beauty & lifestyle blog

sobota, 4 czerwca 2011

Wszystko w Waszych rękach :)))

Dopytujecie, cóż to za dziwne ikonki pojawiły się pod postami, spieszę zatem donieść, że to efekt współpracy No to pięknie! z serwisem La Diva KLIK :)))

Od teraz każdy mój wpis możecie ocenić, wyrażając swoją aprobatę bądź dezaprobatę.





Dzięki Waszym ocenom, przekładającym się na miejsce w prowadzonym przez La Diva rankingu, każdego tygodnia No to pięknie! zyskuje szansę na opublikowanie ocenianego wpisu na stronie głównej La Diva, a tym samym na spopularyzowanie bloga i zdobycie zainteresowania nowych czytelników. Zachęcam Was zatem do korzystania z przycisku i wyrażania opinii o postach, które czytacie. Wszystko w Waszych rękach :)))

22 komentarze :

  1. o, byłam właśnie ciekawa o co chodzi :) prawie jak fb :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Annie, no teraz już wszystko jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :] Biorę 1 zakładkę ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. też z nimi współpracuję :) podoba mi się, że portale internetowe doceniają blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Simply, niby tak, ale nie oszukujmy się, z drugiej strony serwis zyskuje masę darmowego materiału do publikowania dla swoich czytelników ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest tylko jeden problem... Po upływie doby te przyciski z mojego bloga dziwnie zniknęły (pomimo, że kod nadal jest w Projekcie). Na Twoim blogu również ich nie widzę. Skrobnęłam do LaDiva maila ze zgłoszeniem problemu, odpowiedź dostanę pewnie w poniedziałek. Ciekawe, czy tylko u mnie tak się podziało?

    OdpowiedzUsuń
  7. Violl, nie wiem, co masz na myśli, u mnie są pod każdym postem :???: Pod Link Within i etykietami.

    OdpowiedzUsuń
  8. EDIT: Rzeczywiście, u ciebie nie ma ... Dobrze, że do nich napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak, ale to przecież nic złego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Simply, pewnie, że nic złego :) Chodziło mi tylko o to, że to nagłe zainteresowanie blogami nie jest bezinteresowne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cammie, myślę, że w takim wypadku obie strony mogą czerpać korzyści-wiadomom, że serwis zyskuje niesamowitą ilość dla czytelników ale dla Nas bloggerek to także plusy:-)
    Skorzystałam także z oferty, zobaczymy jaki będzie efekt ale blog nadal jest i będzie wylacznie moja pasją, nie szukam komercyjnej ścieżki rozwoju;)))

    Pozdrawiam! i +1:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie wiem, w którym miejscu powinnam je widzieć, przez kilkanaście godzin widziałam... A teraz ani u siebie, ani u nikogo. Blogger się na mnie uwziął, czy co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Edit: No teraz to już w ogóle nie rozumiem. Link Within też zniknęło, nie widzę u nikogo. U siebie też nie. A jeszcze wczoraj widziałam. Albo mam jakiś techniczny problem z komputerem / przeglądarką / Bloggerem, albo poważne kłopoty ze wzrokiem :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Hexx, też myślę, że to korzystne dla obu stron, dlatego w to weszłam :)

    Violl, niezły cyrk, ja też już LinkWthin nie widzę! A jeszcze wczoraj był.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgooglowałam Link Within i wyskoczyło to: "We are currently down for system maintenance. Please check back in a few hours!". Hmmmm. No dobrze, ale gdzie moje przyciski z LaDiva? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, fajnie, że dałaś znać, czyli awaria. A co do LaDivy, może spróbuj po prostu usunąć gadżet i wkleić kod od nowa?

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak też zrobiłam, ale to nie pomogło... Nie zmieniałam żadnych ustawień w kompie, nie wiem co jest grane. Kolega poradził, żebym zgłosiła problem do administracji Bloggera, prawdopodobnie będą w stanie mi pomóc. Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie odkryłam, że problem tkwi w przeglądarce... W ukochanym IE nie widzę buttonu LaDivy, a w Mozilli owszem. Z tym, że nie mogę się do niej przekonać :/ chyba czas zainstalować Chrome lub Operę...

    OdpowiedzUsuń
  19. Violl, dobrze, że doszłaś do sedna problemu, ale swoją drogą ciekawe, co się stało, że nagle pod jedną przeglądarką funkcja padła.

    Ninette, :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe, sama bym sobie coś takiego chciałą mieć ;)
    no to życzę sukcesów ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet nie zauważyłam tego pstryczka ;P
    Gratuluję i będę zawzięcie klikać :D

    OdpowiedzUsuń