beauty & lifestyle blog

wtorek, 7 czerwca 2011

To wszystko moje! :)))

Wiem, chwalipięta ze mnie :))) Ale nie mogę się powstrzymać! Po prostu muszę pokazać Wam, czym zostałam w ostatnich dniach obdarowana :DDD Nie wiem co prawda, czym sobie zasłużyłam, ale fakt faktem, trafiło do mnie kilka prezentów niespodzianek :)

1) Prezent od Lemi :) Może pamiętacie jej gościnne recenzje u Brunetki i Kamilanny?

Nuxe Savon Exfoliant Corps, naturalne, pełne minerałów, wzbogacone masłem karite, łagodnie złuszczające, algowe mydło do codziennego stosowania.









2) Prezent od Angel of Sadness, autorki bloga Cudze chwalicie :)

Pochodzący z dużego zestawu, bambusowy pędzel do podkładu Zoeva.









3) Prezent od Urban, autorki bloga Urban State of Mind :)

Ubiłam targu z Urban, odkupując w bardzo dobrej cenie paint pot MAC Soft Ochre. W przesyłce znalazłam też gratis, Laura Geller At long lash mascara.









To wszystko moje, rozpieszczacie mnie! Bardzo miłe uczucie :))) Dziękuję :***

Moje drogie Czytelniczki, skoro już o rozpieszczaniu mowa, to zdradzę Wam, że niebawem zamierzam Wam też zrobić dobrze ;))) Za parę dni rozstrzygnięcie konkursu urodzinowego Let's Party!, a potem ... Zaglądajcie! :)))

19 komentarzy :

  1. Ooo! Taka to ma dobrze ;)))
    Fajne prezenty,najbardziej ciekawi mnie mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta, no nie narzekam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zrobić nam dobrze"? ;) hmm.. no nie powiem, skojarzyło mi się :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. tusz z mega fajną szczoteczką:) mydełko ciekawe:) nic tylko się cieszyć:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra duszo, za cudze skojarzenia nie odpowiadam ;)))

    Kaś, toteż cieszę się 1

    Kleopatre, :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurka, podoba mi się to mydełko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow, Cammie :)) zostałaś wspaniale obdarowana, mydełko ciekawi mnie najjjbardziej :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tego pędzla, bo mam podobny z Sephory i nie sprawdza się. :( Ah paint pot z MACa!

    Buziaczki i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem najbardziej ciekawa mydla:) i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na recenzje paint pot\a :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowności :) Jestem ciekawa tuszu z wykręconą szczoteczką i mydełka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ach, zazdroszczę :)) czekam na dokładniejsze relacje, zwłaszcza paint pota :)
    i nie powiem, zakończenie mnie trochę rozbawiło :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sheva, opis jest obiecujący :)

    Atrevete, też tak myślę ;)

    Idalia, widzę, że mydło cieszy się największym zainteresowaniem :)

    Przyjemności, prędzej czy później pewnie coś więcej napiszę :)

    Agata, może zasłuży na oddzielną recenzję :)

    HaloGosza, cierpliwości :)

    Iwetka, Urban recenzowała już ten tusz, jakby co :)

    Pilar, taki akcent humorystyczny ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fanty :) No to się posypią notki z recenzjami :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Katalino, posypią się, ale trochę na inny temat ;)

    Simply, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :) Ciekawa jestem bardzo tego mydła!!

    OdpowiedzUsuń