiego miętusa właśnie szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny miętusek, butelki przypominają mi te z Nails INC.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kamilka, cieszę się, że pomogłam :)

    Catiq, niestety nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  24. czasu mi brakuje, ale mam w planach bywać częściej :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny kolor:)
    Dodałam do obserwowanych i do linków:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Agnieszka, :)

    Emma, zapraszam! :*

    Ania, witaj :)

    OdpowiedzUsuń