beauty & lifestyle blog

piątek, 1 lipca 2011

Berek! ;)))

Jestem chyba ostatnią bloggerką, która nie odpowiedziała jeszcze na TAG Jak mieszkają twoje kosmetyki? Początkowo nie zamierzałam przygotowywać takiego posta, ale zostałam otagowana przez kilka osób i po prostu czuję się w obowiązku w końcu wszystko Wam pokazać :))) Mam nadzieję, że będziecie usatysfakcjonowane.

Pozwólcie, że zanim przejdę do rzeczy, zgodnie z zasadami zabawy podziękuję najpierw dziewczynom, które w tym blogowym berku wirtualnie klepnęły mnie w ramię :)))

Podziękowania składam:


Jeśli kogoś pominęłam, przepraszam.


No to zaczynamy!

Najpierw łazienka, mój azyl. I jej najważniejszy element - wanna :))) Kilka kosmetyków do kąpieli zawsze jest pod ręką.





Tuż obok komoda, której szuflady wypełnione są po brzegi ...






... kosmetykami i akcesoriami do włosów ...






... oraz do pielęgnacji twarzy i ciała.









Teraz sypialnia. A w niej moja toaletka :)))






Na toaletce komódka i brush organizer z Lure Beauty, w którym oprócz pędzli trzymam też maskary, kredki do oczu i linery. Obok perfumy, beauty blender i miseczki do aplikacji pudrów mineralnych.






W komódce przechowuję wszystkie skarby do makijażu oczu, ...






... róże, pomadki i kilka pudrów ...






... oraz podkłady mineralne. Jak widzicie, solidny zapas, głównie Everyday Minerals, ale także Lucy Minerals i Lumiere. Zaplątał się też BB krem, Missha Perfect Cover w kompakcie.






Kolej na wnętrze szuflady toaletki. Trzymam w niej aktualnie testowaną kolorówkę, ale także jakieś sample i podręczne drobiazgi.






W głębi szuflady leży ozdobne pudełko kryjące ...






... moje rozświetlacze :)))






Na koniec kolorowy karton z Pepco, a w nim ...






... lakiery i akcesoria do paznokci :)))






Nic więcej nie mam, przysięgam! ;)))

Nie wskazuję do dalszej zabawy nikogo konkretnego, taguję wszystkie chętne! Berek! ;)))

63 komentarze :

  1. Cudnie masz wszystkie kosmetyczne sprawy urządzone :) ale chyba już to mówiłam :))

    PS. Widzę kilka zmian we wnętrzach ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, jak Ty masz wszystko schludnie poukładane :D Aż mi wstyd za swój bajzel. No i oczywiście zazdroszczę takiej gamy kosmetyków :) PS. Masz śliczną łazienkę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna organizacja. Podoba mi się Twoja łazienka i pudełeczko na rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie Kochana - nie jesteś ostatnia, bo jeszcze ja nie odpowiedziałam na TAG hehe :D
    świetna organizacja "szpargałków" :)
    Jedna z moich ulubionych spośród wszystkich odpowiedzi na ten TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Violl, trochę się zmieniło, masz ochotę sprawdzić osobiście? :***

    Curlygirl, rano w pośpiechu przynajmniej nie muszę gorączkowo wszystkiego szukać, do poszczególnych szufladek sięgam na pamięć :)))

    Idalia, pudełko w Empiku :)))

    Katarzyynka, dziękuję :)

    Gusia, cieszę się, że ci się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie ! dzięki temu mogłyśmy też zobaczyć rąbek Twojego nowego mieszkania :))))) pięknie, minimalistycznie elegancko !

    OdpowiedzUsuń
  7. Oficjalnie jestem zakochana w Twojej toaletce...

