beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 24 października 2011

Czytadło :)))

Długa lektura na długie jesienne wieczory, trzytomowa saga o nierozerwalnie splatających się losach trzech rodzin. A wszystko z rozbudzającą wyobraźnię zagadką w tle. "Cukiernia pod Amorem" Małgorzaty Gutowskiej - Adamczyk :)))







Trochę tajemnicy, trochę historii, trochę wiernie oddanych realiów, trochę miłości, trochę niegodziwości, trochę wojennej zawieruchy, trochę skomplikowanych rodzinnych relacji, trochę rozterek, trochę trudnych decyzji, trochę rozstań, trochę powrotów - drogami, które zawsze prowadzą do Cukierni pod Amorem. Oto przepis na doskonałe czytadło, od którego oderwać się nie można od pierwszej do ostatniej strony. Czujecie słodki zapach jagodzianek i rożków z francuskiego ciasta? :)))

18 komentarzy :

  1. Jeszcze nie czuję, ale chętnie poczuję, bo widzę, że objętościowo to coś dla mnie. Nie lubię krótkich książek, zbyt szybko się kończą, a ja pozostaję z chęcią na więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero napisałam u kogoś , że chciałabym przeczytać, a tu następna osoba o niej piszę. Chyba faktycznie czas po nią siegnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co mnie zachwyca, coś nas łączy, przywiązuję się do postaci :)

    Zmalowanalala, przyjemna, wciągająca lektura, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podpisuje sie pod wypowiedzia "wszystko co mnie zachwyca"

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie "grubaski" ;) Cammie skutecznie zachęciłaś mnie do przeczytania :))

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejna pozycja na liście, chwilowo czytam "Spadek" i bardzo, bardzo polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam pierwszy tom i podziękowałam. Nie spodobała mi się ta książka. Jeżeli chodzi o Gutowską-Adamczyk to do mnie bardziej trafiają Niebieskie nitki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemna, lekka i wciągająca książka :) a właściwie książki, chociaż w sumie... książka ;) Gdyby nie Ty, pewnie jeszcze długo bym jej nie poznała (kolejka książek do przeczytania jest dość imponująca - np. wszystkie dzieła Vargas Llosy... jestem przy pierwszym :D). Trzymaj dla mnie trzeci tom, chcę pożyczyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta książka to idealny prezent dla mojej mamy, ona lubi książki w takiej tematyce :) jeden problem z prezentem gwiazdkowym rozwiązany ^^

    Pozdrawiam i dodaje do obserowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam pierwszą część i od razu zdecydowałam się na następne :) Świetna niezobowiązująca lektura dla kobiet w każdym wieku. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem fanką Cukierni Pod Amorem :) Własnie zabieram się za trzecią część :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytać - robię to maniakalnie. Czaję się na to serię, ale obawiam się, że zrujnuje trochę moje odchudzanie - jeśli pobudzi mój apetyt opisami różnych pyszności...;)Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepadam za taka iloscia do czytania. Musze sprawdzic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marta, :)

    Renia, zobaczysz, nie oderwiesz się :)

    Mizz, zapamiętam :)

    Zoila, a mnie pasuje taka konwencja :)

    Violl, zaklepane! :)))

    Tishak, witaj :)

    Iwetka, widziałam nawet ją kiedyś na twoim kanale :)

    Marta, a ja właśnie skończyłam :)

    Karkam, zaryzykuj :)

    Natalia, chyba nie skończyłaś ;)))

    Swirrruska, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam ostatnio w gazecie reklamę i zaciekawiło mnie to, chętnie przeczytam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie szukałam jakieś fajniej książki do poczytania!Chyba znalazłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pokonała mnie ta książka i nie będę męczyć pozostałych dwóch części... po pierwszej mam serdecznie dość przeciągania w nieskończoność wątku, który przestaje być ciekawy po pierwszym tomie. jak dla mnie dla mnie koszmarek :)

    OdpowiedzUsuń