beauty & lifestyle blog

piątek, 7 października 2011

Do roboty! :)))

W ostatnich tygodniach, jak wiecie, No to pięknie! zmieniło nieco swój charakter, ale był to stan przejściowy, powoli wszystko wraca do normy. W kolejce do zaprezentowania czeka kilka wielce interesujących kolekcji, które aż się proszą o bliższe poznanie. Na pierwszy ogień idzie The Body Shop ze swoją mineralną serią Extra Virgin Minerals oraz olejkiem Hemp Hand Oil, otrzymanymi w ramach współpracy z marką.






Co dokładnie kryła przesyłka?



KREMOWY PODKŁAD W KOMPAKCIE
EXTRA VIRGIN MINERALS






DWA PODKŁADY W PUDRZE
EXTRA VIRGIN MINERALS






TRADYCYJNY PODKŁAD W PŁYNIE
EXTRA VIRGIN MINERALS






OLEJEK HEMP HAND OIL






Jestem naprawdę ciekawa tych produktów i wprost nie mogę doczekać się testów. Zacieram więc ręce i zabieram się do roboty. Ale coś mi mówi, że będę potrzebowała pomocy ;)))

22 komentarze :

  1. z niecierpliwością czekam na recenzje :) jestem strasznie ciekawa tych podkładów z The Body Shop - recenzji jeszcze niestety brak, a nie chcę kupować ich w ciemno

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Myslalam nad ich zakupem (sypanca/prasowanego), ale nie bylo recenzji na wizazu, wiec jedynie dodalam do katalogu ;> Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzje olejku:) ostatnio się przymierzałam do jego zakupu, ale jeszcze się wstrzymałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Vilandre, na recenzje jeszcze trochę za wcześnie, ale pewnie powoli będą się pojawiać :)

    Ola, widzę, że ty też się niecierpliwisz :D

    Ooliskaa, którego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Face of the sun, myślę, że olejek będzie najłatwiej zrecenzować, zapewne do wyrobienia sobie opinii na jego temat nie będę potrzebowała długotrwałych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem ciekawa podkładu i pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy :) Te produkty zapowiadają się na hit :) Puder - bardzo przydatna rzecz :>

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowy Kocie, zapraszam na rychłe recenzje :)

    Klaudia, czy będzie hit, to się okaże :) Ale zainteresowanie wzbudzają ogromne.

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że testujemy prawie to samo :) ale ja też sama nie dam rady :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Panno Joanno, tym lepiej dla naszych czytelniczek ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm... chyba się zakręcę wokół olejku. Ale najpierw poczekam na recenzję (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, ciekawa jestem recenzji zwłaszcza podkładu w pudrze i w płynie! Fajna paczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podkład w płynie bardzo mnie zaintrygował choć wszystkie produkty wygladają so good! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekan na opinie w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Malowana Lalo, zapraszam :)

    FF, też mi się podoba :DDD

    Simply, na bogato ;)))

    Mami, chyba właśnie od niego zacznę testy :)

    Malinowy Kuferku, Bliźnaiczki, Zoila, już teraz zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio mam fazę na olejki i odkrywam, że nie równa się z nimi żaden balsam do ciała. Będę wypatrywać recenzji zwłaszcza olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Majtki, też uważam, że zimą nie ma nic lepszego niż zwykła oliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. życzę owocnych testów :) muszę się wybrać do TBS i poszperać na półkach, jesienne kuszenie czas zacząć!

    OdpowiedzUsuń