    OdpowiedzUsuń
  8. Eveleo, dziękuję :*** Rzeczywiście, troszeczkę mogłyście zobaczyć :)

    Vexgirl, to jest nas dwie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja toaletka wygląda przepięknie - marzę o takim kąciku!


    zapraszam do mnie: oddam róż Benetint (miniaturka) w dobre ręce!
    www.flavoursandcolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie, podoba mi się lustro nad toaletką, jest ogromne! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Westchnę tylko: ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się jak "mieszkają" Twoje kosmetyki. Prosto, elegancko. Naprawdę, jestem bardzo na tak.
    Poza tym, bardzo podoba mi się Twój blog, z radością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wszystko masz poukładane:) Podoba mi się Twoja toaletka, że wszystko pochowane i nic nie stoi na wierzchu:) Lubię to!

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że mam! Zapowiadam najazd jeszcze w tym roku ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Natol, życzę ci podobnego :)

    Earden, zamawiałam na wymiar :)

    FF, :D

    Sue, witaj :) I dziękuję :) Zaglądaj!

    Kobiecewariacje, masz oko, faktycznie mam fisia na tym punkcie, nie lubię, jak coś leży na wierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Violl, co to znaczy "jeszcze w tym roku"? Ty się szykuj po prostu :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. super ta komódka na kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcale nie ostatnia :) Ja się jeszcze za to nie zabrałam :)

    Świetne rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Daria, można dostać na allegro :)

    Dezemka, czytałam już tyle tych tagów, że naprawdę miałam wrażenie, że jestem ostatnia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie to wszystko śliczne, ekskluzywne i uporządkowane! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Masz piekna łazienkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. jak pięknie! bardzo mi się podoba organizacja Twoich kosmetyków. Masz ślicznie urządzony dom/mieszkanie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie i tak mega dużo tego:)
    Bardzo podoba mi się pudełko z różą i Twoja łazienka! Faktycznie można w niej wypocząć....

    OdpowiedzUsuń
  23. Katalino, z tym "ekskluzywnie" przesadziłaś, ale dziękuję :DDD

    Atreverte, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kokosowa Panno, no dużo, co zrobić, umiaru nie mam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Kami-cudowna łazienka, świetna toaletka i ten porzadek:):)Za toaletka ogladam sie juz 3 rok i dotad bez skutku:)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna toaletka, zbiór do pozazdroszczenia:) niektóre z Twoich kosmetyków sama posiadam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nef, no to owocnych poszukiwań! :*

    Atina, dzięki :)

    Na Krawędzi, ciekawe które? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zazdroszczę toaletki, ja swoją stworzyłam prowizorycznie z jednej półki w regale i krzesła dostawionego. A jaki porządek ,godny podziwu :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaaaaka fajna toaletka!!! Zazdroszczę, w pozytywnym sensie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie urządzona łazienka ! I ogólnie wszystko mi się strasznie podoba, bardzo elegancko i schludnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pilar, co wy z tym porządkiem? Gdyby nie to, że wszystko w końcu ma swoje miejsce, to zobaczyłybyście moje możliwości ;)))

    Ala, :)

    William, dzięki, fajnie, że ci się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna, piękna toaletka!
    cudnie urządzona łazienka, musisz mieć śliczne mieszkanie...

    OdpowiedzUsuń
  33. jej, jak Ty pięknie mieszkasz! łazienka jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Simply, nie narzekam ;)))

    Paula, nieskromni muszę się zgodzić, uwielbiam swoją łazienkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. A mi się podoba Twoja toaletka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cammie, ostatnia z tym tagiem na pewno nie jesteś;)

    A swoją drogą zakochałam się w Twojej... umywalce:D Jeszcze do dziś sądziłam, że najbardziej podobają mi się kwadratowe/prostokątne, ale patrząc na Twoją, chyba zmieniam zdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładnie wszytko poukładane i uporządkowane nie to co u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się to, że nie masz tego bardzo dużo, ale za to dobrej jakości. Toaletka podbiła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  39. Axolen, :)

    April, kanciaki akurat nigdy mi się nie podobały, także wybór miałam ułatwiony ;)

    Katsuumi, czy ja wiem? Kwestia względna :)

    Agnieszka, ja dostrzegam pewien nieład, ale dobrze mi z nim ;)

    Beauty, grunt to dobra organizacja :)

    Rebellious, jak widać, niektórzy jednak twierdzą, że za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oo jak tu ślicznie wygląda wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawie poukładane :D
    Też muszę zrobić porządki ;)

    Zapraszam do mnie :)
    http://tiny-crazy-world-magnaw483.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Oja, ale ślicznie! ZAZDROSZCZĘ...

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystko na miejscu, ja tak nie potrafie zbyt dlugo. Moze coś nie na temat, ale masz pieknie zagospodarowane to wszystko i ogólnie wnętrze ..;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Skąd ja to znam ;o)
    Pozdrawiam Cię Cammie.
    Słońca życzę...
    bo nie wiem już.
    jesień? nie jesień?

    OdpowiedzUsuń
  45. dokładnie wszystkiego nie widzę, ale szampon alterra, maska kallos, wysuszacz essence, chusteczki huggies, maseczka błotna avon( nie jestem pewna czy to ta), krem bambino, maseczka perfecty, pewnie dublują nam się minerały, ale nie widzę jakie masz odcienie, z pędzli widzę tylko ten sam pędzelek do korektora EDM, ale inne pewnie tez mamy te same i inne rzeczy..

    OdpowiedzUsuń
  46. Greatdee, dzięki, choć mam jeszcze parę pomysłów, jak to wszystko usprawnić :)

    Magnaw, najlepiej nie bałaganić, nie trzeba wtedy sprzątać ;)))

    Blondordie, :)

    Agnieszka, dziękuję :)

    Dorota, no właśnie, skąd ty to znasz? ;)))

    Moodlishko, ale co "toaletka"? :DDD Lakoniczna dziś jesteś ;)))

    Na Krawędzi, rzeczywiście, mnóstwo tego! Ze wszystkim trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hmm ja jeszcze nie robiłam takiego posta, może się skuszę kiedyś :)
    Ale ogólnie masz straszny porządek we wszystkim :)))
    NO I TAK STRASZNIE DUŻO KOSMETYKÓW! Oczywiście zazdroszczę. Ja się ograniczam do 1 z każdego "rodzaju", ale niektórych nigdy nie kupiłam, jak bazy, może to źle... nie umiem zapamiętać co po czym powinno się nakładać :DD, więc najchętniej w ogóle nie używam podkładu,pudru.
    Chciałabym ten Twój zbiorek, tyle dobrych marek :D
    Brakuje mi tylko zbliżenia na jakieś szczególnie często używane elementy, bo wszystko jest ujęte ogólnie.

    P.S. ale nie trzymasz tych pędzli na wierzchu zawsze? Bo chyba nie powinno się ze względu na osiadanie kurzu.

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam Twój minimalizm! Kocham!

    OdpowiedzUsuń
  49. No chcialam powiedziec ze piekna, ale zabraklo mi slow :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie to wszystko wygląda :D Dużo tego masz ;) Uwielbiam meteoryty,jestem ich wielką fanką :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Lenny, dzięki za obszerny komentarz :)
    Naprawdę uważasz, że to tak STRASZNIE dużo? Zdania są podzielone ;)))

    Dziuniek, fajnie, że podzielasz moje upodobania :)))

    Moodlishko, bo już się zastanawiałam, o co chodzi :)))

    Milve, jak ja :)))

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczna toaletka - bardzo lubię taki minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
  53. Adrianno, po komentarzach widać, że wiele babek podziela nasz gust :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Pięknie u Ciebie*.*

    OdpowiedzUsuń
  55. masz bardzo pięknie wszystko zorganizowane! :)
    i bardzo zazdroszczę toaletki! ja niestety nie mam na nią miejsca.
    a i od dobrej organizacji kosmetyków mi daleko... dopiero teraz dzięki temu tagowi szukam inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonyme, dziękuję :)

    Youcouldbehappy (długi nick), i tego ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cammie czy moglabym zapytac gdzie nabylas ta komode do lazienki, czy moze byla robiona na zamowienie. Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Moodlishko, była robiona na zamówienie. Ale mogę dać ci namiary na osobę, która projektowała :) W razie czego pisz na maila.

    OdpowiedzUsuń