beauty & lifestyle blog

czwartek, 21 lipca 2011

Usta usta ;)))

Współpraca No to pięknie! z marką JOKO nabiera tempa. Ostatnia paczka kryła kolekcję błyszczyków z nowej, pielęgnacyjnej serii Double Therapy. Przepięknych! Spójrzcie tylko :)))






(Zdjęcia: materiały promocyjne udostępnione przez JOKO)






Och, z jaką przyjemnością poddam się tej aloesowo - kolagenowej terapii! O jej efektach dam znać za jakiś czas w recenzji. A tymczasem zastanawiam się, czy ja aby na pewno potrzebuję wszystkich sześciu kolorów? Hmmm ... Coś mi mówi, że nie powinnyście przegapić następnego posta :DDD

21 komentarzy :

  1. wyglądają smakowicie ;d
    u mnie nowy przepis !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolorki :) Czekam na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten pierwszy od prawej na zdjęciu reklamowym;)Chyba na nie zapoluje..

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno nie przegapimy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ensepeunse, jeszcze nic nie umiem o nich powiedzieć, ale rzeczywiści, "wyglądają" :DDD

    Monis, będą, będą :)))

    Tumblingcurls, mnie też się spodobał :)

    Chanel, ja myślę! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają jak owocowe galaretki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również je dostałam :) kolory są świetne :) i efekt jak dla mnie-bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubiłam te błyszczyki, dają fajny efekt na ustach, a najlepsze, ze mocno nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Katalina, coś w tym jest :)))

    Panno Joanno, ja dopiero zabieram się za testy :)

    Idalia, bardzo liczę właśnie na ten efekt pielęgnacyjny, to byłoby coś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kolory i na pewno nie przegapię następnego posta =]

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezentują się obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze to ujęłaś: przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Natasza, bądź czujna :DDD

    Iwetka, zobaczymy, jak się spiszą :)

    Sayuri, śliczności :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie one do wygrania.

    Też testuję ulubieńcem stał się beż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super ;) będzie czym usta malować !

    OdpowiedzUsuń
  16. licze, że jakiś jaśniutki kolorek będzie też do wygrania:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają świetnie, ciekawa jestem recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lady-flower, ja jeszcze nie mam faworyta :)

    Angel, wszystko na to wskazuje :)

    Atina, zobaczymy :)

    Innalajna, dziękuję :*

    Kleopatre, coś mi mówi, że będzie pozytywna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe:) fajne mają kolorki :) jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;** http://www.hannnahann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. trzy najciemniejsze wyglądają bardzo kusząco :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne kolory :)

    http://button7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń