beauty & lifestyle blog

niedziela, 12 lutego 2012

Coś na ząb :)))

Niespodziewana wizyta? Zaimprowizowana impreza? Hmmm, co by tu podać na stół? ...

Postawiona wczoraj przed takim problemem, przypomniałam sobie pewien przepis. Szybki przegląd zawartości lodówki i równie szybka decyzja, kolorowa sałatka makaronowa! Łatwa w przygotowaniu, gotowa była już po kilku chwilach. W dodatku nie dość, że zyskała uznanie gości, to jeszcze po prostu bardzo ładnie się prezentowała :)))






Macie ochotę ją zaserwować? Przygotujcie:

- kolorowy makaron typu fusilli;
- opakowanie pomidorków koktajlowych;
- dwie kulki mozzarelli;
- kilkanaście zielonych oliwek;
- ulubione przyprawy;
- kilka listków świeżej bazylii;
- odrobinę oliwy.

Makaron ugotujcie al dente i zahartujcie. Pomidorki pokrójcie na połówki, mozzarellę na niewielkie kawałki, a oliwki na plasterki i połączcie z makaronem. Z oliwy i ulubionych przypraw przygotujcie sos, który doda całości charakteru (ja niezmiennie sięgam po sprawdzoną mieszankę ziół do sałatek Kamis KLIK). Delikatnie wymieszajcie, na koniec dorzucając listki świeżej bazylii.

Gotowe, można siadać i zajadać! Kto otwiera wino? :)))

51 komentarzy :

  1. Dopiero jadłam obiad, ale jak widzę takie rzeczy to robię się głodna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabela, nie żałuj sobie, smacznego! :)))

      Usuń
    2. Ja jak zobaczyłam to zdjęcie też się zrobiłam od razu głodna :P

      Usuń
    3. Anikowa, to dobrze, to znaczy, że zdjęcie mi się udało :DDD

      Usuń
  2. oj uwielbiam takie, na pewno wypróbuję Twój przpeis

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie wina nie wolno :P Mi też obecnie nie (ale nie z tego samego powodu) więc ja przygotuję do tego świeżo wyciskany soczek z pomarańczy i grejpfrutów z marchewką, może być?

    Danie zapowiada się super :) Teraz ja jestem przymusowo na wegetarianizmie i szukam inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dezemka, wino dla gości, to oczywista oczywistość :))) Soczek brzmi dobrze :D

      Masz jakieś kłopoty zdrowotne? Mam nadzieję, że to nic poważnego :*

      Usuń
  4. Jutro lecę po makaron i pomidory :]

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie taka sałata funkcjonuje od dawna, jednak z racji tego, że moja połówka nie może funkcjonować bez mięska to zawsze dodaję do niej pokrojone drobno salami :) W zależności od humoru dodaję mozzarellę lub fetę :) Ostatnio odkryłam czosnkowe bagietki w biedronce i taki zestaw stanowi dla mnie idealną przekąskę lub obiad, gdy jest gorąco i nie chce mi się stać w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosodrzewino, za salami dziękuję, ale bagietkę zjadłabym ze smakiem :)))

      Usuń
  6. mmmmmm pychotka,ja wlasnie pieke babeczki twarogowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilovemakeup, przepis proszę!

      Usuń
    2. Przepis pochodzi z programu "rewolucja na talerzu" tylko ,ze ja robilam bez sosu.No i mi niestety opadly...Zostawiam linka do przepisu!:))
      http://www.tvnstyle.pl/news/3573/view#

      Usuń
  7. Rzeczywiście super prezentuje się ta sałatka! Każdemu na pewno będzie smakowała ;). Do tego jeszcze można podsmażyć bagietkę na oliwie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zzielona, prędzej zapiekłabym w piekarniku albo w opiekaczu, ale rzeczywiście, bagietka/grzanka pasowałaby do niej jak ulał :)))

      Usuń
  8. Wygląda przepysznie :) Kocham makaroni, w każdej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam sałatki makaronowe :) U mnie w weekend królowała z makaronem ryzowym i krewetkami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Sauria, to brzmi jak jakieś hasło reklamowe :DDD

      Usuń
  11. Wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o nie.... ale mi smaka narobiłaś...

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie bym wszamała taką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One_Love, jest bardzo prosta w przygotowaniu, polecam :)))

      Usuń
  14. Jejku, mniam;) Muszę taką zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie pyszności! Uwielbiam makarony w każdej postaci! Ta sałatka zdecydowanie przypadła mi do gustu!! Może częściej mogłabyś prezentować takie makaronowe smakołyki? Ja bym była szczęśliwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hoshi, dość często wrzucam różne przepisy, przejrzyj sobie etykiety "Kulinaria" i "Wege" :)))

      Usuń
  16. Nom, nom. :) Tylko ja bym musiała bez pomidorków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słomka, dlaczego bez pomidorów? Nie lubisz?

      Usuń
    2. Lubię, ale nie jadam ze skórką. Taka wypaczona jestem. :P

      Usuń
  17. ymm sałatka zwiera wszystkie składniki, które lubię :)) muszę sobie taką wyprodukować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jestem makarożerna :) to musiało zniknąć ze stołu błyskawicznie !
    PS czy z racji odmiennego stanu wróciłaś do mięsa czy radzisz sobie bilansując posiłki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveleo, niestety wyniki kiepskie, mam nakaz jedzenia mięsa ...

      Usuń
    2. nooo skąd ja to znam, ja też musiałam przeprosić się z mięsem czerwonym oczywiście, na ten okres i wyniki mi się poprawiły ! w sumie to jadłam często gulasz, a w sumie to też można z makaronem chyba ? ja jadłam ze wszystkim od ryżu przez kaszę po makaron :)

      Usuń
    3. Nie jest łatwo, ale staram się jeść ...

      Usuń
  19. takie proste, a wygląda wspaniale :)
    Na pewno skorzystam z przepisu :)

    Kochana, zapraszam Cię na mój mały konkurs:
    http://www.tosiakowo.pl/2012/02/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń